بازدید 5845

گودرزی: پولی برای پرداخت وام ازدواج نداریم

گودرزی در ارتباط با پرداخت وام ازدواج هم گفت: پرداخت وام ازدواج فعلا مقدور نیست و برای پرداخت وام ازدواج پولی در صندوق نداریم.
کد خبر: ۴۰۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ 24 May 2014
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلا‌ش‌هایی برای مقابله با فساد در فوتبال آغاز کردیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود گودرزی ظهر امروز در حاشیه افتتاح زمین چمن شهر زلزله‌زده شنبه در ارتباط با اهداف سفر به استان بوشهر گفت: به دعوت مسئولان استان بوشهر برای افتتاح چندین پروژه ورزشی و آشنایی با زیرساخت‌های ورزشی به این استان سفر کرده‌ام.

وی افزود: امیدواریم در این سفر بتوانیم به اهداف مورد نظر برای کمک به ورزش استان بوشهر برسیم.

وزیر ورزش و جوانان زیرساخت‌های ورزشی و سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر را بسیار عالی توصیف کرد و گفت:‌سطح سرانه فضای ورزشی بوشهر از سطح کشور بالاتر است به طوری‌که میانگین سرانه فضای کشور 70 سانتی‌متر و استان بوشهر 82 سانتی‌متر است.

گودرزی در ارتباط با پرداخت وام ازدواج هم گفت: پرداخت وام ازدواج فعلا مقدور نیست و برای پرداخت وام ازدواج پولی در صندوق نداریم.

وی یادآور شد: در سفر به بوشهر کمک به هیات‌های ورزشی و کمک به مراکز ورزشی در دستور کار خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تلا‌ش‌هایی برای مقابله با فساد در فوتبال آغاز کردیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

گودرزی در ارتباط با مراکز قهرمانی ورزشی در استان‌ها هم یادآور شد: هر قدر مراکز ورزشی توسعه یابد ورزش قهرمانی هم وضعیت بهتری پیدا می‌کند و گرایش و رویکرد ما نیز توجه به ورزش همگانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست