بازدید 2736

اداي احترام ستاره‌هاي فوتبال به دي‌استفانو

کد خبر: ۴۱۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 08 July 2014
ستاره‌هاي دنياي فوتبال پس از درگذشت اسطوره سابق رئال مادريد به وي اداي احترام کردند.

دنياي فوتبال به آلفردو دي استفانو، اسطوره سابق رئال مادريد که شب گذشته درگذشت، اداي احترام کردند.

دي استفانو که جمعه گذشته 88 ساله شده بود، پس از حمله قلبي در بيمارستان جورجيا در مادريد بستري شد. رئال مادريد شب گذشته خبر درگذشت وي را اعلام کرد.

مهاجم سابق رئال که متولد آرژانتين است يکي از بازيکنان ماندگار در تاريخ فوتبال است و در تمام فينال‌ها در پنج قهرماني پياپي رئال مادريد در اروپا از سال 1956 تا 1960 براي اين تيم گلزني کرد. وي در 396 بازي براي رئال مادريد 308 گل به ثمر رساند و در سال‌هاي 1957 و 1960 برنده توپ طلا شد.

به گزارش فارس، بسياري از ستاره‌هاي دنياي فوتبال در شبکه‌هاي اجتماعي به وي اداي احترام کردند:

سپ بلاتر: از شنيدن خبر درگذشت دي‌استفانو که کامل‌ترين بازيکني است که تاکنون ديده‌ام، غمگين شدم. بازيکن محبوب من و يک اسطوره از ميان ما رفت.

کريستيانو رونالدو: امروز روز بسيار غم‌انگيزي براي من، تمام مادريدي‌ها و دنياي فوتبال است. دون آلفردو ما را ترک کرد اما خاطره‌اش هميشه در قلب‌هاي ما مي‌ماند. اسطوره‌ها هرگز نمي‌ميرند. به خاطر همه‌چيز از تو سپاسگزارم استاد.

کارلو آنچلوتي: مي‌خواهم از اين فرصت استفاده کنم تا با دوستان، خانواده و هواداران رئال مادريد همدردي کنم. امروز يک اسطوره بزرگ از ميان ما رفت با اين حال ميراث وي در زندگي و فوتبال براي هميشه در دل‌هاي ما باقي خواهد ماند.

ليونل مسي: دنيا امروز يک اسطوره را از دست داد. آلفردو دي استفانو مرد فوق‌العاده‌اي در داخل و خارج از زمين بود. با خانواده و دوستان او همدردي مي‌کنم.

دي استفانو علاوه بر آرژانتين و اسپانيا براي تيم ملي کلمبيا نيز بازي کرده؛ هرچند که فيفا بازي‌هاي وي براي کلمبيا را به رسميت نمي‌شناسد.

فدراسيون فوتبال اسپانيا در بيانيه‌اي نوشت: فدراسيون فوتبال اسپانيا به خاطر از دست دادن آلفردو دي استفانو غمگين است.

فدراسيون فوتبال آرژانتين نيز اعلام کرد: خداحافظ استاد آلفردو دي استفانو.

باشگاه‌هاي اتلتيکو مادريد و بارسلونا نيز همدردي خود را از درگذشت دي استفانو اعلام کردند؛ در حالي که جامعه گسترده‌تري در فوتبال شامل باشگاه‌هاي منچستريونايتد، ليورپول، ميلان و چلسي نيز به وي اداي احترام کردند.

بابي چارلتون، برترين گلزن تاريخ انگليس و اسطوره منچستريونايتد در گفت‌و‌گو با وب‌سايت رسمي باشگاه گفت: دنياي فوتبال بازيکن و مرد بزرگي را از دست داد.

ماريو بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا نيز اعلام کرد: با درگذشت دي استفانو يکي از بزرگان فوتبال را از دست داديم.

آندرس اينيستا، بازي‌ساز اسپانيا و بارسلونا نيز در توئيتر نوشت: آسوده بخواب آلفردو دي استفانو، اسطوره فوتبال.

لوئيس سوارز نيز در پيامي دي‌استفانو را نابغه فوتبال توصيف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار