بازدید 1945

روته مولر:ایرانی ها باید یاد بگیرند کمتر بدوند

کد خبر: ۴۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۹ 15 March 2009
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیكنان ایران باید یاد بگیرند به جای اینكه خود بدوند توپ را در زمین حركت دهند و همچنین باید مالیكت توپ در زمین در اختیار تیم ملی ایران باشد.

اریش روته مولر در گفتگو با شبكه خبر با ابراز رضایت از بازی تداركاتی تیم ملی ایران مقابل كنیا گفت: هر چند در بازی مقابل کنیا بازیكنان اصلی را در اختیار نداشتیم ولی نفرات جوان تیم ملی حضور داشتند و موفق شدیم چیزهایی كه در تمرین آموخته بودیم اجرا كنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: تیم کنیا بسیار خوب دفاع می كرد و وقتی توپ را از دست می داد، بازیكنان این تیم 10 تا 15 یارد عقب می آمدند تا از دروازه خود دفاع كنند.

روته مولر گفت : تیم ملی ایران بازیكنان جوانی را در اختیار دارد و هم اكنون 11 تا 18 بازیكن قابلیت حضور در تیم ملی ایران را دارند .

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عربستان هم گفت : تیم ملی عربستان برای برد به تهران خواهد آمد و به قلب دفاع حملات زیادی خواهد كرد، همچنین این بازی یك رقابت فیزیكی و درگیرانه خواهد بود.

"روته مولر" تصریح كرد : حضور صد هزار تماشاگر در بازی مقابل عربستان كمك زیادی به تیم ملی ایران خواهد كرد و با این حربه موف خواهیم شد از سد عربستان بگذریم ، البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی توان نتیجه ای برای این بازی پیش بینی كرد .

وی با بیان اینكه قبل از حضور در ایران، فوتبال ایران را می شناخته است، گفت : فوتبال ایران بازیكنان بزرگی دارد و این قابلیت را برای رسیدن به سطح نخست فوتبال آسیا دارد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : بازیكنان تیم ملی ایران باید یاد بگیرند به جای اینكه خود بدوند توپ را در زمین حركت دهند و همچنین باید مالیكت توپ در زمین در اختیار تیم ملی ایران باشد و اگر در بازی با عربستان مالكیت توپ را داشته باشیم حریف نمی تواند كاری انجام دهد .

مدرس بین المللی فیفا گفت : تیم ملی ایران در مرحله برگشت مقدماتی جام جهانی در صورتی كه در دو بازی خانگی پیروز شود و دو مساوی در بازی های خارج خانه بگیرد به راحتی به جام جهانی خواهد رفت و این موضوع برای تیم ملی ایران امكان پذیر است .

"روته مولر" درباره حضور خود در تیم ملی ایران هم گفت : بر اساس قولی كه به علی دایی دادم به ایران آمدم و همكاری خود را با فدراسیون فوتبال آلمان قطع كردم و امیدوارم در جام جهانی 201 با علی دایی موفق باشیم .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی