بازدید 2341
۳

تیراندازی در دبیرستانی در آمریکا

حادثه تیراندازی در دبیرستانی در ایالت اورگان آمریکا که به کشته شدن یک دانش آموز و زخمی شدن یک آموزگار انجامید بار دیگر موضوع محدود کردن حمل اسلحه در آمریکا را بر سر زبانها انداخت.
کد خبر: ۴۰۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ 11 June 2014
حادثه تیراندازی در دبیرستانی در ایالت اورگان آمریکا که به کشته شدن یک دانش آموز و زخمی شدن یک آموزگار انجامید بار دیگر موضوع محدود کردن حمل اسلحه در آمریکا را بر سر زبانها انداخت.

پس تیراندازی روز گذشته، باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا ناخرسندی خود از نبود قوانین سختگیرانه حمل اسلحه در کشورش ابراز کرد و گفت: «این جامعه نمی خواهد گام هایی به منظور محدود کردن حمل اسلحه برای آنهایی که می توانند صدمات باورنکردنی به بار آورند بردارد. ما تنها کشور توسعه یافته ای هستیم که چنین وقایعی در آن رخ می دهد.»

باراک اوباما در اوایل سال گذشته میلادی و پس از تیراندازی نیوتاون که در جریان آن ۲۰ دانش آموزکشته شدند، سعی داشت کنگره را برای اعمال محدودیتهای بیشتر در زمینه حمل اسلحه متقاعد سازد.

از آن زمان تا کنون ۷۵ مورد تیراندازی در مدارس و دانشگاه ها گزارش شده است. رئیس جمهوری آمریکا امیدوار است با این سخنان بتوان افکار عمومی آمریکا را با خود همراه سازد.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تير اندازي در مدارس امريكارو ولش كنيد بابا
دست اندازي و تجاوز به بچه هاي مردم تو مدارس ايران رو بچسبيد
آخه دوستان برید درستان را بخوانید چرا هفت تیر کشی میکنید فقط اسراف نکنید
به ما چه مربوطه که در امریکا در دبیرستان تیراندازی شده، اما خبر تجاوز به بچه مدرسه ای در تهران را پخش نمی کنید. چرا رسالت رسانه ای خود را فراموش می کنید. اگر در امریکا تیراندازی شده چه ربطی به ما دارد ؟ ایا اینکه فکر کنیم اینجا امنیت کامل است به متجاوزان فرصت نمی دهیم که ازادنه در جو اطمینانی که به دروغ اشائه کرده ایم به اعمال خلاف خود دست بزنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست