بازدید 2196

فیروز کریمی:می توانستیم پیروز شویم

کد خبر: ۴۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۰ 12 March 2009
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای پیروزی مقابل الهلال به عربستان آمده بودیم و حتی تا آستانه دستیابی به این مهم پیش رفتیم اما در نهایت به نتیجه تساوی رضایت دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتبال آسیا، فیروز کریمی که از بازی تیمش برابر الهلال عربستان راضی بود، گفت: "هر دو تیم با مراقبت خاصی بازی می کردند تا از اشتباه و شکست پرهیز کنند".

وی در ادامه افزود:" مسابقه حساسی بود چون هر دو تیم بازی اول خود را برگزار می کردند. هر دو طرف بسته کار کردند چون نمی خواستند اشتباه کنند و دروازه‌شان باز شود".

سرمربی تیم فوتبال صبای ایران خاطر نشان کرد: " ما برای سه امتیاز به ریاض آمده بودیم و تا نزدیکی‌ پیروزی هم پیش رفتیم اما درنهایت به یک امتیاز رسیدیم".

کریمی قبل از بازی با الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان گفت : " گروه بسیار سختی داریم و اگر اتفاق بدی رخ ندهد شانس صعود از گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را خواهیم داشت".

تیم فوتبال صبای قم یکی از نمایندگان کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دیشب در دیداری حساس برابر تیم فوتبال الهلال به تساوی دست یافت تا با کسب یک امتیاز سرنوشت ساز به کشور بازگردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی