بازدید 2833
قلعه نوعي خاک استقلال را خورده است

بيگ‌زاده: سرباز ملي‌ام، انتخاب باشگاه مهم نيست

کد خبر: ۳۹۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷ 04 May 2014
تيم ملي فوتبال توانست بعد از چند ديدار با تيمهاي باشگاهي ليگ آفريقا و تمرينات بدنسازي به ايران برگردد.

هاشم بيگ زاده به خبرنگار ورزش سه مي‌گويد: اردوي خوبي بود و تمرينات سخت و پر فشاري را پشت سر گذرانديم. بازي هاي دوستانه خوبي هم انجام داديم که به نوعي به تيم نيجريه نزديک بودند و در واقع ماکت اين تيم محسوب مي شدند اگرچه مطمئناً تيم ملي نيجريه قويتر است اما خوب براي ما اين بازي ها اماده سازي خوبي بود که توانستيم تحت نظارت آقاي کي روش انجام دهيم.

مدافع تيم ملي در ادامه در مورد انتخاب تيم جديدش مي گويد: به نظر من اصلاً وقت مناسبي در مورد انتخاب تيم و اين حرفها نيست من سرباز تيم ملي کشورم هستم و فقط به اين موضوع فکر مي کنم که بتوانم خدمتگذار خوبي براي تيم ملي کشورم باشم و نمي خواهم در اين مقطع به انتخاب باشگاهم فکر کنم تازه از نظر حرفه اي هم درست نيست و من بعد از جام جهاني به لطف خدا با يک پيشنهاد خوب و يک انتخاب خوب تيمم را انتخاب مي کنم.

مدافع استقلال در پايان در مورد شرايط استقلال و انتخاب مربي اين تيم مي گويد:به نظر من بايد هرچه زودتر شرايط استقلال مشخص شود و به ثبات برسد چرا که هواداران خوب استقلال که در سرما و گرما از اين تيم حمايت کردند حق دارند تيم محبوبشان را در شرايط خوب ببينند من هم به عنوان يک استقلالي و هوادار دوست دارم استقلال را در شرايط خوب ببينم.

در مورد انتخاب سرمربي هم من در جايگاهي نيستم که بخواهم حرفي بزنم اما مي توانم بگويم امير قلعه نوعي خاک استقلال را خورده است و بهتر از هرکس تيم را مي شناسد به هر حال اميدوارم هر اتفاقي بيفتد به نفع استقلال باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم