بازدید 6679
۵

جاعل عينکي همچنان در کمين مشتريان بانک ها

کد خبر: ۳۹۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ 11 May 2014
جاعل حرفه اي که با زدن عينک دودي، چک هاي مشتريان بانک را جعل و مبالغ زيادي از حساب هاي مردم و دستگاه هاي دولتي و غيردولتي دريافت مي کند، در حالي تحت تعقيب قرار گرفته است که مقام قضايي از شهروندان خواست مخفيگاه مرد عينکي را اطلاع دهند.

 به گزارش خراسان، ماجراي کلاهبرداري و جعل اسناد اين مرد سال گذشته هنگامي در دستور کار پليس دستگاه قضايي قرار گرفت که زني به اتهام جعل چک و دريافت مبالغ ميليوني با اعلام شکايتي تحت تعقيب قرار گرفت.

اين زن وقتي به دادسرا احضار شد، گفت: چک مذکور مربوط به مهريه ام بود. من به خاطر اختلافاتي که با همسرم داشتم مهريه ام را درخواست کردم که با رأي دادگاه چک آن را دريافت کردم ولي روزي که براي وصول چک در صف بانکي در تربت حيدريه ايستاده بودم مردي عينکي کنارم قرار گرفت و گفت: اگر منتظر ماندن در صف، شما را خسته مي کند من مي توانم وجه چک را به شما پرداخت و مبلغ آن چک را به حسابم واريز کنم. من هم چک را به او دادم و پولم را گرفتم اما از جعل آن اطلاعي ندارم. با اظهارات اين زن و مشخصاتي که از مرد عينکي داد، تلاش نيروهاي انتظامي براي دستگيري وي آغاز شد تا اين که مدتي بعد جرايم مشابهي در مشهد رخ داد و از حساب بانکي يک مدرسه، طي ۲فقره چک مبالغ ميليوني برداشت شد.

بررسي هاي پليس درباره فردي که چک به نام او صادر شده بود، مشخص کرد که اين فرد مستخدم مدرسه است.

آن مرد که به دادسرا احضار شده بود، گفت: رئيس مدرسه ۲فقره چک به من داد تا آن ها را وصول کنم وقتي در بانک منتظر نوبت بودم مردي عينکي کنارم آمد و گفت، مي خواهد مبالغي را به حساب بانکي اش واريز کند.

 او به من گفت: شما چک هايتان را به من بدهيد و وجه آن را بگيريد تا وقتتان گرفته نشود. من هم همين کار را کردم اما الان متوجه شدم که مبالغ چک تغيير کرده است و آن مرد عينکي با جعل اسناد مبالغ زيادي را از حساب مدرسه برداشت کرده است.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اهميت و حساسيت موضوع اين پرونده به شعبه ۲۰۵مجتمع قضايي امام خميني(ره) ارجاع شد و توسط قاضي خليقي مورد رسيدگي قرار گرفت.

 با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي، مأموران انتظامي موفق شدند تصويري از مرد جاعل به دست آورند. در همين حال قاضي خليقي با صدور دستور درج بدون پوشش عکس متهم در روزنامه خراسان از شهروندان خواست چنانچه اطلاعي از مرد عينکي جاعل دارند در ساعات اداري با تلفن هاي ۲۰۱۴۲۵۳ يا (داخلي ۲۵۳) ۸-۲۲۲۲۱۵۶ اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
تصوير واضح نيست
عجب اهمیت وحساسیتی بعد یکسال
تابناک باز هم یک هشدار مهم به اطلاع همه رساندی ممنون و امیدوارم این جاعل هم هرچه زودتر دستگیر شود
به نظرم شماره حسابش رو بگیرید به حسابش پول بریزیم اینکار رو نکنه.
فقط اعدام
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی