بازدید 7873
جام‌جهانی فوتبال

پیروزی آلمان برابر آمریکا و صعود هر دو تیم

تنها پنجاه و پنج دقیقه فرصت کافی بود تا توماس مولر عطش گلزنی‌اش را فرنشاند و خودش را در در صدر جدول به نیمار و مسی برساند.
کد خبر: ۴۱۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷ 26 June 2014
تنها پنجاه و پنج دقیقه فرصت کافی بود تا توماس مولر عطش گلزنی‌اش را فرنشاند و خودش را در در صدر جدول به نیمار و مسی برساند.

به گزارش تابناک، آلمان و پرتغال در حالی به مصاف هم می‌رفتند که جذاب‌ترین نکته آن قرارگرفتن یورگن‌کلینزمن در برابر شاگردان و دستیار سابق‌اش بود. آلمانی‌ها که کلینزمن محبوب را بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۶ به‌خاطر همسر آمریکایی و زندگی در آمریکا از دست داده بودند هشت سال بعد با تیمی قدرتمندی که دستیار کلینزمن ساخته رو در رو کلینزمن و یاران‌اش را قرار گرفتند.

پیروزی آلمان برابر آمریکا و صعود هر دو تیم

بازی‌های آخر گروه G در حالی برگزار می‌شد که هنوز تکلیف تم دوم صعود کننده گروه مشخص نشده بود اما با توجه به شکست تحقیر آمیز پرتغال در دیدار نخست برابر آلمان و وضعیت اسفبار نفاضل گل این تیم تقریبا می شد آمریکا را تیم صعود کرده میدان دانست. اتفاقی که البته رخ داد و در گروهی که غنا، پرتغال، آلمان و امریکا حضور داشتند پرتغالی‌ها با رونالدو حذف شدند تا آمریکایی‌هایی که فوتبال در کشورشان محبوبیت چندان ندارد و شاید خیلی از هموطنان‌شان اصلا نمی دانند بازکنان تیم ملی چه کسانی هستند راه دور یک هشتم نهایی شوند.

در دور سوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و از گروه G این مسابقات، تیم‌های آمریکا و آلمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ امشب (پنجشنبه به وقت ایران) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت به برتری یک بر صفر آلمان‌ها انجامید.

توماس مولر سه‌گله در دقیقه ۵۵ بازی امشب دروازه تیم هاوارد را باز کرد تا آلمان دومین پیروزی جام را بدست آورد و به‌عنوان تیم اول صعود کند و آمریکا هم با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال راهی دور بعدی شود. این دو تیم حالا منتظرند تا بعد از بازی‌های گروه H حریفان خود را بشناسند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست