بازدید 1270

فدراسیون کاراته بدهکار است

کد خبر: ۴۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷ 15 March 2009
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: پس از ورود به فدراسیون با بدهی سنگینی مواجه شدم که باید در مدت کوتاهی نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

علیرضا آهی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: به دلیل بدهی سنگینی که در فدراسیون کاراته وجود دارد و مشکلاتی که گریبانگیر این فدراسیون است تاکنون موفق به فراهم نمودن شرایط لازم برای برگزاری مجمع نشده‌ایم که به محض فراهم شدن شرایط و پرداخت بدهی‌ها در این مورد اقدام خواهد شد.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد مشکل کاراته برای حضور در المپیک هنرهای رزمی تایلند گفت: اختلاف بین شورای المپیک آسیا و فدراسیون جهانی این مشکل را به وجود آورده که با وجود رایزنی‌های فراوان تاکنون به نتیجه نرسیده است.

وی در مورد پاسخ رد مربیان داخلی به پیشنهاد فدراسیون کاراته برای پذیرش هدایت تیم‌های جوانان و امید کشورمان گفت: در حال حاضر تمام ذهن ما معطوف به تیم ملی است در مورد تیم‌های جوانان و امید هم تاکنون با هیچ مربی وارد مذاکره نشده‌ایم.

آهی همچنین در مورد نظارت بر تیم ملی و مشکلات اخیر در مسابقات انتخابی گفت: مدیر تیم‌های ملی در این مورد اختیار تام داشته و با مشورت مربیان کارها را دنبال کرده است. ما هم نظارت مستقیم روی این بخش داریم و در جلسات متعدد تمرینات تیم و مسابقات انتخابی شرکت می کنیم تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

سرپرست فدراسیون کاراته در پایان تصریح کرد: 36 نفر از قهرمانان تیم ملی و نفرات برتر مسابقات کشوری را به تیم ملی دعوت کردیم که 24 نفر از آنها در اردو شرکت کردند. پس از مسابقات انتخابی هم نفرات اصلی بدون هیچ مشکلی انتخاب شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی