بازدید 29987

فرمانده داعش با قایق گریخت

ابراهیم السبعاوی فرمانده نظامی داعش که برادرزاده صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق است امروز یکشنبه با قایق از العوجه به الدور فرار کرد.
کد خبر: ۴۱۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰ 30 June 2014
ابراهیم السبعاوی فرمانده نظامی داعش که برادرزاده صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق است امروز یکشنبه با قایق از العوجه به الدور فرار کرد.

به گزارش جام جم به نقل از پایگاه خبری الاتجاه عراق، یک منبع امنیتی اعلام کرد که ابراهیم السبعاوی برادرزاده صدام که فرماندهی گروه تروریستی داعش را نیز در عراق برعهده دارد از ترس عملیات ارتش عراق، از العوجة تکریت (زادگاه صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق) به سوی منطقه الدور در حوالی این شهر فرار کرد.

این فرار پس از آن صورت گرفت که ابوعبدالهادی یک مسئول نظامی داعش در تکریت روز گذشته به همراه 29 عضو این گروه تروریستی در حمله نیروهای امنیتی کشته شدند.

صدها نفر از فرماندهان و اعضای داعش در دو روز گذشته با حملات هوایی و درگیری های زمینی ارتش عراق به هلاکت رسیده اند و بسیاری از آنها به مرز عربستان گریخته اند، امری که ریاض را به وحشت انداخته است و نیروهای امنیتی آن کشور برای مقابله با نفوذ داعشی ها در شبه جزیره عربستان به حالت آماده باش درآمده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۰
خدا لعنتش کنه.او را مانند عموی نامردش نابود و هلاک کند
هرهرهر
مکر ایشان را به خود ایشان و بلکه خود ایشان تر ها باز میگردانیم
خدا میراث صدام را لعنت کند
خدايا يك كوچولو اين عربستان آشوب بشه ، ببينم اين وهابي هاي راحت طلب چه حالي پيدا مي كنن.
بيچاره اومده قمپز در كنه ديده در بد مخمسه ايي افتاده -چه كار كنه اگر صبر مي كرد به عاقبت عموش گرفتار ميشد كه سوراخ موش بخرد و سرانجام با قيافه يك ميمون دستگير شود-اين است عاقبت به شري
ها.....پس نگو.....
اين كثيف ها كلاً از يك خانواده برآمده اند.
ملعون قيافش هم شبيه خود صدامه
یا خدا کمک کن تا این گروه ترویستی را به کشور عربستان و اردون و ترکیه فراری بدهند.تا در آنجا با نیروهای این کشور ها به جنگ مشغول و از بین بروند.
خاك برسر اين گروه تروريستي مفسد كه ديگرعربستان هم به آنها راه نميدهد ، عربستاني كه درتحريك آنها و حمايت هرچه خواست انجام داد اما دست خداوند بالاتر است .جالب اينه كه عربستان انها راتروريست خطاب ميكند. قطرهم ديگر ازترسش اسمي از اينها نمي برد ومثل آب دهان دور مي اندازد. الموت ل آل وهابيون المفسدون في الارض. پاينده اسلام ناب محمدي . اللهم عجل لوليك الفرج .
شمکا مگه نمیگید داعش از طرف قطر و عربستان حمایت میشه و همه این بازیها زیر سر عربستانه؟!پس دیگه برای چی باید از ورود اونها به عربستان بترسه؟!!
بابا این حروم زاده ها چند تا فرمانده دارند هر چی میکشی تموم نمیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست