بازدید 9796

برادرکشي براي ارثيه

کد خبر: ۴۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴ 06 July 2014
مردي که برادر بزرگش را به خاطر اختلاف بر سر زمين ارثيه اي به قتل رسانده بود، هنگام بازسازي صحنه جنايت در حضور مقام قضايي مدعي شد او (مقتول) طوري رفتار کرد که من احساس کردم مي خواهد با اسلحه به سمت من شليک کند! بنابراين او را با ضربات چاقو کشتم!

به گزارش خراسان، متهم ۵۳ساله اين پرونده که از قتل برادرش پشيمان شده بود، توسط کارآگاهان پليس جنايي خراسان رضوي به محل ارتکاب جنايت هدايت شد تا در حضور قاضي ويژه قتل عمد، چگونگي و جزئيات وقوع قتل را تشريح کند.

وي که ۴سال قبل از زندان آزاد شده بود، وقتي در برابر دوربين قوه قضاييه قرار گرفت گفت: من قصد کشتن برادرم را نداشتم اما ما به خاطر يک زمين موروثي با يکديگر اختلاف داشتيم و شکايتمان در دستگاه قضايي مطرح بود. آن روز فردي با من تماس گرفت و گفت: برادرت تراکتوري را سر زمين برده است. من سال ها به خاطر موادمخدر در زندان بودم و فکر نمي کردم برادرم اين کار را بکند. با شنيدن اين جمله عصباني شدم و با موتورسيکلت به طرف زمين رفتم که مشاجره بين ما آغاز شد.

در اين حال ديدم او دستش را به طرف کمرش برد چون هميشه اسلحه داشت فکر کردم مي خواهد با سلاح به طرف من شليک کند اگرچه من سلاحي دست او نديدم ولي چون ترسيده بودم با چاقو به سمت او حمله کردم و ضرباتي را به شکمش زدم. در اين درگيري هم راهنما و کله چراغ موتورسيکلت من شکست که بعد از آن هم سوار موتورسيکلت شدم و در حالي که برادرم مرا تهديد مي کرد از محل فرار کردم تا اين که مدتي بعد دستگير شدم.

گزارش خراسان حاکي است: پس از اعترافات صريح متهم، کارآگاهان با دستور قاضي موحدي راد به جست وجو پرداختند و قطعات شکسته موتورسيکلت را لابه لاي بوته هاي خار پيدا کردند.

همچنين در آغاز بازسازي صحنه جنايت، ابتدا افسر پرونده به بيان جزئياتي از اين پرونده جنايي پرداخت و گفت: طبق محتويات پرونده، مقتول ۵۸ساله پس از آن که توسط برادرش مجروح شد با خودروي سمند خود قصد داشت خود را به مرکز درماني برساند که در مسير حرکت در جاده خلق آباد باچند دستگاه خودرو و يک موتورسوار و يک عابر پياده برخورد کرد و متوقف شد که با اعلام رانندگان عبوري به مراکز امدادي، مجروح اين حادثه به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد انتقال يافت، اما بر اثر شدت جراحات و خونريزي شديد جان سپرد.

بنابراين گزارش، پس از اظهارات متهم، مقام قضايي دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و مرد ۵۳ساله با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴
این قاتل به خاطر مال دنیا به برادر خود هم رحم نکرد معلوم نیست برای پول با دیگران چه رفتاری داشته !! خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
ارث هم چیز مزخرفیه ها :)))
اگر اعدام شوند خيلي سريع كمتر شاهد اين خشونت ها و قتل ها عليالخصوص با چاقو خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
نمی گویم اعدام نه، اما مگر قاتلین قبلی اعدام نشدند که شما می گویی در صورت اعدام کمتر شاهد قتل خواهیم بود؟!!
همیشه یک طرفه به قاضی نروید . شاید برادری که کشته شده مقصر باشد. شاید اگر عدالت را رعایت میکرد و حق و حقوق ورثه را میداد به این روز دچار نمی شد . گفتم شاید . توجیه نمیکنم . برادر کوچک من خیر سرش دکتر دندانپزشک است . پدر و مادرم با خون دل از گلوی خودشان بردیدند و خرج او کردند تا دکتر شد . آخرش مال پدر و مادرم که آپارتمان 70 متری بود را به بهانه گرفتن وام به نام خودش زد و بالا کشید . به این خاطر هم پدر و هم مادرم دق کردند و هر دو به خاطر این خیانت فوت کردند. ( روحشان شاد ) . این به ظاهر آدم تحصیلکرده، حق 4 خواهر که 2 نفرشون محتاج هستند و 3 برادر خودش را هم بالا کشیده ! حالا اگر اتفاقی بیفته و بمیره فکر میکنید مقصر قاتله یا مقتول ؟ شما چکار میکنید ؟ داداش مال حرام بهن میسازه ؟ کمی صبر کن انتقام خدا خیلی سخته .
مرگ غنی سرچشمه جنگ وارث است خوش به حال ان کس که بمردو کفن نداشت
"زندان برای مواد مخدر"
"قتل برادر برای ارث"
به به عجب زندگیه پاک و مفرحی، عجب رزق حلالی، زندگی ای پر از عشق و احساس !! به نازم به این دنیای نامرد...
اینو باید دوتا داداش من بخونن که جونشون به هم وصله، بلکم یه خورده متعادل شن
پس حالا معلوم شد كه آنها متعلق به زمين بودن نه زمين متعلق به آنها
بدبخت هم قاتلی هم دروغگو
مقصر برادر نیست.خانماشون هستن که بذز اختلاف رو می ندازن و دور وای میستنو تماشا می کنند.
ارث چیز مزخرفی نیست یه حقه که تو قران خیلی قشنگ و زیبا راجع بهش توضیح داده شده اونجایی قضیه زشت میشه که ادمها به حق خودشون راضی نمیشن و میخوان با دست درازی به حق دیگری با زور صاحب چیزی بشن که سهم دیگری هست زیاده خواهی و حرص و طمع ادمیزاده که مزخرفه
اول طرفو ميكشن بعد كه گير مي افتند ميگن پشيمون هستيم !!! نميخواستيم بكشيمش!!!
53 ساله !!!!!؟؟؟ مثلا اينا سرد وگرم روزگار رو چشیده اند ...
خاک توی سر هر دو تاییشون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست