بازدید 1326

انصاري‌فرد:مردم دعا كنند

کد خبر: ۴۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۳ 15 March 2009
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس با شرايط خوب اما، بدون ايوان پتروويچ عازم عربستان مي‌شود و اميدواريم غيبت اين بازيكن در تركيب تيم محسوس نباشد.

عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو با ايسنا، پيش از سفر پرسپوليس به عربستان براي بازي با الشباب در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و تيم ما بدون هيچ مشكل خاصي براي انجام اين مسابقه عازم دبي و سپس به رياض خواهد رفت. تنها ايوان پتروويچ به دليل بيماري نمي‌تواند تيم ما را همراهي كند و به عربستان نمي‌رود كه اميدواريم غيبت او در تركيب تيم محسوس نبوده و بازيكنان جايگزين بتوانند با موفقيت جاي او را پر كنند.

وي پيرامون ديدار با الشباب نيز گفت: با توجه به نتيجه‌اي كه الشباب در بازي اول خود مقابل الغرافه قطر كسب كرده و اكنون نيز بايد در خانه‌ي خود از تيم پرسپوليس پذيرايي كند، آنها بدون شك براي موفقيت و برد به مصاف ما خواهند آمد كه اين نشان مي‌دهد ما بازي بسيار سختي در عربستان داريم اما، بازيكنان و مربيان ما هم مصمم هستند تا تحت هر شرايطي پيروزي در اين مسابقه را از آن خود كرده و راه صعود به عنوان تيم اول به مرحله‌ي بعدي را هموارتر كنند. ما تمام سعي و تلاش‌مان را براي موفقيت انجام داديم وتنها از مردم مي‌خواهيم براي پيروزي پرسپوليس مقابل الشباب دعا كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی