بازدید 4184

مرعشی: اگر مجلس آتی با ما نبود اشکالی ندارد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر حتی مجلس با ما نبود هم اشکالی ندارد. اگر مجلس با کفایت باشد ولی با دولت نیز همسو نباشد مشکلی به وجود نخواهد آمد.
کد خبر: ۴۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷ 12 July 2014
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر حتی مجلس با ما نبود هم اشکالی ندارد. اگر مجلس با کفایت باشد ولی با دولت نیز همسو نباشد مشکلی به وجود نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مرعشی عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران در حاشیه مراسم ختم پدر محسن آرمین که عصر امروز (شنبه) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد با بیان اینکه دیدارهای رئیس جمهور با جریانات سیاسی مختلف، مانند دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی باعث افزایش همدلی و همگرایی می‌شود، تصریح کرد: جامعه ما به وحدت و ارتباط بین نیروهای سیاسی داخلی نیاز دارد که اگر این وحدت به وجود آید می‌توانیم در عرصه بین‌المللی امتیازاتی را برای کشور بگیریم.

وی در مورد علت عدم حضور محمدخاتمی در دیدار اصلاح طلبان با روحانی نیز گفت: آقای خاتمی مادرشان بیمار بودند و آقای خاتمی باید از مادرشان پرستاری می‌کرد، به همین دلیل نتوانستند در این دیدار حضور پیدا کنند و البته آقای آرمین هم پدرشان فوت کرده بود.

عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر نحوه حضور حزب کارگزاران در رقابت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: انشاالله مجلس را از نیروهای لایق و با کفایت مملو می‌کنیم و با همت مردمی جایگاه نمایندگی مجلس در تراز ملت ایران ارتقا پیدا کند.

مرعشی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس از نیروهای لایق و با همت باشد، زیرا جایگاه نمایندگی ملت ایران باید ارتقاء یابد و اگر حتی مجلس با ما نبود هم اشکالی ندارد. اگر مجلس با کفایت باشد ولی با دولت نیز همسو نباشد مشکلی به وجود نخواهد آمد، زیرا مجلس به افراد با کفایت نیاز دارد که بتوانند در تراز ملت ایران نمایندگی‌ آن‌ها را داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی