بازدید 5513

توقف خطوط پرواز بغداد به اقلیم کردستان عراق

گروه تروریستی داعش در ادامه اقدامات خود در عراق 200 خانه را در شمال بیجی منفجر کرد، این در حالی است که یک منبع آگاه از دستگیری فرمانده نیروهای ویژه نظام صدام توسط اعضای داعش خبر داد
کد خبر: ۴۱۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ 11 July 2014
گروه تروریستی داعش در ادامه اقدامات خود در عراق 200 خانه را در شمال بیجی منفجر کرد، این در حالی است که یک منبع آگاه از دستگیری فرمانده نیروهای ویژه نظام صدام توسط اعضای داعش خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المسله، یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین اعلام کرد که اعضای گروه تروریستی داعش 200 خانه مسکونی در شمال بیجی واقع در استان صلاح‌الدین منفجر کردند.

از سوی دیگر، اثیل نجیفی، استاندار نینوا اعلام کرد که اعضای داعش در موصل فرمانده نیروهای ویژه در نظام صدام و از اعضای حزب بعث در عراق را بازداشت کردند.

از سوی دیگر، سازمان هواپیمایی عراق اعلام کرد که باربری‌های هوایی از فرودگاه بغداد به دو شهر اربیل و سلیمانیه در اقلیم کردستان متوقف شده است.

وزارت خارجه عراق با اعلام اینکه این کشور عاری از هرگونه سلاح کشتار جمعی است تاکید کرد در پایگاه المثنی، مواد شیمیایی وجود ندارد و در این پایگاه تنها دستگاه‌ها و تجهیزاتی وجود دارد که تهدید یا خطری به شمار نمی‌آید.

در همین حال، یک منبع امنیتی در الانبار تصریح کرد که نیروهای امنیتی توانسته‌اند 8 تن از اعضای داعش را به هلاکت رسانده و چند تن دیگر را زخمی کنند.

فرماندهی نظامی درعراق نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی توانسته‌اند ظرف 48 ساعت گذشته 157 تن از اعضای گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

از سوی دیگر، عباس بیاتی، از رهبران ائتلاف دولت قانون اعلام کرد که اختلافات میان بغداد و اربیل باعث خواهد شد که معرفی رئیس پارلمان، رئیس جمهور و نخست وزیر سخت‌تر شود.

پیش‌تر نیز یک منبع امنیتی اعلام کرده بود که نیروهای ویژه اطلاعاتی عراق برادر ابوبکر البغدادی رهبر داعش را بازداشت کرده‌اند.

این منبع خاطرنشان کرد که برادر البغدادی مسئول انجام عملیات تروریستی در بغداد و دیگر استان‌ها بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست