بازدید 1823

مانچيني؛ گزينه اول جانشيني پراندلي

کد خبر: ۴۱۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ 25 June 2014
به دنبال استعفاي چزاره پراندلي از سرمربيگري تيم ملي ايتاليا رسانه‌هاي ايتاليا شروع به گمانه‌زني درباره جانشينان وي کرده‌اند.

پس از استعفاي چزاره پراندلي از سرمربيگري آتزوري که به دنبال شکست يک بر صفر تيم ملي ايتاليا برابر اروگوئه و حذف اين تيم از جام جهاني 2014 صورت گرفت،‌ رسانه‌هاي ايتاليا از چند نفر به عنوان سرمربي احتمالي آينده لاجوردي‌پوشان ياد کردند.

روبرتو مانچيني، سرمربي ايتاليايي فصل گذشته گالاتاسراي که چندي پيش قراردادش را با اين تيم ترکيه‌اي فسخ کرد، لوچانو اسپالتي، سرمربي ايتاليايي پيشين تيم زنيت سن‌پترزبورگ روسيه و آلبرتو زاکروني، سرمربي ايتاليايي حال حاضر تيم ملي ژاپن 3 گزينه‌اي هستند که از آنها به عنوان کانديداهاي هدايت آتزوري پس از جام جهاني 2014 ياد مي‌شود.

پراندلي در حالي از سمت خود استعفا کرد که پيش از آغاز جام جهاني قراردادش را براي 2 سال تمديد کرد و قرار بود تا پايان رقابت‌هاي يورو 2016 روي نيمکت آتزوري بنشيند. با کناره‌گيري او، سران فوتبال ايتاليا حالا بايد گزينه‌اي پيدا کنند که صلاحيت هدايت لاجوردي‌پوشان را در راه کسب جواز حضور در مرحله نهايي يورو 2016 داشته باشد.

علاوه بر 3 گزينه نامبرده از آنتونيو کونته و کارلو آنچلوتي، سرمربيان ايتاليايي تيم‌هاي يوونتوس و رئال مادريد نيز به عنوان گزينه‌‌هاي احتمالي فدراسيون فوتبال ايتاليا نام برده شده است که البته بعيد به نظر مي‌رسد اين 2 نفر حاضر به فسخ قراردادهاي تازه منعقد شده خود با باشگاه هاي‌شان باشند. ماسيميليانو آلگري، سرمربي پيشين تيم ميلان هم يکي ديگر از گزينه‌هاست البته با توجه به ناکامي فصل گذشته‌اش در ميلان که منجر به اخراج وي شد، شانس کمي براي هدايت آتزوري دارد.

طبق گزارش سايت فوتبال ايتاليا محتمل‌ترين گزينه براي هدايت آتزوري، مانچيني است که در حال حاضر با هيچ تيمي قرارداد نداشته و سابقه کار در ليگ‌هاي انگليس، ترکيه و ايتاليا را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار