بازدید 2768
جام بيستم - 2014 برزيل

دشان: هيچکس از آلمان نمي‌ترسد

کد خبر: ۴۱۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ 04 July 2014
سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه پيش از رويارويي تيمش با آلمان در مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني اعلام کرد که بازيکنانش از اين تيم نمي‌ترسند.

 ديديه دشان پيش از ديدار تيمش با آلمان در مرحله يک‌چهارم نهايي جام‌جهاني اعلام کرد که هيچ کس نمي‌ترسد. فرانسه با ارائه فوتبالي جذاب با صدرنشيني در گروه E به مرحله يک‌هشتم رسيد و سپس با پيروزي دو بر صفر مقابل نيجريه به جمع هشت تيم برتر رسيد.

آلمان نيز در مرحله گروهي خوب کار کرد اما در مرحله يک‌هشتم نهايي تلاش زيادي کرد تا با نتيجه دو بر يک مقابل الجزاير در وقت‌هاي تلف شده به پيروزي برسد.

شاگردان دشان و آلمان فردا شب رقابت حساسي خواهند داشت و دشان که در سال 1998 به عنوان بازيکن تيم ملي فرانسه توانست عنوان قهرماني را در جام‌جهاني به دست آورد، اعلام کرد که تيم يواخيم لو تحت فشار است.

وي در نشست خبري پيش از اين ديدار اظهار داشت: مي‌دانيم که تيم آلمان بسيار قدرتمند و باتجربه است اما هيچکس از اين تيم نمي‌ترسد. حضور در اين شرايط رضايتبخش است. هيچ فشاري روي ما نيست و فردا تلاش مي‌کنيم تا صفحه جديدي در تاريخ تيم ملي فوتبال اين کشور بنويسيم.

دشان ادعاهاي لو را که فرانسه مدعي رسيدن به نيمه‌نهايي است، رد کرد و افزود: در شروع مسابقات اين آلمان بود که مدعي بود. آلمان تجربه بسيار بيشتري نسبت به ما دارد. من فکر مي‌کنم آنها براي مثال مقابل غنا به مشکل برخوردند اما هميشه خودشان را از مشکلات رها مي‌کنند.

سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه خاطرنشان کرد: همه ما اين را مي‌دانيم که آلمان تيم بسيار منسجمي است که تعادل دارد و از بازيکنان خوبي بهره مي‌برد. آلمان از شروع رقابت‌هاي جام‌جهاني از بازيکنان زيادي استفاده کرد و جايگاه آنها را در زمين تغيير داد. اين نشانه‌اي از منسجم بودن آنها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار