بازدید 2127

سرانجام ورزشگاه نقش جهان در هاله‌اي از ابهام

کد خبر: ۴۱۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ 30 June 2014
رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان گفت: اميدواريم تدابيري از طرف شخص رييس جمهور و وزارت ورزش و جوانان انديشيده شود تا ورزشگاه نقش جهان هر چه زودتر تکميل شود.

حسين‌ زيبايي به وضعيت ورزشگاه نقش جهان اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بايد مشکلات معارضان ورزشگاه نقش جهان حل شود و همچنين به تامين اعتبار از طرف وزارت ورزش و جوانان نياز دارد.

به نقل از ايسنا، وي با بيان اينکه هنوز نمي‌توان زمان دقيقي را براي تکميل ورزشگاه نقش جهان مشخص کرد، ادامه داد: هر سال در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان بودجه‌هايي را در کميته برنامه ريزي براي پروژه‌هاي نيمه تمام مصوب مي‌کنند، اما متاسفانه حتي 10درصد اين بودجه هم توسط دولت تامين نمي‌شود.

زيبايي با بيان اينکه به دليل تحريم‌ها و کمبود منابع مالي مشکلاتي براي دولت وجود دارد، اظهار‌کرد: اميدواريم تدابيري از طرف شخص رييس جمهور و وزارت ورزش و جوانان انديشيده شود تا اين ورزشگاه زودتر به سرانجام برسد.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، تصريح‌کرد: قرار بود در زمان احمدي نژاد تفاهمي با فولاد مبارکه صورت بگيرد تا منابع مالي ورزشگاه نقش جهان را فولاد تامين کند و در حال حاضر در کش و قوس‌هاي اداري قرار دارد و من اطلاع دقيقي از چند و چون آن ندارم. در حال حاضر تغييري در پيمانکار پروژه صورت نگرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی