بازدید 2706

منچستريونايتد محبوب‌ترين تيم جهان

کد خبر: ۳۹۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 03 May 2014
منچستريونايتد با وجود ناکامي در فصل جاري همچنان محبوب‌ترين تيم جهان به شمار مي‌آيد.

باشگاه‌هاي انگليسي و اسپانيايي با وجود قهرماني بايرن مونيخ در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار هستند و روز به روز به محبوبيت آنها اضافه مي‌شود اما از محبوبيت ليگ ايتاليا با وجود تيم‌هاي بزرگي چون ميلان، اينتر و يوونتوس کاسته شده است.

منچستريونايتد فصل کابوس‌واري را با ديويد مويس پشت سرگذاشت و بدترين نتايج تاريخ خود را به دست آورد با اين حال شياطين سرخ محبوب‌ترين تيم کنوني در سراسر جهان به شمار مي‌آيند.

سايت يورو اسپورت در گزارشي محبوب‌ترين تيم هاي جهان فوتبال را انتخاب کرد که منچستريونايتد با وجود کسب نتايج ضعيف در اين فصل در صدر قرار دارد. 5 تيم محبوبي که سايت يورو اسپورت اعلام کرد به ترتيب زير هستند:

1- منچستريونايتد (354 ميليون هوادار)

منچستريونايتد پرطرفدارترين تيم باشگاهي جهان به شمار مي‌آيد. شياطين سرخ با هدايت سرآلکس فرگوسن در يک ربع قرن اخير نتايج درخشاني را به دست آورد و به يکه‌تازي ليورپول در ليگ جزيره پايان داد و دو بار قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

2- بارسلونا (270 ميليون هوادار)

آبي-اناريها به خاطر سبک بازي خاص خود و فوتبالي هجومي که در دستور کار خود قرار مي‌دهند از محبوبيت بسيار بالايي برخوردار هستند. سبک بازي تيکي تاکا و جام هاي زيادي که اين تيم به دست آورد محبوبيت آنها را دو چندان کرده است البته نبايد فراموش کرد که در اين تيم ستاره‌هاي چون ليونل مسي،ژاوي هرناندز و آندرس اينيستا بازي مي‌کنند که هر فوتبال دوستي را به وجد مي‌آورند.

3- رئال‌مادريد (174 ميليون هوادار)

باشگاه قرن با 9 عنوان قهرماني که در آستانه کسب دهمين قهرماني خود هم است. نام اين باشگاه رئال مادريد است. هر چند کهکشاني‌ها از سال 2002 تا کنون قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده‌اند اما محبوبيت آنها روز به روز در حال افزايش است. به ويژه اينکه سران متمول اين باشگاه در هزاره جديده ستاره هاي بزرگي چون لوئيس فيگو،زين الدين زيدان،ديويد بکام،کريستيانو رونالدو و گرت بيل را جذب کردند.

4- چلسي (135 ميليون هوادار)

محبوبيت اين باشگاه انگليسي بعد از آنکه رومن آبراموويچ رياست آن را برعهده گرفت زياد شد. اين تيم در سال 2012 موفق شد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کند و الان با بازگشت ژوزه مورينيو نگاه ها را معطوف خود کرده است. در اين تيم ستاره‌هاي چون ادن هازارد بازي مي‌کنند.

5- آرسنال (113 ميليون هوادار)

هر چند 8 سالي است که توپچي ها جامي را به دست نياورده‌اند اما همچنان يکي از محبوب‌ترين تيم‌هاي جهان به شمار مي‌آيند. البته شاگردان ونگر به فينال جام حذفي صعود کرده اند و اين شانس را دارند تا با پيروزي برابر هال‌سيتي به ناکامي اخير خود در کسب جام پايان دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی