بازدید 1768

سامپائولي: شيلي به شجاعت ويدال نياز دارد

کد خبر: ۴۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ 28 June 2014
سرمربي تيم ملي فوتبال شيلي اعلام کرد که تيمش براي پيروزي مقابل برزيل به شجاعت ويدال نياز دارد.

خورخه سامپائولي اعلام کرد که آرتور ويدال با وجود اينکه کاملا آماده نيست اما در جام‌جهاني شجاعانه مي‌جنگد.

به نقل از تسنيم، ويدال در ديدار مقابل استراليا يک ساعت بازي کرد و مقابل اسپانيا نيز 88 دقيقه در زمين حضور داشت. وي در ديدار مرحله گروهي مقابل هلند استراحت کرد. اين بازيکن آمادگي خود را براي رويارويي با برزيل در مرحله يک‌هشتم نهايي جام‌جهاني اعلام کرده است و سامپائولي اعلام کرد که به خاطر شجاعت بازيکن يوونتوس بود که وي توانست با وجود عمل جراحي بر روي زانويش در اين مسابقات بازي کند.

سامپائولي اظهار داشت: ما به عنوان تيم ملي فوتبال شيلي معتقديم که ويدال حتي به نزديکي 90 درصد آمادگي‌اش هم نرسيده است اما ويدال بايد به دلايل زيادي بازي کند: به دليل شجاعت و‌ جوانمردي‌اش و به خاطر اينکه نمادي در تيم ما است.

وي ادامه داد: ويدال به خاطر اينکه در زمان بازي‌ آماده باشد، تمام تلاشش را به کار مي‌گيرد. او مقابل اسپانيا اين کار را کرد؛ وي تلاش زيادي کرد. دلايل زيادي وجود دارد که دوست دارم آرتور در زمين بازي کند.

سرمربي تيم ملي فوتبال شيلي خاطرنشان کرد: شيلي پيش از اين هم در اين مرحله با برزيل روبرو شده است و اين شانسي نبوده که برزيل به پيروزي رسيده است. برزيل پنج بار قهرمان جام‌جهاني شده و به همين دليل يکي از مهم‌ترين‌ها در تاريخ فوتبال است. بنابراين شکست آنها براي هيچ تيمي آسان نيست.

وي اضافه کرد: برزيل از لحاظ آماري بر هر تيم ديگري در هر جاي جهان برتري دارد. علاوه بر اين آنها در خانه مقابل هوادارانشان بازي مي‌کنند. علاوه بر همه اينها برزيل سرمربي و بازيکنان بسيار خوبي دارد.

سامپائولي گفت: به هر حال ما احساس مي‌کنيم که اين شانس را داريم که تاريخ را تغيير دهيم و اين بسيار پيچيده است؛ بنابراين شجاعانه و با عزم کامل تلاش مي‌کنيم و مي‌دانيم که رقيب سختي داريم. مي‌خواهيم با نقشه خود آنها را خاموش کنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست