بازدید 2519

با گل‌محمدي به روزهاي خوبمان بازمي‌گرديم

کد خبر: ۳۹۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ 10 May 2014
سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن ابراز اميدواري کرد که با حضور گل محمدي در راس کادر فني اين تيم بار ديگر ذوب آهن روزهاي خوب گذشته را تکرار کند.

علي شجاعي، سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن درباره انتخاب يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي جديد اين تيم، اظهار کرد: او در نفت نشان داد که مربي خوبي است و توانست تيمش را به رده سوم ليگ برتر برساند.

به نقل از ايسنا، وي افزود: گل محمدي در زمان بازي کردنش هم با اخلاق بود و حالا با حضور در سازمان ذوب آهن که با مديريت آذري و در راس آن مديريت سعد محمدي دوران جديدي را تجربه مي‌کند، اميدوارم که ذوب آهن مثل سال‌هاي قبل به رده‌هاي بالاي جدول برسد.

شجاعي همچنين گفت: گل محمدي جوان است و به جوانان بيشتر اهميت مي‌دهد. او بايد برنامه تمرين‌ها و فهرست بازيکنان مورد نيازش را بدهد تا بدانيم که از چه زماني مي‌خواهد کارش را شروع کند و چه اردوهايي را بايد برگزار کنيم. من هم در اين راه در کنارش هستم.

شجاعي پيش از اين سه سال سرپرستي تيم فوتبال ذوب آهن را بر عهده داشت، اما بنا به دلايلي از اين کار استعفا داده بود. او حالا پس از چند سال دوري از ذوب آهن به اين تيم باز گشته است.

وي در اين باره به ايسنا گفت: سه سال در کنار منصور ابراهيم زاده، سرپرست ذوب آهن بودم و با او هم به بالاي جدول رسيديم، هم نايب قهرمان آسيا شديم. پس از آن دوران به خاطر مربي تيم با دليلي، مديرعامل وقت مشکل پيدا کردم و استعفا دادم. پس از من فروتن، سرپرست شد، اما وقتي که ابراهيمي مدير باشگاه شد باز هم از من خواست که به ذوب آهن بيايم.

شجاعي ادامه داد: خواسته من به عنوان سرپرست اين بود که همه جا از زمين مسابقه و تمرين گرفته تا هتل و فرودگاه در کنار بازيکنان باشم، اما چون باشگاه پول کافي براي پرداخت به بازيکنان را نداشت آنها خواه ناخواه تعهدات باشگاه را به خوبي انجام نمي دادند.

وي افزود: به هيات مديره باشگاه مي‌گفتم که پول بازيکنان را بدهيد، اما باشگاه مشکل داشت و نتيجه‌ اين شد که 10 – 12 بازيکن از تيم جدا شدند. من هم چون نتوانستم مشکلات بازيکنان را رفع کنم استعفا دادم. تيمي که سه، چهار بازيکنش را جابجا مي‌کند به مشکل بر مي‌خورد، چرا برسد به اين که 10 – 12 نفر جابجا شوند.

شجاعي در ادامه گفت: من سرپرست فوتبالي‌ام نه پشت ميزي! من درد بازيکنان را مي‌دانم و کنار سرمربي کار مي‌کنم. اميدوارم که با حضور يحيي بار ديگر به روزهاي خوبمان بازگرديم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار