بازدید 1675

نورمحمدي: نبايد خلعتبري را از دست دهيم

کد خبر: ۴۱۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ 01 July 2014
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خلعتبري بازيکن بسيار خوبي است و پرسپوليس نبايد او را به سادگي از دست بدهد.

رضا نورمحمدي در مورد شرايط پرسپوليس عنوان کرد: تمرينات بدنسازي خوبي را در سرعين انجام داديم و فکر مي‌کنم تا شروع ليگ آمادگي خوبي داشته باشيم. از شنبه هم قرار است ملي‌پوشان به تمرينات اضافه شوند تا خودمان را آماده اردوي خارج از ايران کنيم. اميدوارم تا شروع ليگ‌برتر مطالبات بازيکنان و درصدي از قرارداد آنها پرداخت شود تا ليگ را با روحيه بالا شروع کنيم.

به نقل از تسنيم، او در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس نسبت به فصل گذشته قوي‌تر خواهد شد گفت: اسکلت اصلي تيم حفظ شده و چند بازيکن خوب هم مثل سوشا مکاني و رضا نوروزي به تيم اضافه شده‌اند. فکر مي‌کنم پرسپوليس قوي‌تر از فصل گذشته خواهد شد ولي فعلا بايد منتظر بازي ها باشيم تا ببينيم شرايط چگونه پيش خواهد رفت.

نورمحمدي در مورد وضعيت مبهم خلعتبري و اينکه شايد پرسپوليس او را از دست بدهد گفت: خلعتبري بازيکن بسيار خوبي است و پرسپوليس نبايد او را به سادگي از دست بدهد. تيم ما هر چقدر کامل‌تر باشد مطمئنا در 3 جام موفق‌تر عمل خواهد کرد. اميدوارم خلعتبري در تيم ما بماند تا فصل آينده هم شاهد بازي‌هاي خوب او باشيم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که اصلي‌ترين رقيب اين تيم براي قهرماني چه تيمي است خاطرنشان کرد: از حالا نمي‌توان پيش‌بيني کرد ولي پنج، شش تيم مي‌توانند در بين مدعيان قرار بگيرند. با اين حال فکر مي‌کنم استقلال و سپاهان از لحاظ کادرفني و بازيکن، تيم‌هاي باتجربه‌اي هستند و رقيبان اصلي ما براي کسب عنوان قهرماني محسوب مي‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی