بازدید 3951
انگليس يا اروگوئه؛ کدام ناکام بزرگ لقب مي گيرد؟

برنامه روز هفتم جام جهاني 2014 برزيل

کد خبر: ۴۰۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴ 19 June 2014
انگليس و اروگوئه حساس‌ترين ديدار روز هفتم جام بيستم را در حالي برگزار مي‌کنند که بازنده اين ديدار به احتمال فراوان وداع زودهنگامي با جام خواهد داشت.

  روز هفتم جام جهاني برزيل با برگزاري سه ديدار ادامه خواهد يافت.

* کلمبيا – ساحل عاج، ساعت 20:30

دو تيم پيروز بازي‌هاي روز نخست گروه C بايد در ديداري حساس برابر هم به ميدان بروند. کلمبيا که به لطف پيروزي 3 بر صفر برابر يونان در صدر جدول گروه قرار گرفته، برابر ساحل عاجي به ميدان مي‌رود که موفق شد ژاپن را در روز نخست شکست دهد. برنده اين ديدار گام بلندي براي صعود به مرحله بعد برخواهد داشت.

* اروگوئه- انگليس، ساعت 23:30

حساس‌ترين ديدار فرداي جام بيستم بين اروگوئه و انگليس برگزار خواهد شد. بازنده اين ديدار به احتمال فراوان بايد خداحافظي زودهنگامي با جام داشته باشد و همين اهميت اين ديدار را بالا برده است. انگليس که در بازي نخست برابر ايتاليا شکست خورد، دوست ندارد خيلي زود به خانه برگردد. خبر خوب براي اروگوئه در اين ديدار بازگشت لوئيز سوارس به ميدان است که قدرت هجومي اين تيم را بالا مي‌برد.

* ژاپن – يونان، ساعت 2:30 (جمعه)

دو تيم بازنده گروه C آخر ديدار روز هفتم جام بيستم را برگزار مي‌کنند. ژاپن که در بازي برابر ساحل عاج نمايش خوبي ارائه داد در پايان شکست خورد اکنون اميدوار است که بتواند با برتري برابر يونان بازگشت خوبي به جام داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار