بازدید 1915

پکرمن: قول مي‌دهم بازي با برزيل جذاب شود

کد خبر: ۴۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 03 July 2014
سرمربي تيم ملي کلمبيا به خبرنگاران قول داد ديدار تيمش برابر برزيل بازي جذابي شود.

کلمبيا در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني در شهر فورتالزا به ديدار برزيل خواهد رفت.

به نقل از ايسنا، خوزه نستور پکرمن، سرمربي موفق تيم ملي کلمبيا پيش از ديدار برابر برزيل گفت: بازي با برزيل ديدار جديدي براي ما خواهد بود. مطمئن هستم برزيل با تمام توان در اين ديدار حضور خواهد داشت. انتظار دارم يک بازي باکيفيت را شاهد باشيم؛ چرا که هر دو تيم به فکر صعود به مرحله بعد هستند و اين باعث حساسيت مسابقه خواهد شد.

پکرمن ادامه داد: به همه علاقمندان فوتبال قول خواهم داد از ديدن اين بازي لذت ببرند. کاملا از شرايط تيم ملي برزيل آگاهي دارم و مي‌دانم که برد برابر شيلي اعتماد به نفس آنها را بالا برده است. ما نيز تيم کوچکي نيستيم و در اين جام توانستيم خودمان را اثبات کنيم. حيف است که از بين ما و برزيل يک تيم بايد با جام بيستم خداحافظي کند.

سرمربي آرژانتيني کلمبيا ادامه داد: هميشه نمي‌توان زيبا بازي کرد. بايد بعضي مواقع به فکر پيروزي باشيم. کلمبيا در اين جام شايد نسبت به تيم‌هاي ديگر بازيکن ستاره نداشته است اما توانسته تمام معادلات را بر هم بزند. ما توانايي بالايي داريم و مي‌خواهيم اين موضوع را در بازي با برزيل نشان دهيم.

کلمبيا که با سه پيروزي برابر يونان، ساحل‌عاج و ژاپن به عنوان سرگروه به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرده است، موفق شد اروگوئه را نيز با دو گل شکست دهد تا حريف برزيل در مرحله يک چهارم نهايي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست