بازدید 6691

آمریکا منابع تامین مالی تکفیری‌ها را ردیابی می‌کند

مسئله اصلی مورد بحث وزیر و تلاش های مشترک ما برای تضعیف هرگونه شبکه مالی بود که از گروه های تروریستی حمایت می کنند.
کد خبر: ۴۰۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۷ 14 June 2014
مقامات وزارت خزانه داری امریکا روز جمعه اعلام کردند: جک لو وزیر خزانه داری در جران دیدارش از خاورمیانه تامین مالی عملیات ضد تروریستی از جمله تامین مالی شبکه ای از یک گروه تروریستی را که در حال دامن زدن به شورش در عراق است، مورد بحث قرار خواهد داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز از واشنگتن، باراک اوباما رییس جمهوری امریکا روز جمعه گفته است که امریکا در حال سنجیدن نحوه کمک به عراق برای مقابله با گروه داعش است که علیه دولت عراق دست به شورش زده است.

لو هفته آینده با مقامات امارات متحده عربی، عربستان سعودی، اسرائیل و آلمان ملاقات خواهد کرد و مسائلی چون فرار مالیاتی و رشد اقتصادی را نیز مورد بحث قرار خواهد داد.

یک مقام ارشد وزارت خزانه داری پیش از سفر لو به خبرنگاران گفت: رویدادهای اخیر در خاورمیانه چیزی جز تاکید بر اهمیت (تامین مالی تروریست‌ها) نبوده و لذا قطعا مسئله اصلی مورد بحث وزیر و تلاش های مشترک ما برای تضعیف هرگونه شبکه مالی بود که از گروه های تروریستی حمایت می کنند.

وزارت خزانه داری امریکا پیش از این رهبران داعش را که القاعده عراق خوانده می شد،مورد تحریم قرار داده و گفته است که از نزدیک در حال رد یابی جریان مالی این گروه است . مقامات خزانه داری گفته اند که عربستان سعودی و امارات متحده عربی نظر مشابهی با امریکا در مورد متوقف ساختن گروه داعش دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست