بازدید 2942
ترابیان:

برای استقبال از تیم ملی هیچ برنامه‌ ویژه‌ای نداریم

کد خبر: ۴۱۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ 27 June 2014
عباس ترابیان تأکید کرد که قرار نیست برای استقبال از تیم ملی برنامه خاصی در نظر گرفته شود.

عباس ترابیان که هم اکنون در کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه پس از حضور تیم ملی در تهران مراسم خاصی برگزار خواهد شد، گفت: تیم ملی بامداد شنبه به تهران می‌رسد، می‌خواستیم برنامه‌ ویژه‌ای تدارک ببینیم اما فرودگاه امام خمینی (ره) آمادگی این کار را نداشت، به خاطر همین فقط تعدادی از مسئولان به استقبال تیم ملی می‌روند.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم در فرودگاه برنامه عمومی داشته باشیم. این مسئله به شکست تیم ملی مقابل بوسنی ارتباطی ندارد چون فدراسیون به تنهایی تصمیم گیرنده نیست. در مجموع باید بگویم برای استقبال از تیم ملی هیچ برنامه ویژه‌ای نداریم.

ترابیان تصریح کرد: ترتیب دادن مراسم استقبال پیشنهادی از سوی من بود اما آقای آیت‌اللهی بیشتر در جریان این مسئله هستند.

رئیس پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه فکر می‌کند کارلوس کی‌روش در تیم ملی خواهد ماند، اظهار داشت: کی‌روش برای تیم ملی زحمت فراوانی کشیده و اگر الان پیشرفت فنی را مشاهده می‌کنیم فقط به خاطر حضور کی‌روش بوده است اما برای امضای قرارداد جدید باید کی‌روش به ایران بیاید و با حضور کفاشیان در مورد قرارداد جدید صحبت کرد. کی‌روش مربی بزرگی است و تیم ملی ما هم تیم معمولی نیست و نشان دادیم که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی آسیا هستیم.

وی ادامه داد: علاقه‌مند هستیم قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید شود تا اهدافمان به نتیجه برسد اما امضای قرارداد اول با کی‌روش نزدیک یک سال زمان برد و خودم به شخصه چهار سفر به امارات، قطر، پرتغال و آلمان داشتم تا توانستیم به نتیجه برسیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست