بازدید 18842

حمله به جايگاه سوخت با كلاشينكف

فردي كه چندي پيش با يك قبضه اسلحه كلاشينكف به يكي از جايگاه‌هاي سوخت روستايي در كرمانشاه حمله و اقدام به سرقت از گاوصندوق كرده بود، دستگير شد.
کد خبر: ۴۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳ 22 May 2014
فردي كه چندي پيش با يك قبضه اسلحه كلاشينكف به يكي از جايگاه‌هاي سوخت روستايي در كرمانشاه حمله و اقدام به سرقت از گاوصندوق كرده بود، دستگير شد.

به گزارش اعتماد، اين خبر چند شب پيش به پليس اطلاع داده شد و آن‌طور كه مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي كشور اعلام كرده، ماموران پليس به سرعت در محل حاضر شده و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار داده‌اند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه سارق با تهديد اسلحه كلاشينكف به اين جايگاه سوخت حمله كرده و پس از گرفتن كليد و رمز گاوصندوق از متصدي جايگاه مبلغ 50 ميليون ريال داخل گاوصندوق و دو گوشي تلفن همراه كاركنان را به سرقت برده است.

كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي كرمانشاه در جريان تحقيقات خود اقدام به بازبيني فيلم دوربين‌هاي نصب شده در جايگاه سوخت كردند و از اين طريق موفق به شناسايي هويت سارق شدند كه پس از آن با مجوز مقام قضايي در مخفيگاه سارق حاضر شده و وي را دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

متهم پس از دستگيري در بازجويي‌هاي اوليه منكر ارتكاب هر نوع سرقتي شد اما وقتي فيلم صحنه سرقت و ديگر شواهد موجود را ديد به ناچار لب به اعتراف گشود و اتهام سرقت از جايگاه سوخت را پذيرفت. سرهنگ مرزباني، رييس پليس آگاهي استان كرمانشاه درباره آخرين وضعيت متهم دستگير شده، گفت: اين جوان پس از تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم و صدور حكم به دادسرا معرفي و پس از آن روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار