بازدید 5992

دانشگاه آزاد:کارت ورودبه جلسه برای دانشجوصادرشده

کد خبر: ۴۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵ 03 July 2014
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام و خسته نباشید . با توجه با اینکه چند روز پیش ، بخش خبری 20.30 گزارشی مبنی بر ممانعت واحدهای دانشگاهی با شرکت دانشجویانی که بدهی دارند در امتحانات پخش کرد و مسولان سازمان مرکزی دانشگاه هم تکذیب کردند ، اما این کار در دانشگاه آزاد واحد تبریز مشاهده می شود.اینجانب دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هستم و 2.5 میلیون الباقی شهریه این ترمم (7میلیون بود کل شهریه این ترم) را بوسیله وام وزارت علوم به دانشگاه آزاد تبریز پرداخته ام و نه تنها بدهکار نیستم بلکه بستانکار هم هستم ولی چناچه در تصویر هم مشاهده خواهید کرد دانشگاه آزاد اسلامی تبریز علی رغم دریافت وام وزارت علوم بنده بدون اینکه بدهی داشته باشم سامانه دریافت کارت امتحان را برای من مسدود کرده و حتی بنده از تاریخ و ساعات امتحان ها هم آگاهی ندارم(هم پول را از وزارت گرفته و هم برای من منظور نکرده) . امیدوارم با کمک شما اصلاح شود چون کسی پاسخگو نیست .

پاسخ:

باسلام احتراما درپاسخ به نامه شماره1305/ت مورخ93/04/01 دررابطه با گزارش دانشجوی محترم به اطلاع می رساند وی دانشجوی رشته زراعت مقطع دکتری تخصصی واحد تبریز است که درنیمسال جاری انتخاب واحد نموده وامتحانات وی از 93/04/08 شروع خواهد شد.ضمن تایید رویت پیام مورد اشاره که براساس اعلام واحد تبریز،به دلیل ارتقای نرم افزار آموزشی واحد دانشگاهی وبعضی از تغییرات در پیام ها بوده که درصورت مشاهده پیام با اعلام دانشجو برطرف می گردیده است.نامبرده برای شرکت در جلسه امتحان مشکلی نداشته ومی تواند در امتحانات شرکت کند وکارت ورود به جلسه برای ایشان صادر شده است.

سید محمد تقی طباطبایی
رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی