بازدید 12629

مالکوم گلیزر، مالک باشگاه منچستر یونایتد درگذشت

مالک 85 ساله و آمریکایی باشگاه منچستر یونایتد درگذشت. خانواده آمریکایی گلیزر از سال 2005 مالکیت باشگاه منچستر را بر عهده گرفته است. حضور این خانواده آمریکایی در راس مدیریتی باشگاه منچستر با مخالفت هواداران دوآتشه این باشگاه مواجه بود.
کد خبر: ۴۰۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰ 29 May 2014
مالک 85 ساله و آمریکایی باشگاه منچستر یونایتد درگذشت. خانواده  آمریکایی گلیزر از سال 2005 مالکیت باشگاه منچستر را بر عهده گرفته  است. حضور این خانواده آمریکایی در راس مدیریتی باشگاه منچستر با مخالفت هواداران دوآتشه این باشگاه مواجه بود. گلیزر به جز باشگاه منچستر یونایتد مالک تیم فرنچایز تامپا بی بوکانیرز هم بود. وی دقایقی پیش در سن 85 سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک، وب سایت باشگاه فرنچایز تامپا بی بوکانیرز دقایقی پیش از مرگ مالک این باشگاه خبر داد و در بیانیه خود نوشت: «با ناراحتی خبر مرگ مالکوم گلیزر، مالک باشگاه را اعلام می کنیم. او در هنگام مرگ 85 سال داشت.» وب سایت  Buccaneers هم با انتشار این خبر مرگ وی را تایید کرد.

مالکوم گلیزر، مالک باشگاه منچستر یونایتد درگذشت

گلیزرها اگرچه در منچستر موفقیت‌هایی هم کسب کردند اما هیچ‌گاه در میان هواداران این تیم محبوب نبودند. از سال 2005 که آن‌ها مالک سهام منچستر شدند هواداران دو آتشه شیاطین سرخ به حضور آن‌ها اعتراض کردند و همین مسئله موجب شدتا جمعیتی از هواداران این باشگاه در سال‌های اخیر با لباس‌های سبز و طلایی (به رنگ لباس تیم اولیه یعنی نیوتون هیث) در تمرین‌ها و بازی‌های این تیم حاضر شوند.  منچستری‌های دوآتشه هیچ‌گاه با حضور گلیزرها در منچستر کنار نیامدند.

گفتني است در دوران رياست خانواده گليزرها بر باشگاه منچستر يونايتد از سال 2005، شياطين سرخ موفق به کسب پنج عنوان قهرماني ليگ برتر، يک قهرماني ليگ قهرمانان و يک قهرماني جام باشگاه هاي جهان شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی