بازدید 5104
با صدور بیانیه‌ای

ولایتی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و تاکید کرد بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که با حفظ هوشیاری و تیزبینی در بازی از قبل تنظیم شده دشمن صهیونیستی گرفتار نشوند.
کد خبر: ۴۱۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 14 July 2014
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و تاکید کرد بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که با حفظ هوشیاری و تیزبینی در بازی از قبل تنظیم شده دشمن صهیونیستی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و تاکید کرد بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که با حفظ هوشیاری و تیزبینی در بازی از قبل تنظیم شده دشمن صهیونیستی گرفتار نشوند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جنایات دهشتناک و سبعانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه خوی وحشی گری، جنگ طلبی و تجاوزگری این رژیم را به جهانیان نمایان ساخت.

درحالی که استکبار جهانی در طرحی از قبل مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه وتکفیر گرفتار ساخته و در جهت تحقق رویای موهوم خود جنگ شیعه و سنی و برادر کشی بین مسلمانان برنامه ریزی کرده، رژیم اشغالگر قدس از غفلت مسلمانان سوء استفاده کرده و با شعله‌ور ساختن جنگی ویرانگر و نابرابر، نسبت به کشتار زنان و کودکان در ماه میهمانی خدا به دنبال نسل کشی و سرکوب مقاومت اقدام می‌نماید تا بتواند از فضای ایجاد شده به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

این بیانیه اضافه می‌کند: بر تمامی مسلمانان جهان لازم است که با حفظ هوشیاری و تیزبینی در بازی از قبل تنظیم شده دشمن صهیونیستی گرفتار نیامده و با درک صحیح از واقعیات و تحولات منطقه و با حفظ انسجام، وحدت و یکدلی نسبت به عقیم ساختن اهداف دشمن صهیونیستی بیش از گذشته همت گمارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم‌صهیونیستی این بار باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین‌کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان در خط مقدم مقاومت همراه با رشادت، شهامت و نثار خون خود و مطمئن به تحقق وعده الهی، پیروز میدان خواهند بود که وعده الهی نیز اینچنین است.

این بیانیه می‌افزاید: جای بسی تاسف است که در این جنگ ظالمانه و نابرابر قدرت‌های بزرگ، مجامع بین‌المللی به جای محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم متجاوز و جنگ‌طلب، بر طبل حمایت از ظالم می‌کوبند و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را عامل اصلی جنگ معرفی می‌نمایند.

برابر این سیاست ظالمانه از تمامی امت مسلمان، دولت‌های اسلامی و آزادیخواهان تمامی جریان‌ها و سازمان‌ها به وی‍ژه سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهیم که ضمن محکومیت این اقدامات ظالمانه نسبت به حمایت مردم مظلوم، جبهه مقاومت و آرمان فلسطین همچون گذشته با اتحاد، همدلی، همبستگی، انسجام، بصیرت و حضور در صحنه، خواری و اضمحلال ابدی این غده سرطانی را پدیدار سازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی