بازدید 1239

اقدام سازمان بازرسي نعمت الهي است

کد خبر: ۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۰ 15 March 2009
اقدام سازمان بازرسي در خصوص مديران دوشغله دستگاه ورزش نعمت الهي است و پورمحمدي با اين اقدام از سويي قانون را اجرا كرده و از سويي ديگر به ورزش كمك مي كند.

غلامحسين زمان آبادي – پيشكسوت رسانه و سخنگوي سابق فدراسيون فوتبال ضمن بيان اين مطلب به ايپنا افزود:‌بر خلاف اينكه برخي مي گويند ورزش شغل نيست و مديران به صورت داوطلبانه در اوقات بيكاري خود و بدون حقوق رياست فدراسيون ها و هيات ها را بر عهده دارند ،‌ اما بايد بدانيم كه با اشتغال در اين پست ها از جايگاه اجتماعي ،‌سفرهاي خارج از كشور ، تبليغات و رانت هاي مختلف بهره مند مي شوند.به طور مثال نماينده مجلسي كه عضو هيات رئيسه باشگاه استقلال مي شود ، قطعا براي دور بعدي مجلس راي خود را بالا مي برد و جايگاه خود را تثبيت مي كند.

وي با اشاره به اظهارات برخي مسئولان دستگاه ورزش و نمايندگان مجلس مبني بر اينكه ورزش شغل نيست ، تاكيد كرد: طبق قانون ورزش شغل است و كساني ورزش را شغل نمي دانند كه منافعشان در ميان است. مسئولاني كه خود صاحب چند سكان در سازمان تربيت بدني ، فدراسيون ها ، هيات ها و كميته ملي المپيك و همچنين نمايندگان مجلسي كه خود در عناوين ورزشي فعاليت دارند ، مخالف پورمحمدي و قانون ممنوعيت مديران دوشغله هستند و در مقابل كساني كه دلشان براي ورزش كشور مي سوزد ،‌ از اين حركت حمايت مي كنند.

پيشكسوت فوتبال كشورمان خاطرنشان كرد:بيش از 200 تا 250 هزار كارشناس ومتخصص تحصليكرده تربيت بدني بيرون از گود ورزش بيكار نشسته اند و به ازاي آن مديران سياسي سكان ورزش كشور را به دست گرفته اند.

زمان آبادي در پايان اظهار داشت: مسئولان كشور ما بايد آينده نگر باشند و 2 سال درهاي ورزش را به روي قهرماني و مدال آوري ببندند تا درون آن را پاكسازي كنند و سپس شاهد تحولي عظيم در ورزش كشور باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی