بازدید 2870

ناگفته‌هاي بواتنگ از تيم ملي غنا

کد خبر: ۴۱۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 30 June 2014
بازيکن تيم ملي غنا اعلام کرده از رييس فدراسيون فوتبال غنا در مورد پول‌هاي فيفا سوال کرده و به همين خاطر از اردوي تيم اخراج شده است.

کوين پرينس بواتنگ درست يک روز پيش از ديدار حساس غنا مقابل پرتغال از اردوي تيم ملي کشورش کنار گذاشته شد.

اخراج بواتنگ به همراه سولي علي مونتاري، هم‌تيمي پيشين وي در ميلان پس از جنجال‌هايي که بين برخي بازيکنان و کادر فني پيش آمده بود رخ داد. اکنون بواتنگ با صحبت‌هايي که در اسکاي اسپورت ايتاليا انجام داده برخي از مسايل را روشن کرده است.

به نقل از فارس، هافبک کنوني باشگاه شالکه در اين زمينه گفت: در حال تمرين بوديم که به مونتاري گفتم اگر داور بود در اين شرايط چه مي‌کرد. سرمربي فکر کرد حرف توهين آميزي به او زده‌ام. در آن موقع بود که جلوي همه به من توهين کرد. هم من و هم مونتاري سعي کرديم موضوع را براي وي توضيح دهيم. همه بازيکنان اينها را شنيدند. فکر مي‌کنم آپيا از قبل با من مشکل داشت و در اين زمان سعي کرد راهي پيدا کند که من را از تيم بيرون بيندازد. صادقانه بگويم، آنها مرا بيرون کردند. من روز پنجشنبه از تيم اخراج شدم در حالي که آن اتفاق روز يکشنبه رخ داده بود. اگر قرار بود اخراج شوم چرا دوشنبه اين کار انجام نشد؟ فکر مي‌کنم دليل اصلي اخراج من به اين خاطر بود که روز قبل از آن من با رييس فدراسيون فوتبال غنا به مدت 20 دقيقه صحبت کردم و از او پرسيدم پول‌هايي که فيفا به آنها داده کجا هزينه شده‌اند.

بواتنگ افزود: همه فکر مي‌کنند ما در سطح بالايي زندگي مي‌کنيم. روشن است که همه ما از اينکه در تيم ملي هستيم احساس غرور مي‌کنيم ولي حضور ما در جام جهاني هزينه دارد. بايد به شهرهاي مختلف برويم و در هتل بمانيم. فکر نمي‌کنم فدراسيون فوتبال غنا براي حضورمان در جام جهاني هزينه‌اي کرده باشد. فقط مي‌خواستم بدانم پول‌هايي که براي حضور در جام جهاني به غنا داده شده کجا هزينه شده‌اند. اگر به ساير تيم‌ها نگاه کنيد مي‌بينيد که آنها خانواده‌هايشان را نيز به برزيل آورده‌اند اما شرايط براي ما مصيبت‌بار بوده است. دليل حذف تيم ما هم همين بود. ما يک امتياز کسب کرديم و فکر نمي‌کنم مي‌توانستيم در اين شرايط بهتر از اين باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار