بازدید 2622

آب لوله‌کشی ۵۹ روستای در مازندران گل‌آلود شد

کد خبر: ۴۰۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱ 05 June 2014
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: آب شرب لوله‌کشی ۵۹ روستا به دلیل ترکیدگی لوله آب، گل‌آلود شده است و اعلام شده تا اطلاع ثانوی از آب لوله‌کشی استفاده نشود.

به گزارش فارس، مرتضی اکبرپور درباره حادثه رانش زمین در یکی از روستاهای استان گلستان، اظهار داشت:‌ روز گذشته رانش زمین در روستای نرگس‌چال از توابع شهرستان آزادشهر استان گلستان اتفاق ‌افتاد.

وی ادامه داد: حدود 20 خانواده در این روستا زندگی می‌کردند که هم‌اکنون مکانیابی مناسبی برای آنها انجام شده و بنیاد مسکن در حال مطالعه مکان جدیدی برای این روستا است. خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است و مسئولان، محلی را برای گذران زندگی این 20 خانواده احداث کرده‌اند.

اکبرپور درباره سیل مازندران اظهار داشت: سیل استان مازندران شهرهای ساری، نکا، بهشهر و مناطق روستایی را با آسیب‌های و خساراتی مواجه کرده است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سیلاب 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح شد.

اکبرپور افزود: آب شرب 59 روستا به دلیل ترکیدگی لوله آب گل‌آلود شده است و اعلام شده تا اطلاع ثانوی از آب لوله‌کشی استفاده نشود، عوامل اجرایی آب تانکر و آب‌های بطری در روستاها توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها و مزارع استان مازندران از جمله 3 شهر نکا، بهشهر و ساری دچار بیشترین خسارات شده است، گفت: در حال جمع‌بندی میزان خسارات هستیم تا شنبه به دولت اعلام شود.

وی به بارندگی و آبگرفتگی در استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت:‌ دو شهر دامغان و شاهرود بیشترین بارندگی را در استان سمنان داشته‌اند، ولی در این شهرستان‌ها خانه‌ها خسارات چندانی ندیده‌اند، ولی مزارع دچار خسارت شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست