بازدید 3031

جويباري:ملي‌پوشان حرفي از 2ميليارد نزدند

کد خبر: ۴۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 01 July 2014
معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت:با ملي‌پوشانمان صحبت کردم اما حرفي از مبلغ و درخواست 2ميليارد تومان مطرح نشد.

علي نظري جويباري در خصوص آخرين مذاکرات باشگاه استقلال با ملي پوشان اين تيم اظهار داشت: ما يک جلسه با ملي‌پوشانمان برگزار کرديم و در آن نقطه نظرات اين بازيکنان را شنيديم.

به نقل از فارس، وي افزود: قرار است در جلسه بعدي مذاکرات با اين بازيکنان ادامه داشته باشد. البته خسرو حيدري از ما چند روز فرصت خواست و گفت نياز به استراحت دارد و بعد از آن در مورد فصل آينده با ما صحبت خواهد کرد.

معاون ورزشي باشگاه استقلال در خصوص اينکه شايعه شده اين بازيکنان هر کدام از استقلال طلب 2 ميليارد تومان پول کرده‌اند گفت: اينها ملي‌پوشان ما هستند و قطعا پول مي‌خواهند اما حرفي در مورد رقم قرارداد بين ما مطرح نشد. هر سه بازيکني که با آنها جلسه داشتم پيرامون فصل گذشته و شرايط باشگاه حرف زدند و همانطور که گفتم مذاکرات ما به جلسات بعدي موکول شد.

وي در خصوص اينکه تيموريان و صادقي از قطر پيشنهاد دارند گفت: صادقي به من گفت پيشنهادش از قطر به صورت تلفني بوده و در حد حرف است ولي قطعا با اين بازيکن در مورد فصل آينده‌اش صحبت خواهيم کرد. همچنين تيموريان نه تنها از قطر بلکه از تيم هاي اروپايي هم پيشنهاد دارد.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که تيموريان در مذاکرات اوليه خود حرفي در مورد پيشنهاد پرسپوليس زده يا خير گفت: هيچ حرفي در اين مورد مطرح نشده و همانطور که گفتم آندو از همه تيم هاي داخلي خودمان و همچنين تيم هاي قطري و اروپايي پيشنهاد دارد،در واقع او از همه جا پيشنهاد دارد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که چند روز پيش مدعي شده بود استقلال فروزان را نمي‌خواهد پس چطور اين بازيکن را به خدمت گرفتند به فارس گفت:فروزان خودش تمايل داشت به استقلال بيايد و گفت خودم رضايتنامه‌ام را مي‌گيرم.ما نمي‌خواستيم او مثل بيرانوند شود و به همين دليل حتي با تراکتورسازي هم مذاکره نکرديم.او خودش به باشگاهش رفت و رضايتنامه اش را گرفت و به استقلال آمد.

نظري با اشاره به قرارداد 3 ساله فروزان با استقلال گفت:ما با همه بازيکنان قراردادهاي 2 و سه ساله بستيم، در حال حاضر هم يک سهميه ليگ برتري جا دايم و 4 بازيکن هم که ملي‌پوشان خودمان هستند. در اين بين يک بازيکن خارجي ديگر هم به تيم ما اضافه خواهد شد.

وي همچنين در خصوص مطرح شدن نام بازيکني ايراني که در ليگ سوئد بازي مي‌کند گفت: من هم اسم اين بازيکن را در رسانه ها خواندم ولي قلعه‌نويي اصلا در اين مورد با من صحبت نکرده و در فهرست تيم استقلال نيست.

معاون ورزشي باشگاه استقلال در خصوص بختيار رحماني و منتفي شدن حضور اين بازيکن در استقلال گفت:رحماني با من صحبت از قلعه‌نويي عذر خواهي کرد. او گفت با فولاد يک سال ديگر قرارداد دارد و ان‌شالله سال آينده در خدمت استقلال خواهد بود.

وي با اشاره به جذب دروزاه‌بان برزيلي نيز گفت: مقدمات حضور اين بازيکن فراهم شده و احتمالا قبل از اردوي تيم در ترکيه به جمع ما اضافه خواهد شد.

نظري در پايان گفت و گو با فارس در خصوص اضافه شدن فکري به کادر فني استقلال گفت:با درخواست قلعه‌نويي فکري از عصر امروز در تمرينات ما حضور پيدا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی