بازدید 1849

انتقاد دوباره توره از سران منچستر سيتي

کد خبر: ۴۱۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰ 24 June 2014
هافبک ساحل عاجي تيم فوتبال منچسترسيتي گفت سران باشگاه منچسترسيتي به او اجازه ندادند در آخرين روزهاي حيات برادرش به او سر بزند.

جمعه هفته گذشته بود که خبر درگذشت ابراهيم توره، برادر يحيي، هافبک منچسترسيتي و کولو،‌ مدافع ليورپول اين دو ستاره تيم ملي ساحل عاج را در اندوهي سنگين فرو برد. خبر مرگ برادر 28 ساله‌‌شان در حالي به يحيي و کولو رسيد که آنها در اردوي تيم ملي ساحل عاج در جام جهاني 2014 حضور دارند. به همين دليل اين دو نتوانستند با برادر خود که گفته مي‌شود در اثر بيماري سرطان درگذشت وداع کنند.

مرگ ابراهيم ظاهراً يحيي را بيشتر تحت تأثير قرار داده است، چون او فرصت نکرد که در آخرين روزهاي حيات برادرش در کنار او باشد.

به گزارش تسنيم، هافبک دفاعي منچسترسيتي در گفت‌وگو با يکي از نشريات فرانسوي گفت: اعتراف مي‌کنم که هنوز بسيار ناراحتم. من در عذابم چون که احساس مي‌کنم در چند هفته گذشته براي ابراهيم کار مفيدي انجام ندادم. در پايان فصل گذشته، مي‌خواستم چهار پنج روز در کنار برادرم باشم، چون بعد از آن بايد به اردوي تيم ملي ساحل عاج براي حضور در جام جهاني شرکت مي‌کردم اما باشگاه منچسترسيتي اين اجازه را به من نداد.

يحيي توره افزود: مسئولان باشگاه من‌سيتي به من اجازه ندادند، چون مي‌خواستند در جشن قهرماني‌شان در ابوظبي شرکت داشته باشم. من به جشن برده شدم در حالي که برادرم در بستر بيماري بود. خوشبختانه کولو در کنارش بود. بعد از آنکه ابراهيم مرد من خودم را سرزنش کردم که چرا به سيتي اصرار نکردم به خواسته من احترام بگذارد و اجازه بدهد کنار برادرم باشم. مسئولان باشگاه مي‌دانستند که من چند ماه است از اين موضوع در عذابم و اينکه روز به روز وضعيت برادرم بدتر مي‌شود.

هافبک پيشين بارسلونا تصريح کرد: ناراحتي روحي که به خاطر وضعيت برادرم داشتم دليل مصدوميت‌هايي بود که در پايان فصل داشتم. مغزم ديگر نمي‌توانست بدنم را کنترل کند.

اظهارات يحيي توره فصل جديدي در جنجال اخير نارضايتي او از سران باشگاه منچسترسيتي محسوب مي‌شود، فصلي که نشان مي‌دهد دليل ابراز تمايل اخير او براي بازگشت به بارسلونا تنها بي‌اعتنايي مسئولان باشگاه به سالروز تولد او نبوده است. اين چند ماه گذشته تلخ‌ترين دوران زندگي من بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست