سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان
( karbar@tabnak. ir )
برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را
برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که
نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می
گردد.
طرح مشکل:اینجانب امیر کریمی درتاریخ 92/12/28یخچالی از کارخانه الکترو استیل تهیه کردیم که متأسفانه بعد از گذشت مدت کوتاهی 2(هفته)زیر کشو های میوه آن شکاف ایجاد شد در حالی که فشار زیادی از طرف ما به بدنه وارد نشده است. در قسمت فریز هم کشو ها خوب قرار نمی گیرد و با اندکی تکان می افتد این درحالی است که نماینده شرکت مذکور هم به صورت تلفنی اعلام کرده است ما قبلا این مشکلات یخچال های الکترواستیل را به مدیران اعلام کرده ایم و خودشان می دانند و نتیجه پیگیری شما برای رفع عیب هم به جایی نمی رسد.در ضمن صدای موتور یخچال هم بی نهایت آزار دهنده است.
پاسخ:باسلام واحترام
بازگشت به نامه شماره 1143/ت مورخ 93/01/31 مبنی بر شکوائیه یکی از شهروندان در مورد خرابی یک دستگاه یخچال فریزر،طی پیگیریها ومکاتبات انجام شده با شرکت الکترواستیل،شرکت مذکور در همین راستا مطلبی را دال بر جلب واعلام رضایت شاکی به این سازمان ارائه،که به پیوست عینا جهت آگاهی ارسال می شود.
غلامرضا کاوه
مدیر روابط عمومی
پیوست:سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان
جناب آقای مهندس احمدی
باسلام واحترام
احتراما به استحضار می رساند پیرو گزارش دریافتی به شماره 37/93/4086 درخصوص شکایت مطروحه مشتری محترم،حسب اطلاعات صورت پذیرفته مشکل محصول مرتفع ورضایت نامه نامبرده به پیوست جهت اطلاع واقدامات مقتضی تقدیم می گردد.
خواهشمند است پس از پیگیری های مقتضی پرونده را مختومه ومراتب را به شرکت الکترو استیل اعلام فرمایید.
واحد خدمات پس از فروش الکترواستیل