بازدید 19268

ایران خودرو:هزینه حمل خودروبازگردانده خواهدشد

کد خبر: ۴۱۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 13 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

در ایام الله دهه فجر 92 یک دستگاه سمند lx یورو4 ثبت نام کرده تحویل 30روزه که بعدا در موقع تحویل یورو 2 تحویل دادند چون نزدیک عید بود نمایندگی گفت خودتان از کارخانه تحویل بگیرید وبعد از یک ماه هزینه حمل آن را بگیرید اما الان با گذشت 4 ماه هنوز هیچگونه وجهی نداده اند ووقتی به نمایند گی مراجعه می کنی با لحن خیلی نامناسب جواب می دهند در تاریخ 93/03/25که مراجعه کردم گفتند شرکت برای شهرستان هایی مثل کاشان هزینه حمل نمی دهد آیا این درست است وجه اتومبیل را بگیرند خودمان یک روز ازشهرستان با هزینه شخصی به تهران بیاییم اتومبیلی که نه پخش دارد ومشکل برقی نیز دارد را تحویل بگیریم حتی هزینه حمل آن را ندهند هر بار که به نمایندگی مراجعه می کنی برای کوچکترین عیب ماشین وجه با عنوان شیرینی یا جنس اصلی گذاشته ایم از ما طلب می کنند ما دوست داریم از تولید داخل استفاده کنیم اما دراین چند ماه سختی هایی به ما رسید که ازخرید اتومبیل داخلی پشیمان شدم بنده یک فرهنگی هستم تا حال باورم نمی شد. از صدا سیما می دیدم اما به عینه خودم مشاهده کردم فقط از مدیر عامل ایران خودرو می خواهم این مشگل رارسیدگی کند حداقل جواب ما را بدهد .

پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر از همکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1298/ت مورخ93/03/28 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار می رساند طبق مذاکره تلفنی صورت گرفته با این مشتری محترم درحال حاضر خودروی ایشان فاقد ایراد بوده ودرمورد خدمات پس از فروش ارائه شده رضایت کامل دارند.
درخصوص عدم پرداخت هزینه حمل خودرو نیز با توجه به عدم تحویل خودرو ثبت نامی دردرب نمایندگی ومراجعه ایشان به تهران جهت دریافت خودرو لازم است هزینه حمل خودرو به ایشان بازگردانده شود که طی هماهنگی صورت گرفته با نمایندگی 2061درحال پیگیری می باشد.

باسپاس
اداره اطلاع رسانی
مدیریت ارتباطات واموربین الملل ایران خودرو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی