بازدید 3759

غريبي: خودم مقصر بازي نکردن در پرسپوليس بودم

کد خبر: ۴۰۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 24 May 2014
بازيکنان جديد تيم فوتبال پديده مشهد گفت: خودم مقصر بودم که در پرسپوليس نتوانستم بازي کنم.

ميلاد غريبي در خصوص رفتنش به پديده مشهد گفت: من با پرسپوليس قرارداد داشتم و به صورت قرضي به ذوب‌آهن رفته بودم، زماني که من در پرسپوليس بودم شرايط برايم جالب نبود و با علي دايي صحبت کردم تا اين اجازه را بدهد که من جايي بروم که بتوانم بازي کنم و رحيمي و دايي هم نسبت به من لطف داشتند و اين اجازه را دادند تا بتوانم در پديده بازي کنم البته من از چند تيم پيشنهاد داشتم اما به خاطر شناختي که از مرزبان داشتم به اين نتيجه رسيدم که به پديده بيايم و با اين تيم توافق کردم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: تلاش مي‌کنم امسال در پديده بازي‌هاي خوبي انجام دهم و با برنامه‌ريزي‌هايي که انجام داده‌ام مي‌خواهم امسال در تيمم موثر باشم. تيم پديده امسال تيم جوان و با تجربه‌اي است و از مديريت و کادر فني خوبي هم بهره مي‌بريم.

غريبي در پاسخ به اين سوال که چرا امسال شانسش را براي حضور در پرسپوليس امتحان نکرد گفت: من به پرسپوليس آمدم که در اين تيم بازي کنم اما شرايط به گونه‌اي رقم خورد که من نتوانستم بازي کنم.البته در اين ميان هيچ کس را مقصر نمي‌دانم و معتقدم که خودم مقصر هستم که نتوانستم بازي کنم. اميدوارم باز هم به شرايط نرمال و ايده‌آلي برسم تا بتوانم دوباره به پرسپوليس برگردم.

وي افزود: دايي دوست نداشت که من از پرسپوليس بروم اما شرايط براي من سخت بود دوست دارم باز هم به روزهاي خوبم برگردم تا به پرسپوليس خدمت کنم.

غريبي در مورد اينکه خودش را مقصر بازي نکردن در پرسپوليس مي‌داند خاطرنشان کرد: هر بازيکني که بازي نمي‌کند مربي را مقصر قلمداد مي‌کند. اما من اعتقاد دارم که صد در صد خودم خوب نبودم که بازي نکردم و در اين ميان هم خودم ضرر کردم. اما اميدوارم امسال سال خوبي برايم باشد.

بازيکن جديد تيم فوتبال پديده مشهد در پايان گفت: بازيکناني که در پديده بازي مي‌کنند را مي‌شناسم واعتقاد دارم بازيکنان بزرگي مثل رضا عنايتي در اين تيم حضور دارد اما فکر مي‌کنم که پديده امسال تيم خوبي در ليگ برتر باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست