بازدید 6489
وزارت دفاع انگلیس پیش بینی کرد:

احتمال برخورد نظامی آمریکا و چین تا سال 2045

کد خبر: ۴۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۹ 13 July 2014
مطالعات وزارت دفاع انگلیس از احتمال برخورد نظامی بین آمریکا و چین تا سال 2045 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آی بی تایمز، نتایج یک تحقیق منتشر شده توسط وزارت دفاع انگلیس از احتمال برخورد نظامی آمریکا و چین تا سال 2045 خبر می دهد.

طبق این تحقیق، فروش سلاح آمریکا به تایوان، رزمایش آمریکا با کره جنوبی و روابط چین با ایران و کره شمالی احتمالاً می‌تواند تنش‌ها بین واشنگتن و پکن را تشدید کند.

در این مطالعه که نامش روندهای استراتژیک جهانی تا سال 2045 است در عین حال تصریح شده است که روابط قوی بین چین و آمریکا می تواند از بروز این درگیری جلوگیری کند.

در این گزارش طیف وسیعی از موضوعات از جمله حمل و نقل، بهداشت، آموزش، انرژی، جمعیت و گرمای جهانی مورد بررسی قرار گرفته اند.

در این گزارش تصریح شده است که گرمای اقیانوس‌ها به واسطه تغییرات اقلیمی احتمالاً بر مهاجرت ماهی‌ها تأثیر می‌گذارد می‌تواند به کاهش منابع شیلات در آبهای اروپا منجر شود.

همچنین بر اساس این گزارش، جمعیت جهان نیز به  ۸.۳ تا ۱۰.۴ میلیارد نفر افزایش می‌یابد و  این امر موجب درگیری بالقوه بر سر منابعی چون آب، زمین و انرژی خواهد شد.

همچنین در این گزارش به کاهش هزینه تولید هواپیماهای بدون سرنشین در سال های آینده اشاره شده و هشدار داده شده است که این امر می‌تواند موجب شود که این هواپیماها به دست افراد ناباب  بیافتند و این مسئله درباره مواد رادیواکتیو نیز صادق است. جنگ بیولوژیکی نیز در این تحقیق مورد اشاره قرار گرفته بود و ممکن است تا سال ۲۰۴۵ ما شاهد جنگ پیشرفته جوی و زیست‌ محیطی شویم.

همچنین هشدار داده شده است که تا سال ۲۰۴۵، متخلفان و مجرمان قادر خواهند بود ماهواره‌های خود را به فضا پرتاب کنند و حریم خصوصی افراد و شرکت‌ها را تهدید کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار