بازدید 4423

واکنش تند هودزيچ به سوال درباره ماه رمضان

کد خبر: ۴۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 30 June 2014
سرمربي تيم ملي الجزاير مي‌گويد به بازيکنانش در ماه رمضان و پيش از ديدار حساس با آلمان سخت نمي‌گيرد.

وحيد هليل‌هودزيچ در نشست خبري پيش از بازي مقابل آلمان اظهار کرد: يک رقابت واقعي در پيش است. آلمان تيم برتر است و همه انتظار دارند که اين تيم برنده شود. بايد خيلي استثنايي باشيم تا بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم. امشب چيزي براي از دست دادن نداريم. بايد جاه‌طلب باشيم و اميدمان را براي ماندن در جام حفظ کنيم.

به نقل از ايسنا، سرمربي تيم ملي الجزاير به سوالات خبرنگاران درباره ماه رمضان و تاثير آن بر کار بازيکنان اين کشور به تندي واکنش نشان داد و گفت: ديگر درباره ماه رمضان سوالي نپرسيد، در غير اين‌صورت نشست خبري را ترک مي‌کنم. وقتي از اين موضوع سوال مي‌کنيد، ادب و احترام را رعايت نمي‌کنيد. از شما مي‌خواهم که فقط روي فوتبال و مسائل فوتبالي تمرکز کنيد نه چيز ديگري.

او ادامه داد: اين اولين بار نيست که من مربي يک تيم مسلمان هستم. خود من يک مسلمانم. هميشه به بازيکنانم اجازه داده‌ام که هر تصميمي که مي خواهند بگيرند.

هليل‌هودزيچ درباره گزارش برخي روزنامه‌هاي الجزاير مبني بر اينکه او به بازيکنانش توصيه کرده در آستانه ديدار حساس با آلمان روزه نگيرند، گفت: متاسفانه من روزنامه‌ها را خوانده‌ام و يکي از آنها که همچنان قصد دارد تصوير من را در الجزاير خراب کند و افتخاراتم را زير سوال ببرد چنين مسئله‌اي را نوشته است. آنها به حمله با من برخاسته‌اند و اين من را اذيت مي‌کند. خود من هميشه در 5 روز اول مشکل دارم و بعد از آن بدنم عادت مي‌کند.

تيم ملي الجزاير بامداد سه‌شنبه در پورتو آلگره به مصاف تيم ملي آلمان مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست