بازدید 15776
۸

آرژانتین به فینال جام بیستم راه یافت

آرژانتين با شکست هلند در ضربه‌هاي پنالتي حريف آلمان در ديدار پاياني جام‌جهاني شد. تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين از ساعت ۳۰ دقيقه بامداد (پنجشنبه) در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند تا سرنوشت دومين فيناليست جام بيستم مشخص شود که اين ديدار در در وقت‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد و در نهايت آرژانتين در ضربات پنالتي با نتيجه ۴ بر ۲ پيروز شد و به فينال رسيد.
کد خبر: ۴۱۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸ 10 July 2014
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۸
به نظر من بازی هلند و آرژانتین خیلی سرد و کسل کننده بود اصلا ارزش بیدار موندنو نداشت. آرژانتین که با خوش شانسی به این مرحله رسید. جلوی ایران که دقیقه نود گل زدن بردن جلوی بوسنی هم که بوسنیایی ها گل به خودی زدن مرحله ی بعدشم که با تیمای راحت افتادن. کلا مسیر صعودش خیلی راحت تر از آلمان و برزیل و هلند بود.. تمام بازیای آرژانتین محافظه کارانه و کسل کننده بود. تو همین بازیم فقط اومده بودن بازیو بکشن ضربات پنالتی. تمام افتخارشونم به مسیه که با حرکات فردی بتونه اونا رو برنده کنه. به نظرم این آرژانتین با این بازیای ضعیف اصلا شایسته ی قهرمانی نیست. حالا شاید طرفدارای مسی به خاطر کری با کریستیانو رونالدو دوست داشته باشن آرژانتین ببره اما واقعا منصفانه قضاوت کنید آلمان تو این جام بهتر بوده یا آرژانتین؟ آیا واقعا آرژانتین بازیای جذابی ارائه داد تو این جام؟ به نظر من اگه آلمان قهرمان نشه عدالت فوتبال رعایت نشده چون واقعا یک تیم منسجم و متحدن و این چند دوره هم نشون داده که واقعا رو تیمشون کار کردن و همین که چهار دوره ی متوالی جزو چهار تیم برتر بودن گواه این مساله است.
به هر حال با تمام وجود برای آلمان که بهترین تیم این جام و سخت کوش ترین بوده آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم برای چهارمین بار جام قهرمانی رو بالای سر ببرن
یاشاسین لیونل مسی
چه عجبی مسی این بار به طرفدارهای بچه احترام گذاشته و تحویلشون گرفته
انشاا. آرژ انتین قهرمان میشه
ارژانتین قهرمان
تصوير صفحه اول ايران ديلي اون وسط چه ميكنه؟!
دم دو تاشون گرم
دلم برای هلند سوخت عیبی نداره برید و برزیل رو ده تایی کنید ارتش نارنجی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار