بازدید 57600

واکنش بین‌المللی به نام‌نویسی پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

یکی از کاربران ورود ایران به عراق را یک دام برای ایران تعبیر کرده است. کاربر دیگری با اشاره به سفر تعداد بسیاری از مردم ایران به شهرهای مقدس در عراق، پیش بینی کرده که مواجهه این گروه با تکفیری ها بسیار جدی خواهد بود. یک کاربر دیگر گفته است: «دولت آمریکا می‌خواهد مسلمانان یکدیگر را بکشند و این کار شیطان است. این استراژی آمریکا برای آغاز حمله تازه به عراق است.»
کد خبر: ۴۰۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷ 18 June 2014
حمله تروریست‌ها به بزرگترین پالایشگاه نفت عراقپس از انتشار خبر ثبت نام پنج هزار تن از هموطنانمان برای حضور در جنگ مقابل تروریست‌های تکفیری‌ها به عنوان تهدیدی آشکار برای ثبات خاورمیانه، رسانه‌های بین المللی ضمن انعکاس این اتفاق مهم، به قضاوت در این باره پرداختند اما آنچه حائز اهمیت بود، واکنش افکارعمومی در فضای بین المللی نسبت به این رویداد مهم بود که هر روز بر گستره‌ متقاضیانش در حال افزوده شدن است.

به گزارش «تابناک»، پس از حوادث عراق و جنایات گسترده تکفیری‌ها با تمرکز بر قتل عام ارتشی‌ها و شیعیان، ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع در حالی در روزهای اخیر در سکوت خبری وب‌سایت خود را رونمایی کرده که با توجه به عمق جنایات‌‌ این گروه‌های تروریستی در عراق و همچنین خطر بالقوه‌شان برای ایران، استقبالی وسیع از ایجاد این امکان انجام شد؛ اقدامی که یک رویکرد پیشگیرانه بوده و لزوماً قرار نیست، نفرات ثبت نام کننده در این مقطع به جنگ تکفیری‌ها بروند.

بر اساس پیگیری‌ها «تابناک»، شمار ‌نام‌نویسی کنندگان در این وب‌سایت برای حضور در جنگ با تکفیری‌ها از مرز پنج هزار تن گذر کرده که تنوع داوطلبان نیز چشمگیر بوده است، حال آنکه هنوز درباره این وب‌سایت اطلاع‌رسانی نشده ‌و ‌بخش اعظم افکارعمومی از شکل‌گیری چنین ستاد مردمی آگاهی نداشتند. پس از اعلام راه اندازی حریم شیعه استقبال از این وب سایت افزایش یافته، تا جایی که در برخی ساعات سرور این وب سایت توان میزان مراجعات را نداشته و برای ساعاتی دسترسی به آن با دشواری همراه بوده است.

در این میان رسانه‌های بین‌المللی پس از رسانه‌های عربی منطقه به پوشش این اتفاق به نقل از «تابناک» پرداختند و برخی از این رسانه‌ها تحلیل‌های اشتباه خود را نسبت به حوادث منطقه به این موضوع نیز تسری دادند، تا آنجا که خبرگزاری فرانسه در پوشش این خبر، وقایع عراق را جنگ شیعه و سنی قلمداد کرده، حال آنکه بسیاری از قربانیان داعش در عراق، سنی‌ها نیز بوده‌اند، هرچند غیرقابل انکار است که این تروریست‌ها در مواجهه با مردم شیعه عراق، توحش بیشتری بروز داده‌اند و البته تخریب مقدسات تشیع از جمله حرمین ائمه را نیز جزو برنامه‌هایشان دارند.

بخش خبر یاهو نیز با نقل خبر خبرگزاری فرانسه، به پوشش این واقعه پرداخته و زمینه بحث و گفت و گوی کاربرانش را همچون دیگر خبرها فراهم ساخته است؛ مسئله‌ای که زمینه آگاهی یافتن و ارزیابی بیشتر نگاه افکارعمومی جهان را نسبت به این رویداد رخ داده در ایران، فراهم ساخت.

واکنش بین‌المللی به نام‌نویسی پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

در کنار برخی اظهارنظرهای ضداسلامی و حتی ضدانسانی متاثر از اسلام هراسی مستمر رسانه‌های غربی، یکی از کاربران ورود ایران به عراق را یک دام برای ایران تعبیر کرده است. کاربر دیگری با اشاره به سفر تعداد بسیاری از مردم ایران به شهرهای مقدس در عراق، پیش بینی کرده که مواجهه این گروه با تکفیری ها بسیار جدی خواهد بود. کاربر دیگری با لحن پرسشی مطرح کرده که «تنها 5000 نفر؟ چندان چشمگیر نیست» و برخی کاربران دیگر نیز نیروهای لازم برای جنگ با تروریست ها عددی بسیار بزرگ‌تر ارزیابی کردند و یک کاربر دیگر با اشاره به خبر رسانه های غربی مبنی بر فرار 30 هزار سرباز در زمان حمله داعش به موصل، مبارزه با تکفیری ها را نیازمند نفرات بیشتری دانسته است.

کاربر دیگری از این اقدام ایرانی‌ها دفاع کرده و اقدام ایرانی ها را مثبت ارزیابی کرده است. یکی دیگر از کاربران تاکید کرده: «تروریست ها که اقدام به کشتن شهروندان بی گناه می‌کنند، توسط قطر و عربستان پشتیبانی و تامین می‌شوند و این اعمال را در راستای دستور اربابانشان در آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند.» و یک کاربر دیگر گفته است: «دولت آمریکا می‌خواهد مسلمانان یکدیگر را بکشند و این کار شیطان است. این استراژی آمریکا برای آغاز حمله تازه به عراق است.» کاربر دیگری خطاب به عراقی ها گفته است: «این زمین تو است، این جنگ تو است، برای این برو (بجنگ)»

یک کاربر گفته، این دین (اسلام) صلح آمیز است. کاربر دیگری یادآوری کرده که اعضای داعش وهابی هستند و نه سنی و اشتباه خبر یاهو و خبرگزاری فرانسه را در به کار بردن جنگ شیعه و سنی یادآوری کرده است. یک کاربر دیگر نیز همین موضوع را یادآوری کرده و گفته، داعش تنها برای کشتن مردم از نام اسلام استفاده می‌کند و این جنگ را در راستای تقسیم عراق به سه بخش شیعه، سنی و کردنشین تلقی کرده است.

همچنین یک کاربر دیگر، ایدئولوژی داعش را همان ایدئولوژی بن لادن دانسته و این جمله بن لادن را نقل کرده که: «تو ممکن است مرا بکشی اما نمی توانی ایدئولوژی ام را بکشی» و در واقع تاکید کرده که ریشه های ایدئولوژیک این ترویست ها به سادگی از بین نخواهند رفت. برخی کاربران نیز از تکرار تاریخ سخن گفته‌اند و با یادآوری جمله پاپ در زمان جنگ‌های صلیبی پیرامون «فراخوانی به مقابله و دفاع از سرزمین مقدس»، این جنگ اعتقادی را با جنگ‌های صلیبی مقایسه کرده‌اند.

بعضی از کاربران یاهو نیز به اشتباه تصور کرده‌اند که برای ایرانیان، اماکن مذهبی عراق از مردم عراق پراهمیت ترند و یکی از کاربران نیز عنوان کرده که ثبت نام کننده به حفاظت از اماکن تاریخی عراق که تکفیری های همچون افغانستان نابودش می‌کنند، اهمیت نمی‌دهند اما در واقع عنوان «مدافعان حرم»، نماد اعتقادی است و هدف دفاع از مردم عراق به ویژه شیعیان است که اتفاقاً عمدتاً در شهرهای میزان این اماکن مقدس و تاریخی ساکنند. کاربر دیگری نیز گفته، ایران نیازی به اعزام پنج هزار داوطلب آموزش ندیده ندارد و ارتش بسیار بزرگی دارد و اگر عواقب بین المللی نداشته باشد، آنها توان آن را دارد که به عراق بروند.

کاربری به نام ماریا، این جنگ را بهترین فرصت برای کردها دانسته تا با استفاده از هرج و مرج به گسترش قلمروشان به خصوص در مناطق نفت خیز از جمله کرکوک ارزیابی کرده و یادآور شده که کردها در خلال جنگ تکفیری ها در سوریه و عراق در حال گسترش قلمرو خود هستند.

کاربری به نام ران نیز تاکید کرده که الان وقت بستن سفارت آمریکا در عراق و خروج اندک سربازان آمریکایی از این کشور است و کاربر دیگری نیز به طعنه گفته که اوباما در حال حاضر مشغول افراد همجنس گراها است! (طعنه به سیاست های دموکرات ها در مشروعیت بخشیدن به این مسئله و فاصله گرفتن از نظامی گری وسیع جمهوری خواهان) و کاربر دیگری نیز گفته که بوش جنگ طلب، عراق را به ایران داد و وضعیت ما با صدام، خیلی بهتر از بود!

کاربری به نام جِی نیز خطاب به مخاطبان ایرانی نوشته است: «به دوستان ایرانی من، پیش از آنکه کامنت بگذارید، به شما کمک می‌کنم تا درکی از آمریکایی‌ها داشته باشید: اول از همه، آمریکایی‌ها که من یکی از آنها هستم، به طور کلی درباره کشورهای دیگر به ویژه کشورهای خاورمیانه چیزی نمی دانند. از نظر آمریکایی هایی با متوسط هوش 85، ایران و عراق یک منطقه جغرافیایی هستند و به یک زبان سخن می گویند. فارسی؟ عربی؟ زبان؟ آنها هیچ ایده ای راجع به تاریخ چند هزار ساله ندارند.

زنان عربستان سعودی نمی‌توانند رانندگی کنند، باید در خارج از خانه خودشان را از پا تا سر بپوشانند، نمی‌توانند یک آموزش واقعی را تجربه کنند، نمی‌توانند هیچ موقعیت واقعی را در در بخش دولتی یا خصوصی داشته باشند اما آمریکا نفت واقعاً ارزان را از عربستان می‌گیرد و به همین دلیل جریان رسانه‌ای اصلی در آمریکا در این باره کمتر صحبت می کنند. در مقابل در ایران زنان تنها ملزم به پوشیدن روسری هستند ()، دارای تحصیلات عالی هستند، در هر دو بخش دولتی و خصوصی کار می‌کنند و اموال خود را داشته باشند، می توانند رانندگی کنند... .

آنها (آمریکایی‌ها) همچنین هیچ درکی از تاریخ ندارند. زمانی که قبل از انقلاب، سی آی اِی شاه را سرپا نگه داشته بود، از هر نظر غربی ترین کشور در خاورمیانه بود. عشایر کویر در حال جنگ با هم بودند، به خصوص به نام خدا. آنها در حال انجام جنگ با شمشیر و شتر هیچ درکی از سوخت های فسیلی نداشتند. کشورهای عربی با تخیل ما و اروپایی ها ایجاد شدند، چرا که به نفت شان احتیاج داشتیم. حقیقت تلخ است... .»

کاربر دیگری نیز ضمن بیان اینکه احتمال نیازی به حضور نظامی ایران در عراق نیست، گفته است: «همچون مراحل اولیه جنگ در سوریه، تنها گروهی از هواداران شورشیان در ارتش حضور دارند. آنها هیچ اراده‌ای برای مبارزه ندارند اما به فرار یا خیانت در میدان نبرد تمایل دارند. داعش ظاهراً گردان تانک و پوشش هوایی ندارد. در اصل جنگ شهری است که می‌تواند بدترین شکل خود را به نمایش بگذارد».

دیدگاه‌های بیشتر افکارعمومی جهان را نسبت به اعلام آمادگی گروهی از مردم ایران برای جنگ با تکفیری‌های مهاجم به خاک عراق را -تا آنجا که در یاهونیوز انعکاس پیاده کرده- می‌توانید اینجا بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰۸
صیهونیست ها با برنامه ریزی دقیق و با همکاری بسیار عالی وهابی های آل سعود به هدف خود یعنی شعله ور کردن آتش بین مسلمانان تحت عنوان شیعه و سنی دست یافته اند. خدواند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شیعه و سنی هیچ مشکلی با هم ندارن بلکه هر دو در نبرد با داعش متحد و برادرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
شیعه و سنی هیچ وقت با هم مشکل نداشتن.خودم عمریه با سنی ها هم سفره هستم.غیر از خوبی چیزی ازشون ندیدم.اینا میخوان بین شیعه و سنی تفرقه بندازن و اوضاع رو به نفع خودشون تموم کنن
سلیم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چند سال قبل ملک عبدالله اردن طرحی را برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه ارائه داد مبنی بر (هلال شیعی) یادتون هست که .........!
همه دنيا ميدونند كه ايرانيها عشق امامان و اهل بيت توي رگهاشونه و تعصب خاصي دارن وهر وقت به مقدساتشون تعرض بشه با تمام توان مقابله ميكنند.انشالله ريشه تكفيريها خشك ميشه و شيعه و سني باهم مشكلي ندارند
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
چرا منفی میدی؟ نکنه تو هم تکفیری هستی
صادقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
من مثبت دادم ولی کلی دلیل میشه برای منفیها غیر از تکفیری عنوان کرد مثل مقابله با تروریست بدلیل انسانیت و... یاد بگیریم با یه منفی و مثبت قضاوت عجولانه نکنیم.
گاهی از انسان بودن ام در این عرصه ی بی رحم زندگی افسوس میخورم که ای کاش حیوانی بیش بودم و نمیدیدم نامردی های این مردان انسان نما را که ای انسان ها بیدار گردید از این نفرت توام با خشم که ما به کجا میرویم در این دریایی از خون های یکدیگر ...
بس کنید این جدال بی معنا را ...
بس کنید این بی رحمی هایی که دیگر چشمان خونالودتان و وجدان خوابالودیتان نمیبیند حقیقتی را که هزاران سال است در گوش هایمان زمزمه میکنند .
این هم نوع کشی را نمیتوانم باور بدارم زمانیکه خداوندم مارا اشرف مخلوقات میدارد.
این جدال از برای این دنیا را زمانی به سود خود به پایان میرسانید که در آغوش مرگ در حال جان کندنید و دیگر مجالی برای عیش و نوش در لذت های زود گذرش ندارید .
پاسخ ها
حامد حسینی
| Germany |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
با شما موافقم ، درد تان درد من هم هست. دنیای کثیفی هست البته تا بوده همین بوده و تا هست همین باد.
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
داداش. حیوانم باشی ، از دست اینا آسایش نداری....
تکفیری ها مسلمان نیستند بلکه یک عده آدمکش حرفه ای اند.پس باید هرچه زودتر کشته شوند.
پاسخ ها
ق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
سید جان صحیح میفرمائید همانطور که گفتید تکفیری ها و داعش اصلا مسلمان نیستند بلکه یک مشت تروریست جنایتکارهستند که از اروپا و دیگر کشورهای منطقه جمع شده اند تا مسلمانان را به نفع صهیونیست ها بکشند
اقا جان حواس سیاستمداران ایران باشه امریکا داره ما رو با هربه همکاری وارد جنگ میکنه یه وقتی گول نخورین چون دیده عراق بدست شیعیان افتاده از ترس به خاطر حفظ امنیت اسراییل این ادم کشارو مسلح کرده به جان دولت ومردم عراق انداخته تا دوباره به این بهانه به عراق لشکر کشی کنه ودولت شیعی عراق رو سرنگون کنه فقط برای حفظ اسراییل
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
آفرین
چطور تا الان آمریکا فکر همکاری نبود . حالا که ته چاه افتاده میخواد دلسوزی کنه؟؟؟
بعضی کامنتهای کاربران خارجی بویی از انسانیت نبرده است. یک بار هم در کامنتهای روزنامه واشنگتن پست نوشته بودند ما به یک جنگ دیگر -مثل جنگ ایران و عراق- در منطقه نیاز داریم. انگار نه انگار که این همه خانواده داغدار شده اند و مگر رنج برای نژادها و ملیتها فرقی می کند که اینطور بیرحمانه از آن سخن می گویند...
پاسخ ها
ماندانا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
خدانصیبشون میکنه تا درک موقعیت ما را داشته باشند
ای ول به غیرتشان مردم این ثبت نام رانمایشی میدانند به همین خاطر من هم ثبت نام نکردم وگرنه هر70میلیون اماده ایم
پاسخ ها
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شما همین به قول شما نمایش را شرکت کنید بقیه دست خود خداست
امیدوارم خداوند به خودشان مشغولشان کند
در گردهمایی که هفته گذشته در اهواز با حضور ایت الله کعبی انجام شد بیش از 50 هزار نفر برای نبرد با تکفیریها ثبت نام کردند. 5 هزارتا فقط در تهران بوده است
منتظر عاشورای دیگر باشید
پاسخ ها
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
عاشورا وقتی تکرار میشود که یاران تو زرد از آب در بیایند و حرم پیامبر را از ترس جانی که صباحی دیگر ناچارا به دست عزائیل میسپارند ترک کنند و فرار را بر قرار ترجیح دهند
فکر نکنم هیچکدام از میلیونها کاربر این سایت پنجاه تا هفتاد سال دیگه زنده باشند پس چه بهتر با شهادت جان به عزرائیل و حضرت الله تقدیم کنیم
عوام الناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
اتفاقاً در این نوبت شیعیان انتقام عاشورا را از داعشیان که پیروان و وارثان یزیدان اند می گیریم البته با پرچمداری منتقم (عج)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
ای کسی که گفتی (منتظر عاشورای دیگر باشید)
عاشورا به فضل خدا دیگر تکرار نخواهد شد. شما منتظر یک جمل دیگر باشید.
جنگ با مسلمانان از طریق هر جنایتکاری مرز اتحاد شیعه و سنی را مستحکم می کند بنابراین اگر مقام معظم فر مان دهد ایرانیان در دفاع ناموس اسلام بپا می خیزد و مطمئن باشید کفر را در جهان به یاری خداوند متعال نابود خواهد نمود انشائ الله
باسلام
بنده یکی از ثبت نام کنندگان این وبسایت هستم وهرلحظه منتظرم خبری بشه اگه صرفاً اسم نویسیه که به درد نمی خوره من وچندتاازدوستام ازتبریز اسم نویسی کردیم که مارو اعزام کنند وگرنه ماخودمون حرکت میکنیم
دوما این تبهکاران داعش باعث شدند وحدت
شیعه وسنّی بیشتر بشه چون هردو دریک جبهه ومقابل یک دشمن قرارگرفته اند.
پاسخ ها
salar
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
شما نباید سر خود اقدام کنی . باید منظر اذن جهاد رهبری باشیم . ما نباید بهونه به دست دشمن بدیم.
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
شیعه واقعی منتظر فرمان ولیش است. وقتی به خانه حضرت فاطمه حمله کردند مقداد و سلمان وقتی دیدند مولایشان علی (ع) دست به شمشیر نشدند، شمشیر را غلاف کردند ولی طلحه خودسرانه شمشیر کشید و عاقبتش را در تاریخ بخوانید. منتظر امر ولی فقیه باشید
ceasar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
بعضی وقتا همین صرفا اسم نویسی خیلی کارا میکنه
باسلام پیامبر (ص) فرمودند اگر فریاد یا للمسلمین را مسلمانی بشنود وپاسخ نگوید مسلمان نیست برهر مسلمانی واجب است که به مظلومیت مسلمانان ودرخواست کمک انان واکنش نشان داده و در مقابل کافران داعشی که به اهل تسنن هم رحم نمی کنند (چون داعشیها از اسرائیل فرمان میگیرند)پاسخ مثبت دهد با آرزوی وحدت مسلمانان درمقابل نوکران اسرائیل و وهابیت
پاسخ ها
salar
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
یکی از دوستان می گفت بهتره به جای اعزام نیرو ایران همان طور که حزب الله رو در برابر اسراییل ایجاد کرد ، به مسلح کردن و آموزش شیعیان عراقی در بررابر داعش بپردازه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
آقا شعار نده جرات داری برو اسم نویسی.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چقدر تعجب کردم که مقابل اظهار نظر های بودار بعضی تابناک نظر متین سالار را گذاشته است
برخورد هوشمندانه برای 1-برقراری اتحاد شیعه و سنی در داخل کشور2-عدم دخالت مستقیم نظامی3- عراق به اقلیتها اهمیت بدهد تا همه اقوام به رضایت نسبی برسند4-حفظ وحدت مردم ایران حول فرمایشات مقام معظم رهبری و احترام به رای مردم و توجه به اقلیتها , محرومان و سرمایه گذاران کارآفرین
حمعلومه دامه نبايد وارد بازى اىنها شويم مگر طبق يك پيمن جهانى
پاسخ ها
ق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
این پیمان جهانی که گفتی یعععععععععععععنی چه ؟ منظور آمریکا و گروه های دست ساز ش مثل طالبان و داعش و ووو میباشد ؟ ؟
ممنون از تابناک
حریم اسلام ، نه حریم شیعه.... تکفیریها منافقند نه مسلمان...
سلام . نظر مقام معظم رهبری در مورد جنگ با تکفیری ها چیه ؟ لطفا حکم یا فتوای آقا را هم بنویسید تا ما هم تکلیف خود را بدانیم . یا علی
خدا اون روز رو نیاره که این تن و بدن سالم باشه و به ساحت قدسی ائمه اطهار اهانت بشه. لبیک یا حسین لبیک یا مهدی
محرم سال گذشته فقط 20 میلیون نفر از در و دیوار مرزهای عراق بدون پاسپورت به کربلا رفتند. این افرا می دانستند که عراق نا امن است ولی به خاطر اعتقادشان رفتند. شرایط ممکن است میلیونها شیعه ایرانی را داوطلب شهادت کند. و بهتر است بحث ملیت و مذهب در این جنگ ضد تروریستی مطرح نباشد چون در این صورت تروریستها دیگر تروریست نخواهند بود
ایران نیازی به اعزام پنج هزار داوطلب آموزش ندیده ندارد و ارتش بسیار بزرگی دارد!
ولی من این را یک امتحان الهی میدانم!!!
و نگرانم که روزی بپریم از خواب که دیگر خیلی دیر شده باشد جام جهانی اذهان ملت جوان ایران را بخود مشغول کرده است!
آیا از کشته شدن در عراق میترسید؟
مثلا اگر در تصادفات جاده ای و ... از دنیا برویم ضرر نمیکنیم؟
هر گاه ملت اراده کند خدا ما را یاری خواهد
کرد!
نصر من الله و فتح القریب!
میترسم مانند کوفیان غفلت کنیم! :(
البته من نمیگویم بشتابید به سوی میدان جنگ. دعای حضرت داوود در برابر سپاه جالوت را یاد آرید. ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا
پروردگارا جوانان ما را توفیق توبه و انابه از گناهان در آستانه ی ماه خودت نصیب فرما! آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
چرا از دیگران مایه میزاری ...اول خودت برو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
100 تا جام جهانی هم نمیتونه ما غافل کنه. یا حسین میگیم و همه آماده ایم
آماده ایم
اگه مردم ایران بی قاعده و سرخود برای جنگ با تکفیری ها به عراق بروند ، قطعا ایرانی ها را به عنوان اخلالگر و تروریست معرفی میکنند .
اعزام ایرانی های داوطلب باید قانونی و حساب شده باشه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
درست میگی اما بدون که معرفی اونا برای ما هیچ ارزشی نداره. ما برای سربلندی اسلام یه یاحسین (ع) احتیاج داریم و البته همواره آماده ایم.
اکفیانی یا محمد (ص) یا علی(ع)
کاش این کهنه سربازان بعثی یه اطلاعات کامل ازلشگرعاشورای آذربایجان که تا آخرین نفرونفس درمقابل دشمن می ایستند وخط شکن جبهه ها بودن به داعشیها بدن .ما ازنسل شهیدباکریها هستیم ومنتظریم که داعش را قلع وقمع کنیم
این هیولای ادم خوار داعش شیعه و سنی و مسیحی سرش نمیشه اینو همه دیدن شیعه و سنی گول نمی خورن سر ایت هیولا باید قطع بشه یعنی ال فتنه یا همان ال سعود
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج آمین
خواهدآمد انشاءالله
پاسخ ها
mahdi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
فارسی بنویس آقا ببینیم چی میگی
ماباید بدانیم اول که این گروههای تروریستی ساخته وپرداخته توسط شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار وهمدستانش میباشندکه تنها هدفشان نابودی اسلام ومسلمین است وباید تمامی مسلمانان بهوش ومتحد شوند برای مقابله
تنها دولتي كه ازاين تفرقه وكشتار در عراق خوشحاله دولت اسرائيله يك مسلمان كمتر خواسته دولت صهيونيزمه امان از ناداني وجهل گروه هاي اسلامي امان از دنيا پرستي دولت آل سعود و كشورهاي عربي،امان از كج فهمي .......
با سلام به نظر من بهتره با عقل و تدبیر به این مسئله نگاه کرد ، در شطرنج گسترده شده در خاورمیانه یک طرف بازی اسراییل ، انگلیس و دیگر قدرتها هستند و طرف دیگر سیاستمدان کشورهای درگیر پس ایران قدرتمند به لحاظ سیاسی و نظامی ، با اندیشه و سیاست بیشر نتیجه میگیرد تا با جنگ فیزیکی ، همان چیزی که امریکا ،اسراییل ، عربستان و انگلیس میخواهد ، برادران و خواهران عزیز نباید زود احساساتی شد ، سالهاست که دشمنان میخواهند ایران درگیر جنگ دیگری کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
شطرنج باز باشند یا سیاستمدار برای ما فرقی ندارن. ما برای اسلام با همه کفار و جنایتکاران در جنگ و جهادیم. همیشه آماده ایم و برای آزادی بشر و سرافرازی اسلام یا الله میگوییم آماده ایم. و میدانیم که خداوند مکر کافران را به خودشون برمیگردونه.
سلام؛هرچند دشمنان توانستند باتحريك عنصر كثيفي چون صدام 8 سال دوملت مسلمان وشيعه را درمقابل هم قرار بدن وجنگ را برملت ما تحميل كنند ولي اين بار دركنار هم عليه دشمنان مشترك مي جنگنيم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
البته ما علیه ملت عراق در جنگ نبودیم و علیه رژیم بعث و صدام میجنگیدیم. همانطور که مردم عراق هم که امروزه به ایران میگن همه میگن که جوانانشون و مردمشون به زور به میدان جنگ فرستاده میشدن. ما با مردم مسلمان جنگ نداریم اما با جنایتکاران در همه جا در جهادیم.
بهترین جواب رو به این ماجرا سید نصراله دادن که گفتن دوران تعدی و بی حرمتی به حرمین وامامان شیعه پایان یافته است
بامشاهده این وقایع یاد سریال مختار افتادم
چرا کوتاهی می کنید کجا نام نویسی میکنند چرا اطلاع رسانی نمکنید /معلم زبان انگلیسی هستم آماده دفاع و شهادتم
اینها مربوط به بن لادن و داعش و بوکوحرام نیستند. داعشیزم و بن لادنیسم در صدر اسلام هم وجود داشته است. اینان کسی را جز خود و ایده خود نمی پسندند.اینان خوارج هستند. خوارجی که جنگ نهروان را بر علی (ع) تحمیل کردند از همین قماش بودند. به ظاهر نوای حکم حدا سر داده و در واقع از هیچ جنایتی رویگردان نیستند. حضرت علی (ع) با آنان پیکار کرد چنانکه ده تن از آنان زنده نماند و از لشکر حضرتش ده تن کشته نشد.
نوکرتم: کجا ثبت نام میکنند. بخدا برای جنگ دلم تنگ شده:کربلا، خط ، سنگر کلاش، حاج سعید. آسمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اینا رو که می خونم فکر می کنم برای افرادی مثل شما مهم نیست جنگ چرا و کجا باشه...فقط دلتون برای اون جو و حال و هوا تنگ شده.
سلام، هرکس شهادتین را بگوید مسلمان است ودفاع از جان ومال وناموس اوبرهمه مسلمانان از هر فرقه ای واجب است لذا حرمت جان ومال وناموس برادران اهل سنت بر همه شیعیان وپیروان سایر فرق اسلامی واجب است واگر کسی در این دفاع بمیرد شهید است.طالبان ،القاعده ،وهابیت ،بهائیت،داعش ،بوکوحرام وسایر گروههای افراطی وخشونت طلب بدست غربیها وبا اهداف استعماری برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان وعدم اتحاد آنها که مانعی برای تسلط غربیها بر منابع وسرزمینهای اسلامی است ایجاد شده اند.لذا برادران شیعه وسنی باید بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده وبحثهای اختلافی فقهی را از سطح حوزه ها وبین علما به سطح جامعه نکشانندتا زمینه برای غربیها که از این بحثها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنندفراهم نشود.
اینها نتایج سیاستهای غلط نوری مالکی هست.
باسمه تعالی
تکفیریها و از جمله داعش ساخته دست آمریکا وصهیونیزم هستند.برای همین هم هست که به شیعه و سنی حمله میکنند ولی به آمریکا و منافع صهیونیستها هیچ خدشه ای وارد نمیکنند.انشاالله شیعه و سنی دست در دست هم این غده سرطانی را نابود خواهند کرد.
پیش به سوی اتحاد جهان اسلام.پیش به سوی آزادی قدس شریف.
نابود باد صهیونیزم.
نابود باد شیطان بزرگ.
پاینده باد اسلام.
.برقرار باد انسانیت
فقط گوش به فرمان رهبري و فرماندهي كل قوا هستيم .سمعاو طاعتا
يا علي
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چرا منفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
habibازبابل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اگررهبرعزیزاجازه دهد بنده 5001نفرهستم
تابی جان بابت خبر رسانی در خصوص وبسایت حریم شیعه ازت ممنونم. همین خبر تازه و خوشی که دادی مطمئناً در افزایش میران ثبت نام کننده ها تاثیر بسزایی داشته. خود من هم افتخار ثبت نام داشتم. علی الخصوص چون مجرد هستم رفتن برام بسیار آسان تر از دوستانیه که باید از زن و بچه شون جدا بشن. آرزو دارم خدا افتخار شرکت در این جهاد رو نصیبمون کنه. تا بتونیم به اسلام و علی الخصوص ائمه خدمتی هر چند کوچک کرده باشیم. هیهات من الذله. یا حسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
برای ما مجرد و متاهل نداره. زن و بچه ما هم آماده جهاد هستند. یا علی
بیان جمع شیم برید واسه جنگ البته شما برید نه من.
به نظرم دیگه وقتشه که یه درس خوب به کشورهای حامی تروریست داد و با ناامن کردن کشورهاشون معنی ایجاد ناامنی در دیگرکشورها رو بهشون حالی کرد علیالخصوص وهابی ها که زیادی پاشونو از گلیمشون درازتر کردن و کشورهای کوچکی که حتی به زور میشه تو نقشه اونها رو دید مثل قطر و امارات حواسشون باشه دارن چه غلطی میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
فقط منتظر فرمان رهبری باشید. بدون اذن ولی فقیه هر نوع اقدامی خسران و زیان است....
من میخوام با تروریسم بجنگم .چرا ی جای نیست برای ثبت نام واعزام ..
بهتر از همین حالا پنج هزار نیرو رو در کشور خودمون سازماندهی کنیم .که مثل عراق غافلگیر نشیم.تا با یک چشم بهم زدن وارد خاک کشورمون بشوند.
مرز کرمانشاه و ایلام و خوزستان با عراق در صورت سر زدن غلطی از داعشی ها با اجساد داعشی ها از این به بعد در نقشه های دنیا مشخص خواهد شد
در منطقه نفتخیز خاورمیانه هرچقدر آب گل آلوده تر، صید نفتخواران درشت تر است.
ریشه این اعمال در سقیفه گذاشته شد.
اللهم العن جبت و الطاغوت
فقط من خودم 5000 تا رفیق دارم که الان کفن پوش آماده حرکت به سمت عراق هستند که اگر بخوام میتونم اسم همشون رو ببرم این 5000 نفر غیر اون کسانی هستند که ثبت نام کردن
داعش باید به دست نیروهای عراقی از بین بره .با هرگونه کمک به برادران عراقی به غیر از اعزام مستقیم نیروی زمینی موافقم. حتی حاضر نیستم یک ایرانی در این درگیریها کشته بشه
سلام کجا ثبت نام میکنن منم میخام برم
من یکی از ثبت نام کنندگان در آن سایت هستم جنگ ما با جهالت است و نه با شیعه و سنی.
جنگی خواهد بود که پیامبر و ائمه طاهرین با آن می جنگیدند . جهالت جهالت جهالت
ثبت نام ایرانیان برای دفاع از حرمین در رسانه ها منعکس نشده است و مطمئن باشید اگر این موضوع مطرح شود بالای 50 میلیون نفر حاضرن صد بار جانشان را اهدا کنند تا انتقام حضرت فاطمه الزهرا(س) را از تکفیری ها بگیرن از سایت تابناک خواهش مندیم اگر اقدام به ثبت نام افراد در سایتی کرده اطلاع رسانی کند تا با سیل ثبت نام کنندگان روبرو شود و با اعلام 5 هزار نفر موضوع را لوث نکند
ممنونم
ما مردم ایران حاضریم از ته دل به مبارزه با تکفیری ها برویم و اگر دستور ثبت نام داده شود مطمئن باشید که بیش از 40 میلیون نفر آماده دفاع از مردم عراق و حرمین مبارکه هستند که منتظر لبیکند
کافیست دستور صادر شود تا ببینند 1شبه این شیرمردان علی چجوری واقعه کربلا را رقم میزنند و به یاری خدا در یک چشم بهم زدن اثری از این جنایتکاران تکفیری باقی نمیگذارند
آنها که مردم مهربان و باغیرت ایران را نمیشناسند بفهمند که ما بچه های امیرامومنین و سریازان آقا امام حسین آقا ابوالفضل و صاحب الزمانیم
محل ثبت نام کجاست
;کوووووووووووووولینک ثبت نام
دقت کردید ما هم داریم بطور غیر مستقیم به این وحشی ها کمک می کنیم!
بعضی ها هستند سالی چند بار میرن حج و یک کوله باری هم خرید می کنند و پول هاشون میشن گلوله علیه شیعیان
بسم رب شهدا
اینجانب علی مرادی به همراه دوستانم کعب علی رضایی مصطفی آقایی سیروان امامی عبدالله محمدی امروز به سمت عراق جهت جهاد فی سبیل الله حرکت میکنیم.
یا لثارات الحسین
سلام سوره حشر را بخوانید امشب به نیت بر قراری امنیت در حرمین شریف و پیروزی مسلمانان و نابودی کفر و ظلم در جهان
یادتان رفته که صدام گفته بود اگر من 1000 نفر از بسیجیان ایران را داشتم امریکا را شکست می دادم ! 5000 نفر کمه؟ یعنی با این تعداد 5+1 را هم می توان شکست داد!
کدوم سایت برای ثبت نام است . دوستان می دانند بگویند تا آمار را 1 روزه برسانیم 5میلیون نفر.
با جنگ 8 ساله قبلی ما 40سال از دنیا و توسعه عقب ماندیم. اونا می خواهند مارا با احساساتمون درگیر این جنگ کنند . پس خواهشا هیچ گروه خاصی سر خود وارد این جنگ و معرکه نشود.(فعلا). امریکا سالهاست روی پروژه ناامن کردن حاشیه ایران تلاش می کند. امیدوارم در این عرصه هم سایر عرصه به شکست بینجامد
به نظر من خود مردم عراق از عهده داعش بر ميان نيازي نيست كه مردم ما خودشون رو بكشند . بهتره حواسشون به آمريكا باشه .
زنده باد ایران زنده باد شیعه اسلام درود بر خامنه ای کبیر
جوانان غیور ایران زمین که مهد مادری وطن همیشه بر وجود شما مي بالد و خوشحال از اینکه چنین فرزندانی را در دامان خود مي پروراند...
چشم امید وطن، به دستان توانمند شما عزيزان دوخته شده است تا جان عزيز او را از دشمنانش محفوظ نگاه داريد. آفرین بر شما که به ندای مهر مادری خود پاسخ مهر فرزندی می دهید و به یاری سرزمین مقدس ايران شجاعانه می شتابید و تا تاریخ ايران زمين است وطن نيز پر افتخار خواهد ماند. دلاور مردیهای شما جوانان برومند و غیرتمند، در دلها و ذهنها هميشه ماندگار است و تا ابد نيز باقی خواهد ماند...

دعای پدران و مادران شما؛ بدرقه راهتان و هدفهای قدرتمندتان باد...
در پناه خداوندتان و همو باشد یاورتان...

نام من هست داريوش
فرزند ايران زمين
سرباز خاك كهن
خاك پاکش دلنشين
ايمانم استوار
حافظ آئين و دين
همرزمانم بيشمار
جملگي پاسدار دين
عشق من باشد وطن
از كجا آرَم چنين
سرزمينم افتخار
افتخارم با حیدر همنشین
وحدت وحدت وحدت بعدبر هم زدن ارامش کسانی که ارامششان در تضعیف مسلمانان است مثل اسرائیل
شیعه وسنی هر دو درمقابل داعش متحد هستند
به نظر همتون احترام میذارم وباهاتون موافقم ولی فکر میکنم یه توطئه است ومخصوصامیخوان ایران رو وارد بازی کنن
باز در شهادت باز است
آماده ایم
این فقط نقشه امریکا و اسراییله که ایران رو وارد یک جنگ دیگه بکنند و به دخالت در امور کشورهای دیگه و جنگ طلبی متهم کنند باید منتظر دستور اقا باشیم که مثل همیشه با صبر و درایت راه رو نشون بدن نباید با طناب امریکا تو چاه بریم
اللهم عجل لولیک الفرج
اقا باشییم برییم عراق.
مفتی های اهل تسنن و مراجع تشیع باید با گفتگو و تفاهم جلوی مسلمان کشی را بگیرند. مثل اقدامات آیت الله بروجردی و شیخ شلتوت
با سلام
داعش یعنی :
د ) یعنی دلار
آ ) یعنی آمریکا
ع ) یعنی علیه
ش) شیعه
پس باید در تحلیل هایمان به حروف کلمه داعش توجه کنیم .
جالبتر از همه اینه بعد دست رودست گذاشتن امریکا حالا هم که اومده به مردم عراق کمک کنه از کم شانسی انبار مهماتش دست داعش افتاده براستی برا کمک به کی اومده؟؟؟؟؟؟؟
چجوری میشه داوطلب شد برای جنگ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست