بازدید 32832
دو پادشاه در یک اقلیم نگنجیدند؛

فعلا «رسول خادم» «محمد بنا» را ضربه فنی کرد

حکایت «رسول خادم» و «محمد بنا» حکایت دو پادشاهی بود که در یک اقلیم نگنجیدند. کشتی فرنگی چند سالی بود که بر سر کشتی آزاد سایه افکنده ‌و عامل این موفقیت‌ها هم «محمد بنا» با شیوه خاص خودش بود؛ اما هم‌اکنون‌ فدراسیون کشتی از قطع همکاری با محمد بنا سخن گفته و این بی‌شک منجر به افول کشتی فرنگی می‌شود. با این ترتیب، رویای داشتن دو تیم قدرتمند کشتی آزاد و فرنگی رویایی محقق نشدنی است.
کد خبر: ۳۹۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵ 02 May 2014
فعلا «رسول خادم» «محمد بنا» را ضربه فنی کرداز شامگاه پنجشنبه تا ظهر ‌جمعه،‌ یکباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران دگرگون شد. فرنگی‌کاران که خود را برای رقابت‌های جام‌جهانی تهران و مسابقات جهانی ازبکستان آماده می‌کردند، شب گذشته و در حمایت از سرمربی خود، اردو‌ تیم ملی را ترک کردند و صبح جمعه شورای فنی فدراسیون کشتی در یک نشستی فوق‌العاده از قطع همکاری با محمد بنا و انتخاب مربی ارشد برای تیم ملی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، «رسول خادم» و «محمد بنا» دو پادشاهی بودند که بسیاری گمان ‌‌می‌کردند در یک اقلیم نمی‌گنجند و زمان زیادی هم برای اثبات ادعای خود نیاز نداشتند. چه اینکه هر دو آدم‌های خاصی در کشتی ایران هستند که اصول خاص خود را دارند و پافشاری زیاد روی این اصولشان است که موجب شده تنها چند ماه پس از آغاز همکاری، کارشان به جدایی پر سروصدایی بکشد.

محمد بنا، خوب یا بد باید حرف اول و آخر تیمش را خودش ‌بزند. او دوست ندارد‌ ‌کسی در کارش دخالت کند و تنها یک رئیس فدراسیون را برای پاسخگویی شایسته می‌داند. برای همین وقتی شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی، جایی که زیر نفوذ شخص رسول خادم است، او را مجبور به برگزاری مسابقات انتخابی می‌کند، او چندان این کار را برنمی‌تابد و پس از حضور در یک رقابت جهانی از همکاری نکردن «با این شرایط» سخن می‌گوید؛ «شرایطی» هم که بنا از آن ‌می‌گوید، تنها و تنها مختص ‌خودش است و کسی از آن سر در‌نمی‌آورد. او اعتقادی به مسابقات انتخابی برای تیم ملی ندارد و بر این باور است، تیمش را خودش باید برای مسابقات ارنج کند. اگر بخواهد قهرمان جهان را خط می‌زند تا یک کشتی‌گیر جوان را به میدان بفرستد. اگر هم دوست داشته باشد، کشتی‌گیری که در وزن خودش بی‌رقیب است، ‌به وزنی دیگر می‌برد. برای بنا مهم این است که کسی در کارش دخالت نکند.

‌او البته دلیل قابل قبولی هم برای این کار‌هایش دارد؛ نتایج درخشان. می‌گوید هر کاری ‌می‌کند، در ‌‌نهایت نتیجه می‌گیرد. حرف اول و آخرش این است که کسی در کارش دخالت نکند تا او هم بتواند با خیال آسوده کار کند و نتیجه بگیرد. جالب اینجاست که هرچند این شیوه کاری بنا از سوی شورای فنی کشتی غیر استاندارد و نادرست قلمداد می‌شود، محمد بنا در همه این سال‌ها در باور مردم به نماد مربیگری علمی تبدیل شده بود و همین هم وجه تمایز او با سایر مربی‌ها در نگاه مردم بود.

سوی دیگر ماجرا هم البته رسول خادم است؛ کسی که شاید اگر در موقعیت محمد بنا بود او هم نمی‌توانست با تیم ملی همکاری کند. رسول خادم هم در سال‌های گذشته با کشتی آزاد نتایج خوبی گرفته و این رشته را از دوران افولش خارج کرد. این درست که او هم مانند بنا شورای فنی تیم ملی را بالای سر خود دارد؛ اما تفاوتش با محمد بنا در این است که او ریاست فدراسیون را بر عهده دارد و برای همین‌ هم دست بالا را در جلسات شورای فنی دارد؛ همان شورایی که در نخستین جلسه بعد از ریاست خادم در فدراسیون کشتی، او را به‌‌ سرمربی‌گری تیم ملی هم برگزید.

برخی از فرنگی‌کاران بر این باورند که ‌موفقیت‌های فراوان این رشته در سال‌های اخیر، دشمنانی را برای آن‌ها تراشیده است. به هر حال، وزن مدال‌های فرنگی کاران ایرانی در المپیک لندن نشان داد که عملکرد آن‌ها چه تأثیر بسزایی در کسب بهترین نتیجه ورزش ایران بعد از انقلاب داشته است. آن‌ها بر این باورند که برخی‌ها برای خارج کردن کشتی آزاد از زیر سایه کشتی فرنگی کاری کردند که بنا از تیم ملی برود؛ هرچند این نخستین باری نیست که محمد بنا تیم ملی را ترک کرده و سابقه قهرهای او از تیم ملی زیاد است. شاید همین تکراری بودن رفتار بنا و قهرهای چندین و چندباره‌اش هم دلیلی باشد بر اشتباه این عده و درستی تصمیم شورای فنی.

اما چه این ادعا درست باشد و چه نه، تجربه نشان داده که هیچ‌ گاه ما نتوانستیم در تاریخ مدیریتی را برقرار کنیم که دو تیم قدرتمند کشتی فرنگی و آزاد داشته باشد و همواره خواسته یا ناخواسته قدرتمند شدن یکی با افول دیگری همراه بود. شاید آن روزی که عده‌ای به حضور همزمان رسول خادم در کسوت ریاست فدراسیون و سرمربیگری تیم ملی آزاد انتقاد می‌کردند، رویدادهایی مانند آنچه امروز رخ داده را می‌دیدند. شاید اگر او تنها به پرورش کشتی‌گیران آزادکار و کسب پیاپی مدال و جام می‌اندیشید و عرصه مدیریت کشتی را به مدیری لایق‌تر واگذار می‌کرد، این اتفاق نمی‌افتاد.

اما به هر حال هر چه بود، حکایت رسول خادم و محمد بنا، حکایت دو پادشاه است که در یک اقلیم نگنجیدند و فعلا که حضور خادم در کسوت ریاست فدراسیون در خروجی را ‌روی محمد بنا گشوده است. ولی امیدواریم مدیرت کشتی ما به سمتی برود که بتواند از همه استعداد‌هایش به خوبی بهره ببرد و روزی را ببینیم که دو تم قدرتمند کشتی آزاد و فرنگی داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۲۲
رسول خادم حامی فدراسیونی دارد و محمد بنا حمایت مردم را پشت سر دارد رسول خادم 2 مدال المپیک دارد و محمد بنا دهها قهرمان جهان و المپیک تربیت کرده .طبق منطق 2*2= چند تا میخوای بشه خادم میماند و بنا میرود!
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
برای شما متاسفم که در باره رسول خادم اینچنین صحبت میکنی!!کمی در رابطه افتخارات رسول تحقیق کن ایشون کسی است که با 100کیلو وزن برای ارنج تیم ملی در جهانی تهران با قولهای 120 کیلوی جهان رفابت کرد که حتی در فینال بعد از باخت به کشتی گیر قول پیکر کوبا 15000 یکجا ایشون را تشویق کردند در المپیک لندن هم اگه یزدانی مصدوم نمیشد حا لا میگفتی بهترین نتیجه را کسب کرده! شما فقط نوک بینییت را میبینی با همه احترامی که برای اقای بنادیگه اسم ایشان را باید بدنبال قهر کردنهایش گینس نوشت!!برادر من اگه انتخابی بد بود که روسها اینکار را نمیکردند بهترین انتخاب بنا نیز در انتصاب سوریان به جای رنگرز بود که البته اونهم به مهو شدن رنگرز انجامید البته اگه شما بدانید اولین مدال طلای کشتی فرنگی را رنگرز اورد!!
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اشکال کار بنا با همه نتایج درخشانش همین هیئتی بودن عملکردش است اگر دنبال تثبیت قهرمانی هستیم باید ساختار داشته باشیم اینکه بنا اعجوبه است شکی نیست اما اگر بنا نباشد چی نباید ساختار درستی برای انتخاب نفرات باشد .با رمل واسطرلاب نه می شود ونه اجازه ادامه مسیر را داد.
هرچند فعلا در مملکت ما جواب می دهد.
ناشناس
| Italy |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مگه همه چیز کیلوییه؟ هر کس رای بیشتری داشت، دیگه هر کار می خواهد بکند و به حرف مافوقش عمل نکنه؟؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقا سعید کجا جواب میدهد؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اقای بنا تنها مربی کشتی فرنگی تاریخ ایران بوده که توانسته قهرمان المپیک بشه سه طلا ار 4طلای المپیک وبهترین مربی کشتی در المپیک کسی که به پیشنهاد 3میلیاردی نه گفت خوب خادمها اخرش دستمزدش رو دادنش
عباس ملکان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
نظر آقا امیر، دیدگاهی احساس‌زده، خالی از منطق، و پر از عقده و غرض !
فقط متأسفم؛ همین !
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هیجگاه با یک دندگی نمیشود به هدف و مقصود رسید.
حال آقای بنا باشد یا آقای خادم.
تیم ملی و موفقیت ها و ارزشها و این آرمان ها برای یک یا 2 نفر نیست بلکه رای تک تک ایرانیان عزیز از طفل 1 روزه تا کهنسالی 120 ساله.
بنظر من نباید منافع ملی فدای تمایز سلیقه ها شود.
به امید حل شدن مشکلات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
فقط اعدام
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
كلا درست نيست كه يكنفر همزمان هم سرمربي و هم رئيس فدراسيون باشد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
خداییش این همه نظر از طرف کسانی که حتی یکبار هم روی تشک کشتی نرفتن؟ کلا ما ایرانیها عادت داریم تو کارهایی که تخصص نداریم نظر بدیم!
بابا یکی از این مربیان رسول خادمه که جزو نوابغ کشتی دنیاست و دیگری هم محمد بناست که اونم اتفاقا همین طوره! هردوشون میدونن چی میخوان حالا مردم احساسی ما شدن کاسه داغ تر از آش
ایمان
| Spain |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
براداران خادم چی از جان ورزش این کشور میخواهند؟؟؟؟؟؟؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
حسن منظور شما از قولها حتما غول ها است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سفسطه نفزمایید لطفا! 1- آقای خادم هم حمایت مردمی دارد، فعلا بیشتر از آقای بنا. 2_ آقای خادم هم قهرمانهای زیادی تربیت کرده.3- البته آقای خادم غرور ندارد فقط همین
ehsan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
بیش از 10 فدراسیون اروپایی خواستار همکاری و بکارگیری بنا در تیم ملی خودشان شدند با حقوقهای انچنانی و بنا گفت نه. اقای بنا چرا متوجه نمیشی بعضی از افراد در فدراسیون به دنبال رضایت اطرافیان هستند نه مردم ! حالا شما بزرگترین و فنی ترین و پرخدمترین مربی دنیا هستی خوب باش! مهم نظر فدراسیونه نه مردم.رضایت اقای خادم مهمه نه افتخار و مدال المپیک و جهان!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
چرا مسولان فدراسیون کشتی اینقدر فراموشکارند؟ خواهشا فنی ترین مربی دنیا رو حفظ کن آقای خادم . والا آخرت نمیتونی به 70 میلیون جواب بدی!
احترام به بزرگتر ها واجب است آقا رسول نباید ضربه فنی کنه اگه توانشو هم داشته باشه
پاسخ ها
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
اشتباه مثبت دادم!
بناراحفظکنید نه به قیمت ازدست دادن ارز شهای اخلاقی
پاسخ ها
ععمو فیروز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
من اشتباهی منفی دادم حلالم کن
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
سلام
از قدیم گفتم طلا که پاکه از محاسبه چه باکه؟!!!
آقای بنا صرف نظر از تجربه بالاشون،باید تابع قانون باشند.انتخابی اجرا بشه تا نفرات شایسته تر انتخاب بشن .
ای کاش تیم ملی را با منیت ها آلوده نمی کردند. روش بنا جواب داده است. باید این اختیار را داشته باشد که با روش خودش کار کند.
تابناک تو را به خدا زودتر این تیتر را بردار تا اختلاف را ریشه دار نکردی . ببین همین نظر آقا امیر هم هیزم بیار این آتش است.
گناه بنا اینست که جزو صد فامیل نیست.
کاری به کار هم نداشته باشند .آقای بنا رییس فرنگی وآقای خادم رییسش آزاد.
جدا اگه نظر مخالفها (که خودم دو تا نظر دادم ولی هیچ کدوم رو نشون ندادی)رو پخش نکنی دیگه هیچ وقت این سایت رو نگاه نمیکنم. تو که دم از این و اون میزنی خودت یکم رعایت کن
بابا بنا هم شورشو دراورده اين توهين به شعور مردمه ديگه اينقدر قهر كرده كه حال ادم بهم ميخوره
اگه اقای بنا حرف نامربوط میزدن انوقت یه چیزی اما وقتی هدف سرمایه گذاری رو کشتی کسب مدال المپیک میباشد ایشان که بهترین نحو این کار رو انجام دادن دیگه چرا نباید طبق نظر ایشون فدراسیون عمل کند؟
شکی نیست که برنده این کشمکش ، خادم خواهد بود که پشتوانه سیاسی و اجرایی دارد ولی کاش به بنا هم اجازه کار با شرایط دلخواهش را می دادند اما در مقابل از او تضمین های لازم را میگرفتند که در صورت عدم حصول موفقیت ، تا مرز دادگاه، پاسخگو باشد.
درود بر بنا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زنده باد خادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فقط عباس معصومی
پیشنهاد می کنم یک نظرسنجی بین این دو نفر توسط تابناک انجام شود.این نظر سنجی خود می تواند گویای خیلی چیزها باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
آقای اصغری حتما یکی از این دو باید از میدان بدر شود؟ نمی شود هر دو عزیز را حفظ کرد؟
متاسفانه اقايان خادم كه قابل احترام هستن كمي مغرور شدن و زور ميگن.اقاي بنان واقعا تو كارش قابل ستودنه و مثل ولاسكو تو واليبال با رشته ورزشي و بچه هاش دوست و جدي بود.هميشه تو مملكت ما رابطه و رابطه...؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
آقای بنان!!!!!
صحیحش آقای بنا هست فرشید جان
ابو بشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
فرشید جون! بنان که کفنش هم پوسیده. صحبت در باره محمد بنا است نه بنان!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
اقای بنان!!!!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شما اول اسمشو درست بنويس بعد نظر بده. بنان خواننده بود حاجي فرشيد
بعدش هم بنا به دليل قهرهاي بيمورد و اينكه ديگه داره خيلي ناز مياره اون محبوبيت سابق رو نداره.
بذارين بره بابا خيلي تحويلش نگيرين..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
فرشيد جان بنا نه بنان ... بنان كه خدا بيامرز خواننده بود ...
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقاي فرشيد ، متاسفانه آقاي بنا شفاف نگفتن كه مشكلشون چيه و كجاست كه اينطور يك طرفه به خادم ميتازيد.
يك مقدار انصاف داشته باشيد.
يك طرفه به قاضي نريد بنا تو كدوم دوره قهر نكرده با همه مشكل پيدا ميكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
چون همیشه بهش زور گفتند
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
شاید مشکل از منش مدیرای فدراسیونه نه آقای بنا ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
کیفیت کارش مهمه
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
با تمام احترامی که برا جناب اقای بنا قائلم اما واقعا قهر چرا؟اگه به شاستگی ها فکر کنیم کشتی انتخابی چه ایرادی دارد؟ باید به همه میدان داد تا شایستگی خودشونو نشون بدن و جوانهای لایق تا افول خودشون زیر سایه دیگران نباشند
ناشناس
| Australia |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
راست میگه من زیاد ورزشی نیستم ولی هر موقع صحبت قهر بود اسم آقای بنان رو هم شنیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
بنا کسیه که کارش رو بلده و نتیجه میگیره پس مشکل از دیگرانه نه ایشان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگه تو ایران به مشکل نخوری به جایه کارت میلنگه ،آدم درست تو ایران همیشه مشکل داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
قهر نكرده فقط زير بار حرف زور نميرود. شما با اين روحيه مشكلي داريد؟
کورش
| Spain |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
مربی کاردرست به باید و نبایدهای تیمش وارد و مسلط است و خوب میداند بعضی تصمیمات چقدر در نتیجه کارش تاثیرگذار هستند. پس اگر نسبت به دستکاریها بی تفاوت باشد، چگونه میتوان به مدیریتش اعتماد کرد؟
بهترین داوری برای چنین مواردی، بررسی نتیجه کار است و اگر "...این شیوه کاری بنا از سوی شورای فنی کشتی غیر استاندارد و نادرست قلمداد می‌شود..." نشان می دهد که مشکل در استانداردهای ما می باشد!!!
فقط محمد بنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
شما دوطرفه به قاضی میروید؟
قهر هم کرده باشد بخاطر دخالت در روش کارش بوده!
من نمیدانم مربی که کارنامه اش درخشان است و کشورهای همسایه برای دستیارش میلیاردی پول میدهند ولی خود کشورش را به پول نمیفروشد دیگر چه چیزی را باید اثبات کند تا دست از سرش بردارند؟!!
حالا که مربی دیگر معرفی کردند ببینیم چه تاج گلی به سر کشتی فرنگی ایران در مسابقات پیش رو میزند
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
كاملا با شما موافقم، آقاي بنا زود قهر ميكند ، خودش هم گفت "قهرقهرو هستم"
این بنا هم شورشو در آورده . فکر کرده چه خبر که سریع قهر می کنه و میره . حالا که رفتی کلاً برو .
فقط بنا
بنظر من کار خادم منطقی به نظر میرسه شرط اول و آخر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی فقط باید مسابقه انتخابی باشه...
محمد بنا همه رو مسخره خودش کرده مدام قهر و ادعا درسته برادران خادم هم خیلی قابل حمایت و تقدیر نیستن ولی محمد بنا همیشه با مشکل داشته. چون مربی خوبیه دلیل نمیشه فکر کنه همه باید به حرفاش گوش بدن
اینم استفاده از متخصص در جایگاه خود
ما به کجا داریم میریم که در هر حالتی به مشکل میخوریم
شما مطمئن باشید بنا چند سال دیگر را می بیند. کشتی نیاز به پشتوانه سازی دارد. او افراد مستعد جوان را از همین حالا وارد تیم ملی می کند تا در المپیک نتیجه بگیرد. به نظر من در مملکت ما با این سبک مدیریت روش بنا جواب می دهد و باید اجازه بدهند تا او کارش را انجام بدهد.
عیار رسول خادم هم در مسابقات جهانی و المپیک مشخص خواهد شد. مطمئن باشید در المپیک کشتی آزاد نتیجه خوبی نخواهد گرفت.
متاسفانه بعضیا لیاقت اساتید مجرب و مربیان بزرگی مثل محمد بنا را ندارند . درود بر محمد بنا
درود بر آقای خادم که در حال مبارزه با مافیای ورزشی می باشد.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
كسي كه خودش هم رئيس فدراسيونه هم سرمربي نميتونه ادعاي مبارزه با مافيا رو داشته باشه !
برو عامو
اینم قهر میکنه هی
ینی چی اخه
شیوه بنا خوبه تضمین کارش هم کشتی های زیبا و مقامهای بزرگ مثل المپیک هست بزارید کارش رو ادامه بده
فقط اعدام. هر دو شون رو اعدام کنید تا درس عبرت بشه.
متاسقفانه ما ایرانیها تحمل چارچوب و دیسیپلین رو نداریم..
رسول خادم رو بفرستین به مون پست اولش... کسی که رئیس میشود برای مدیریت کردن میاید نه برای ریاست کردن که در کشور ما همه برای ریاست کردن سر کار میایند.اقای خادم نتواستند مدیریت کنند و باید کنار برود. مثه اینکه واسش زود بوده هنوز پخته نشده.
خادم فاتحه کشتی فرنگی رو خواند.شورای فنی کیلو چنده.همشون زیر نظر خادم بر ضد بنا حرکت میکنن
خادم مغرور شدى
با استادت درست برخورد كن
آقا لطفا دو تا فدراسيون را از هم جدا كنيد....
برادران خادم در پشت پرده دارند از طرف یکی از متنفذین در دولت کنونی که زمان کاندیداییش در انتخابات 76 به شدت از او حمایت ( تاحد حضور در فیلم تبلیغاتیش)کردند,بهره می برند.
آقای بنا واقعا قابل احترامه چون زحمت می کشه. اما واقعا خیلی زود قهر می کنه. اون هم چندین بار. این طور نیست که خادم هیچ کاری نکرده باشه. یادتون نره که همین خادم بود که بنای قهر کرده رو دوباره آورد.
اگه واقعا به عشق مردم و وطن کار می کنه باید با یک سری کمبودها هم کنار بیاد..
نه اینکه ملی پوشان رو هم تحت تاثیر قرار بده و اون ها رو هم از اومدن به تیم ملی دلسرد کنه
این اتفاق ها همیشه توی تیم های ملی هست. مهم اینه که قهر نکنی و ادامه بدی
رسول خادم و محمد بنا هر دو مربیان تیم کشتی آزاد و فرنگی در المپیک لندن بودند نتایج بدست آمده گویای همه چیز بود.آقای خادم با زورگویی هایش افراد با کفایت را از کشتی فراری داده و می دهد و خواهدداد.
متاسفانه تو مملکت ما ملاک انتخاب ادما فنی نیست باید کارای دیگه هم بلد باشی.....
بنا تاب تحمل هیچ کس رو نداره و این در طولانی مدت خوب نیست هر جایی باید یک ساختار منظم داشته باشه و سیستم بر اون حاکم باشه و شخص خاص با این وضعیت رفتن آقای بنا خیلی بهتره چون این ناهماهنگی مشکل آفرین هستش.
حتی اگر حق با بنا باشه این هم جالب نیست چندروز مونده به مسابقات جهانی تهران تیم رو ول کنه واقعا که..............
در کل دنیا رقابت های انتخابی ملاک است و آقا بنا بود به قانون احترام بگذارد.
با اینکه بنا خدمت زیادی کرده و البته کاری مقبول، همواره با انتقاداتی مبهم قهر کرده و بعد برگشته، شاید اگر ایشون وضعیت موجود رو بی پرده ابراز کنه و به نوعی هواداران ورزش کشتی رو اقناع کنه بد نباشه. در هر حال هر دوی این ادمهاواسه ما محترمند. افتخار افریدند. و سرمایه های ملی ما هستند.ما هم ترجیح میریم کشتی آزاد و فرنگی هر دو قهرمان باشند.انشالله
مافیای کشتی
رسول خادم و استاد مسلم کشتی فرنگی یعنی پهلوان محمد بنا را نباید دردو جبهه جداگانه قرار داد . مسلما دسیسه ای در کار است که ادامه آن باعث به هدر رفتن زحمات پهلوانان عزیز ایران یعنی رسول خادم و استاد محمد بنا خواهد شد .
بنام خدا
محمد بنا در المپيك وپس از حذف ناجوانمردانه شاگرد لايقش با دستانش عددي را نشان داد و اعلام كرد من با شاگردانم سه طلا خواهيم گرفت و همان هم شد ايا اين غير از اطمينان و اعتماد به نفس يك مربي كار بلد است كه هم كشتي شاگردانش را خوب ميفهمد هم رقبايش را خوب ميشناسد وهم سطح فني كشتي فرنگي جهان را ميداند آن هم در آوردگاهي همچون المپيك حالا ايا درست است ما به چنين مربي بزرگي بگوييم چكار بكند و يا چه كاري نكند توجه داشته باشيد كل مدالهاي كشتي ازاد در طول حضورش در تمامي المپيك هايي كه ايران در آنها شركت داشته تنها پنج مدال طلا است كه سه عدد آن مربوط به قبل از انقلاب است و در كشتي فرنگي هم يك مدال نقره و يك برنز داشته ايم كه مربوط به سالهاي 1960 و 1972 است كاش ياد بگيريم زحمات ديگران را ارج نهيم
بنا دوست داریم
محمد بنا نماد یک انسان غیر قابل نفوذه و از این نظر ستودنیه.
بنا با حماسه ای که تو لندن 2012 خلق کرد دل مردم را شاد کرد و از آقای خادم و شورای فنی انتظار میره حق اختیار تام آقای بنا را در اداره تیم ملی به رسمیت بشناشند و شکل اجرا را به عهده خود ایشان بگذارند و از ایشان فقط نتیجه بخواهند.
به امید سربلندی رسول خادم محبوب و کشتی فرنگی و شخص محمد بنا...
طرز فکروعمل اقای بنا متکی به شخص است که مشخصادر کنار مزایای ان میتواند مشکلات فراوانی داشته باشد که این مسئله بارفتن وی از کشتی فرنگی در مراحل مختلف قابل اثبات است به همین خاطر هیچ فردیا سیستم برنامه محوری در طولانی مدت با این طرز فکر نمیتواند تفاهم کرده وبرنامه ریزی نماید چرا که سیستم بسیار ناپایدار وبدون پشتوانه ایست
آقای بنا امتحان خودشو پس داده بذارید کارشو انجام بده و دل مردم رو شاد کنه
باسلام
بنده خیلی رسول وکشتی هایش را دوست دارم ولی آقای بنا واقعا کاری کردند کارستان یعنی همان کاری که رسول در کشتی آزاد(درزمان کشتی گرفتن کردندواعجوبه بودند) انجام دادند.
اصلا هدف از مسابقات قاره ای وجهانی مگر المپیک نیست و آقای بنا در المپیک موفقیت بزرگی کسب کردندواین دلیل قبول کردن راه وروش ایشان می باشد.
بنا و....فقط بنابدون اوکشتی فرنگی یعنی هیچ فقط وفقط بنا .
ازرسول خادم هم انتظارداریم به اومیدان دهدونتیجه بخواهدوبس..
خادم داره زور میگه؟
اینکه میگه مطابق قانون باید مسابقات انتخابی برگزار بشه زورگفتنه؟
بعضی ها چقدر غیر منطقی و متحجر هستند.
الان قرن 21 هستیماااااا
فهم این مسئله خیلی ساده هست که وقتی آقای بنا که من براش احترام زیادی قائلم هرجورکه دوست داشته باشه تیم رو بچینه و خودش انتخاب کنه این علاوه بر بی عدالتی در حق کشتی گیران جوان که در مسابقات انتخابی جایی ندارند... عین دیکتاتوریه...
باید قانون اجرا بشه... حتی اگه به اندازه بنا مدال نگیریم... لطفا تعصب به خرج ندید...
آقای خادم کوتاه بیا اگر مدال داری واسه خودت داری بزار کشتی کارشو ادامه بده
پدر بنده جزو کسانی است که روز جمعه تصمیم گیری کردند ، آقای خادم و اکثر پیشکسوتان اعتقاد دارند که روش کار محمد بنا بی منطق ترین روش است چراکه ایشان هیچ علاقه ای به انتخابی و پشتوانه سازی برای سالهای بعد ندارند ، در هر وزنی یک نفر نخبه رو در اردو تیم ملی بدون انتخابی دعوت میکنن و مسلما اون فرد نتیجه هم میگیرد مثل سوریان ولیکن افرادی که در پشت سر سوریان هستند تا کی باید در خانه بنشینند و منتظر باشند تا کی آقای سوریان از کشتی خداحافظی کنند ، این بی انصافی نیست که انگیزه تلاش رو از سایر جوانان بگیریم ، خودتون قضاوت کنید جوانانی هستند که ادعا میکنند افراد تیم ملی را در مسابقه شکست میدهند ولی آقای بنا میفرمایند مسابقه انتخابی نداریم شرمنده برید خونتون ... آقای بنا فرد زرنگی هستند پشتوانه را از بین میبرند تا زمانی که دیگر ایشان رفتند تیم بدون پشتوانه نتیجه نگیرد و همه بگویند دیدید بنا رفت تیم نتیجه نگرفت ، آقای محمد بنا فقط به امروز و نتایج امسال فکر میکنن و دوست دارند همه جا از ایشان تعریف شود ولی هر ورزشی پشتوانه میخواهد این اصول جهانی است ...
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
با اين تحليل شما بيشتر مشخص شد كه تصميم گيري پدر شما و همكارانشان اشتباه بوده . . . مسلم است كه المپيك جاي نتيجه گرفتنه و بنابراين بايد بهترين ها اعزام شوند . . . پشتوانه سازي و تجربه اندوختن بايد در مسابقات ديگري انجام شود .
خادم اثبات نموده که در مدیریت و مربیگری تواناست و قابل احترام،ولیکن نباید فراموش کند که محمد بنا اسطوره ای است در کشتی فرنگی برای کشور ما و جهان کشتی.بی شک مهمترین هدف برای مردم و احتمالا ریاست فدراسیون کسب نتایج غرور آفرین در کشتی فرنگی است که این مهم تاکنون از محمد بنا برآمده است پس شایسته است خادم کلیه امور فرنگی را به بنا واگذار کند و به عنوان رئیس از او نتیجه درخشان بخواهد و بدین ترتیب هم حرمت خود را نگه دارد و هم شادی را برای هموطنان ورزش دوست به ارمغان آورد.
اقاي خادم انگشت كوچيكه بنا هم نميشود و بهتر است بيش از اين شيطنت نكند وگرنه همون پست نيم بندي هم كه دارد از دست خواهد داد ....
اقای بنا یا برو یا وایسا نمیشه که هرچندوقت یه بار بری بعد دوباره بیایی تازه منت هم میزاذی که من سربازم ؟اول فکر میکردم راست میگی ولی فهمیدم شما هم با شرایط پیش میری
هوالحی. بعنوان کسی که بخاطر طلای رسول در آتلانتا گریه کردم از ایشن خواهش میکنم واقعیت را در نظر بگیرند. اگر کی روش توانست تیم ملی را به جام جهانی ببرد؛ بخاطر این بود که اجازه نداد بازیکن سالاری در تیم ملی حاکم شود. ولاسگو هم با ایجاد ارتباط خوب با بازیکنان والیبال، توانست تیم را موفق کند. آقای خادم نظر من این است که شان و احترام مسابقات قهرمانی را با دعوت قهرمانان به اردوی تیم ملی حفظ کنیم؛ اما شاکله تیم ملی را بدست آقای بنا بسپاریم تا افراد مورد نظرش را بعنوان کشتی گیر اصلی در مسابقات مهم روی تشک بفرستد. جوهره ورزشکار در اردوی تیم ملی مشخص میشود؛ آقای بنا هم همیشه بدنبال بهترینهاست. زمانی که آقای حسن رنگرز را حمید سوریان تعویض کرد؛ خود حقیر به او معترض بود؛ اما دیدیم که او سرمایه ای را برای ایران کشف کرد که واقعا سالها برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کرده و میکند. آقای بنا از آمریکا به ایران آمد و نشان داد که واقعا یک مربی است که دلش برای افتخار ایران و ایرانی می تپد. بعنوان کسی که سالها مربیگری ( البته در رشته فوتبال) داشته و الان از بیرون گود ورزش ایران را دنبال میکند عرض میکنم: آقای خادم بعضی از ورزشکاران ما، واقعا غیرت ملی را کمرنگ نشان داده اند. تا زمانی که تیم فوتبال شانس صعود نداشت؛ همه یکی یکی استعفا دادند و قهر کردند. بمحض صعود تیم ملی؛ همه مدعی شدند که ما افتخار میکنیم به حضور در تیم ملی!!!!
آقای خادم عزیز؛ شما الان شاید نیت خوبی داشته باشید و بخواهید که سیستم را بر کشتی حاکم کنید؛اما وقتی این سیستم در ایران بهتر جواب داده؛ عقلانه نیست تعویض آن. ما هم سیستمی را پیاده کنیم و بومی ککنیم که در شرایط کشور خودمان جواب میدهد. اینجا روسیه نیست؛ سیستم آنها نیز در ایران جواب نخواهد داد. آقارسول؛ همین الان شما متهم میشوید به اینکه با پیشرفت فرنگی مخالفید. همین الان متهم میشوید به اعمال قدرت. آقای خادم نشان دهید که شما درویش هستید؛ نه پادشاه.پس «ده درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشه در اقلیمی نگنجند»با یک حدیث که انشاءالله شما مصداق آن نیستید؛ کلام را تمام میکنم. حضرت رسوال اکرم فرمودند:رَسُولُ اللَّهِ (صلّی الله علیه و آله) ‏: إن شئتم أنبأتكم عن الإمارة و ما هي، أوّلها ملامة و ثانيها ندامة و ثالثها عذاب يوم القيامة.
رسول خدا (صلّی الله علیه و آله) :اگر بخواهيد ، شما را از رياست خبر مى‏دهم كه چيست، اولين آن ملامت و دومين آن ندامت و سومين آن عذاب روز قيامت.
آقا رسول اولین نشانه آن که ملامت است؛ از همین الان ظاهر شده است. انشاءالله به دومین و سومین آن اجازه نده برسد.
والسلام
بنا یک اسطوره هست
فقط محمد نبا
ببینید این درسته که بنا خیلی برای کشتی زحمت کشیده اما نباید ازش برای کشتی یه بت ساخت...
کاری که بنا با کشتی فرنگی ایران کرد رو نباید فقط مختص خودش دونست..پس غیرت کشتی گیرای ایرانی چی میشه..ما با ولاسکو هم همین کارو کردیم.. ما اصولا مرزی برای دوس داشتن حتی افراد هم نداریم...
این بابا میخواد نتیجه نگرفتن تیم در بازیهای اخیر را ماستمالی کنه.خوب شد که تو جنگ نبود وگرنه....
خادم واقعا موفق بوده
کشتی ازاد رو دگرگون کرده
سلام بر روحانی ، درود بر هاشمی
آقای امیر خان مقایست خیلی باحال بود. "رسول خادم 2 مدال المپیک دارد و محمد بنا دهها قهرمان جهان و المپیک تربیت کرده ". نمی دونم چقدر از کشتی می دونمی ولی کاملا مشخص هست که جو گیری. اگر بحث مدال هست باید بگی مثلا فلانی اینقدر مدال آورد و دیگری اینقدر و اگر می خوای شاگردها رو مقایسه کنی باید شاگردهای دو طرف رو مقایسه کنی. همان چیزی که تابناک گفت درستی دو پادشاه در یک اقلیم نگنجیدند.
بنا فردى است لايق و بدون وابستگى كه چوب لياقتش و وطن پرستى خود را ميخورد. بقيه إقايان مگسانند دور شيرينى
خدمت در کشتی افتخار است و آقای بنا نباید این قدر طاقچه بالا بگذارد. هر ایرانی در هرجا هست باید به فکر خدمت باشد. این همه ناز کردن معنی ندارد
خوبه که مربی های ما جنبه باختشونو بالا ببرن تا میبازن اردو رو ترک نکنند.
هی نگن که نذاشتن قهرمان بشیم.....
فعلا اقای خادم اچار فرانسه ورزش ایران شده خدا عاقبت همه رو ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حسادت نکن. در ضمن این ها دو نفرند: رسول و امیر
آقاى خادم در اين مورد خوب عمل نميكند. بنظر يا حب جاه است و يا حسد و بخل!
اين دو كشتى را از هم جدا كنيد تا هر دو غرق نشوند و اون هم بدليل لج و لجبازى.
من هم اگر جاى آقاى بنا باشم و چنين افتخارى رو بياورم، هيچ موقع قبول نميكنم بروم زير دست كسى كه معلوم نيست با كشتى فرنگى چقدر ميانه خوبى داشته باشه.
سر آقاى طالقانى هم بلاى مشابه اى پياده شد متاسفانه. بسوزد پدر خودخواهى.
واقعا حيف از چنين مربياني(بنا)كه ابنجا هستن اينها گوهران گرانبهايي هستن كه جانشين ندارن اگه توي هر كشور ديگه اي بود روى سر ميذاشتنش واقعا حيف از چنين مربياني !!!!!! ( تابناك چاپش كن)
اقای بنا بسیار کاردان وحرفه ای عمل می کند توجه به این افراد لازم است
مهم اینه که با بنا کشتی ما تو جهان حرفی برای گفتن داشت....
بنظرم بعضی هامیخوان این مسئله رو سیاسی کنند.. اقای بنا مدتی است هی داره بهانه میگیره .. بنظرم اقای بنا اشباه شده و اینها همه بهانس
متاسفانه اکثر مدیران در ایران سکان تحت مدیریت خود را با ملک شخصی اشتباه میگیرند
صد البته که حق با سرمربی میباشد که اوست که باید جوابگوی موفقیت یا عدم آن باشد نه شورای فنی نه رییس فدراسیون
این آقایان فراموش کرده اند که انتخاب شده اند تا بهترین تصمیم را برای سربلندی ایران عزیز و شاد کردن دل این مردم بگیرند
اما تنها چیزی که برای مدیران نالایق این مملکت مهم نیست شادی این مردم و اعتلای پرچم سه رنگ ایران عزیز است
ما مردم ایران از تصمیم سازان ورزش این مرز و بوم میخواهیم در برابر این استبداد مدیران نالایق ایستاده و حق را به حق دار که همانا ما مردم هستیم بدهید
زنده باد محمد بنا
اقاى وزير ورزش . احمدى نژاد به اون راحتى تونست سازمان برنامه و بودجه را به راحتى حذف كنه .شما نميتونى فدراسيون كشتى رو به دو فدراسيون كشتى فرنگى و ازاد تبديل كنى ؟
با همه احترام اقای بنا باید گفت ایشان بعد از پیروزی بزرگ کشتی فرهنگی و برای چیزی که من ترس از بدست نیاوردن دوباره اولی دنیا بود جا زدی و به هر بهانه ای تلاش داره خودشو از کشتی بیرون بکشه تا مبادا نگ شکست بر پیشانیش بخوره
البته به اعتقاد خودش
و البته رسانه ها تو ایران اینقدر بد کار میکنند که کسی رو که یه پیروزی بدست میاره اینقدر بادش میکنند که طرف از ترس دوباره بدست نیاوردن مقام قبلی تلاش داره خودشو بکشه کنار
هرگز رسول خادم رو با محمدبنا مقایسه
نکنید نه از نظر اخلاقی نه از نظر فنی
اگر چیزی نمیدونید لازم نیست در مورد اون
نظر بدهید تنها مشکل خادم اینه که اهل
هیاهو و زدن افتخارات به نام خودش نیست
جای یک مدیر با تجربه و مدبر در فدراسیون کشتی خالیست تا با درایت و بی طرفی از سرمربی های هردو رشته کاری کارستان طلب کند!
پس نقش وزارت خونه بعنوان یک مدبر ومدیر کجاست وچی میشه؟
واقعا جای تاسفه که رابطه و لابیگری آقای خادم میتونه باعث بشه پذافنخارترین مربی ایرانیه تاریخ کشورمان را از دست بدهیم.
آقای خادم می دانست که هرگز نمیتوانست به لحاظ فنی با آقای بنا مقابله کند و دست به این کارهای ناشایست زد.منافع ملی مهم نره یا شخصی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چرا احساساتی حرف می زنی؟ محمد بنا در فاصله ی ده روز به مسابقات جام جهانی قهر کرده و رفته و بچه های تیم ملی رو هم از اردو برده... شما جای رسول خادم و شورای کشتی فرنگی، بگو ببینم چه می کنی؟
زنده باد بنا. آدم خاص
از همون اول معلوم بود که این دو نفر نمیتونند با هم کار کنند.
محمد بنا هم دیگر شورش را درآورده و کلاس می گذارد و خیلی ناز دارد. این همه آقای احمدی نژاد قربان صدقه اش رفت که بمان در تیم ملی ....
از ديرباز همه كارشناسان بزرگ كشتي معتقدند كه بايد تكليف دوبنده تيم ملي روي تشك و با مسابقات انتخابي مشخص شود؛ اين رويه در روسيه و آمريكا نيز برقرار است؛ قبل از انقلاب هم همين بود. بارها مرحوم جهان پهلوان تختي در مسابقات انتخابي شركت كرده بود. الان هم حرف رسول خادم اينه: بايد مسابقات انتخابي تعين كننده براي انتخاب ملي‌پوشان باشد. آيا اين حرف غيرعلمي و بدي است؟
بنا بايد تابع نظم و انضباط باشه. يعني چي كه نبايد كسي تو كارش دخالت كنه؟؟؟!! اگه قرار باشه همه مردم ايران يه همچين حرفي بگن نتيجه چه خواهد شد؟؟؟!!!! مدير موفق كسي هست كه با شرايط بسازد نه اينكه هميشه دنبال بهانه و نق زدن باشد.
فقط محمدبنا
اقاجان یک نفر جلوی این اقای خادم رابگیرد
مگرمامربی ازادکم داریم
خواهش میکنم همه تابنااکیها عکس العمل نشان دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
هاهاهاها
بایستی آقای بنا به قانون احترام بگذارد و قهر را دستمایه رسیدن به خواسته هایش نکند و انتخاب بازیکن بایستی یک سیکل منطقی داشته باشد و نمی توان هردم بیلی انتخاب کرد
وقتی رضای خدا از هر کاری دور بشه و منیت ،خودخواهی جایگزین مشورت و کار تیمی بشه غیر این نخواهد شد حرمت کشتی بیش از این قهر و آشتی هاست
اقاي بنان
اگه اغراق نكرده باشم بنا مثل مورينيو ميمونه البته تو ايران عادت داريم وقتي كسي موفق ميشه با كله بزنيمش زمين
اقا بنا را با رسول مقایسه نکنید!
مگه خودش نگفت من ادم قرقرو هستم!!!
خب قهر کنه !ملت دنبال ناز کشی از کسی نیست....هست؟
خب یک نظر سنجی بزارین تا مشخص بشه
چون تفكر اقاي خادم سيستمي و پايه ايست ايشان درستعنوان مينمايند به اتفاق كه نميشه تكيه كرد ما زير بناي كشتي را بايد در كل كشور درست كنيماين رفتار بنا علاقه را در بينجوانان خواهد كشت بهار است از روستا تا كشور انتخابي برگزار شود و شايسته ها به نيم ملي بيايند
برادران خادم
با پشتوانه حكومتي
ورزش مملكت رو قبضه كردن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
حسادت خوب نیست
روش استاندارد اخرین راه نیست حداقل راه است اینکه یکی فراتر از استاندارد باشد مگر مشکلی هست.
کارهای ژاپنی ها در هر صنعتی فراتر از استانداردهای جهانی و داخلی است
به نظرم هر دو نفر افراد قابل احترام و موفقي در جامعه و ورزش هستند .شايد بهتر باشد موقتا دو فدراسيون كشتي فرنگي و آزاد داشته باشيم .
به هر حال كشتي ورزش اول كشور ماست و هر قدر سرمايه گذاري بشود ارزش دارد .
درود بر آقای خاص کشتی
آخه كجاي دنيا يه رئيس فدراسيون مربي تيم ملي هم ميشه رئيس فدراسيون بايدبره پيش روساي فدراسيونها بشينه نه اينكه كشتي گير را تر و خشك كنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
چشم! ممنون از این همه اطلاعات شما
آقای بنا ثابت کرده که در کار خودش رقیب نداره.کشتی فرنگی ایران که در سطح آسیا هم مطرح نبود با مربیگری او در دنیا اول شد.آقای خادم هم باید منافع ملی رو بر منافع خودش ارجح بدونه و دست از لجبازی بر داره.
قدرت طلبي در هر چيزي باعث ميشه روز به روز همه چيز به سمت نابودي حركت كنه . متاسفانه هيچ ارگاني هم نيست كه جلوي افراد قدرت طلب و يكه تاز رو بگيره .
تا شنیدیم همش قهر ودیرآشتی بنا هستش آخه این بچه بازیها کی تموم می شه شما سر مربی هستید یا بچه 2 ساله
قضیه رو تبدیل به وزن کشی محبوبیت نکنیم ! ما که نمی دونیم پشت پرده چی بین این دو نفر گذشته
از همون اول معلوم بود بنا تحمیل وزیر به خادمه و خادم هرجور شده دنبال حذف بنا ، من از بنا تعجب میکنم که چرا برگشت؟؟؟
برای ما شخص مهم نیست موفقیت مهمه ، فقط خادم باید بدونه با حذف بنا تمامی مسوولیت کشتی فرنگی به دوشه خودشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
وای! تو چه قدر از پشت پرده مطلعی! آفرین! آفرین! تو با بقیه فرق داری
نتايج المپيك و تعداد مدالهاي طلا را مقايسه كنيد بعد از المپيك خادم از خجالت رويش نمي شد بيايد ايران دزدكي آمد حالا براي بنا شاخ و شانه مي كشد درضمن تمام مدالهاي مسابقات جهاني و جام جهاني و قهرماني جهان به يك مدال برنز المپيك نمي ارزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جان من! روش نمی شد بیاد؟ جان من؟ از تو خجالت می کشید؟ مرگ من؟
کشتی ای که با حضور و عدم حضور یک نفر افول و عروج کند بهتر که عروج نکند
اقای خادم ها از خادم به ... تبدیل نشوند همانی که اقای خادم دنبالش بود استقلال در رای است چرا با بزرگ فرنگی این برخورد را میکند مگر نه این است باید پرچم ایران بالا باشد
آدمي كه 2 مسئوليت همزمان داشته باشد هيچيك را به درستي انجام نميدهد. آنهم دو مسئوليتي كه بايد مستقل از هم باشند مثل رياست فدراسيون و سرمربي گري تيم ملي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آفرین! تو چه قدر بلدی!
به نظرم بنا باید مدیر تیم های فرنگی بشه و حرف آخر را خودش بزنه مطمئن باشید کسی که شایستته باشه از چشمش دور نمی مونه و در ثانی بههر حال او نظر همکارانش را هم جویا میشه و بعد تصمیم می گیره
آخه یک ازادکار چطوری می تونه در مورد فرنگی کار نظر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اگه نظر شما عملی بشه فردا تیتر می زنند: مدیر تیم های فرنگی قهر کرد و گفت تا وقتی رییس جمهور بالای سرم هست برنمی گردم!
همیشه بهترین راه، راه عدالت و انصافه. این حق طبیعی همه کشتی گیرهاست که تو مسابقه انتخابی شرکت کنند و بهترین نفر انتخاب بشه! نه اینکه به انتخاب سرمربی و بدون مسابقه انتخابی!! اتفاقا مقاومت رسول خادم در این مورد ستودنی است، چرا که از ایجاد فضای دیکتاتوری جلوگیری میکنه و حق به حق دار میرسه.
چرا به مربی خارجی تیم فوتبال که میلیاردی هم پول می گیرد اختیارات کامل می دهند ولی به بنا که بارها خودش را ثابت کرده اینقدر محدودیت مگر نه اینکه فکر و ذکر مربی باید قهرمانی باشد. مشکل بنا و اقایان دولتی مسلک همین است که دور گود می نشینند و فقط می گویند لنگش کن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یاد گرفتیم که مسابقات انتخابی یعنی محدودیت!
برای ما مردم، چیزی که مهمه قهرمانی در جهان کشتی است. مهم این نیست که بازیکن تیم ملی چه اسمی داره و از چه شیوه ای انتخاب شده، مهم اینه که با بنا اسم ایران بر روی قله کشتی جهانه. وقتی کسی سر مربی تیم میشه و از اون نتایج می خوان و وقتی حساب خودش رو به شکل درخشان پس داده، بنابراین نباید در کارش دخالت کرد. برای خود آقای خادم هم این بهتره که با وجود کسی مانند بنا در دوران ریاستش یر فدراسیون، بهترین نتیجه به دست بیاد.
من اصلن با محمد بنا که استاد رشته خودش کاری ندارم
اما واقعا تا الان کدوم فدراسیون ما جز یکی دو تا از مدیران لایق بهره بردن که حالا رسول خادم نالایق
همچین میگین مدیر لایق انگار بنده خدا از بین 100 تا ادم لایق با زد وبند اومده بالا
هرچی باشه یه کلاس و پرستیژ داره جوونه تحصیل کردست از اهالی کشتیه
احتمالن نمیخواین یه سردار بیارن مدیر لایق فدراسیون کشتی کنن؟
سلام
دوستان آفای بنا بسیار مربی با دانش و توانمندی هست تو این شکی نیست و البته محبوب ... اما یک سوالی آخه مگه میشه این طوری مربی گری کرد ؟! نمیشه که بدون انتخابی نفر انتخاب کرد ! این طوری خیلی ها پشت خط میمونند .. به نظر من وقتی فدراسیون قانون داره باید قانون رو اجرا کرد. اگر انتخابی نباشه که کشتی گیرای جوان انگیزه ای ندارند . پس پشتوانه سازی چی می شه ؟
آقای بنا تو این سال ها هر موقع دلش خواسته قهر کرده ؟ این طوری که نمیشه 12 روز دیگه جام جانی شروع میشه همه چی بهم ریخته !!
توی همه دوره ها آقای بنا قهر کردند و حاشیه ایجاد کردند. امیدوارم کشتی ما اینقدر وابسته به شخص نباشه
خواهشا مثل آدمهای دگم با شخصی مثل بنا برخورد نکنید دیدید که شخصی مثل اون اهل هزار بی برنامگی که همین آقای خادم هم هست ،نیست عیب بنا اینکه میخواد در یک وضعیت شیرتوشیر دوباره سروسامان بده به عقیده بنده بهترین کار رو کرد تا حریفان تو دلشون به بعضیها در داخل بخندند. والسلام
تابی حلال زاده ای دیگه بچاپ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خودت متوجه حرفت شدی؟
برای اوج گرفتن و پرواز دو بال لازم است هر دو آقایان بنا و خادم عزیز ملت اند و هر دو بزرگوار. لازم است ریش سفیدان تا دیر نشده پا در میانی کنند و موضوع را ختم بخیر کنند.
بنا آقای خاص کشتی ایران است.
نه رسول نه امير خادم از ايت دوبرادر اصلا خوشم نمياد .
..........................

دوست داريم قهرمان جهان اقاي بنا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
ای وای! بیچاره برادران خادم حالا چه کار کنن که تو از اونا خوشت نمیاد؟
این هر دو با این غرورشان ایران را ضربه فنی میمنند نه همدیگر را. وقتی ما شلیقه و رفتا یک مربی را میدانیم چرا از اول با شرایط وی کنار می اییم و در وسط راه منصرف میشویم؟؟؟ نتیجه همین میشود ....
نظر تحلیلگر شما رو بالاخره نفهمیدیم! یکی به نعل و یکی به میخ !
بنای عزیز دوستت داریم تورا خدا برگرد کشور ما به تو نیاز دارد .به نظرم خادم با ید بداند چه چیزی برای کشتی مفید است ومردم چه را دوست دارند . به خواست مردم احترام بگذارد . به اقای بنا مسئولیت بدهد و ازش مسئولیت بخواهد او هر شیوه ای دارد اجازه بدهید انجام دهد چون ثابت کرده ادم موفقی است . ضمن اینکه بچه های تیم ملی به ایشان اعتقاد دارند که مضوعی مهم است جا دارند آقای خادم در تصمیم گیری هایش جوانب را خیلی خوب بررسی کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
آقای عابد! ایشان با قهر خود تیم ملی کشتی فرنگی را در آستانه مسابقات جام جهانی رها کرده و رفته و تو به او التماس می کنی؟
بدون ترديد تيم ايران قهرمان المپيك 2016 نخواهد شد.يك بار ديگر نخبه كشي!
این هر دو با این غرورشان ایران را ضربه فنی میمنند نه همدیگر را. وقتی ما شلیقه و رفتا یک مربی را میدانیم چرا از اول با شرایط وی کنار می اییم و در وسط راه منصرف میشویم؟؟؟ نتیجه همین میشود ....
تا وقتی که روشهای آقای بنا و یا هر متخصص در دیگر زمینه ها، نتیجه بخش است، عقل حکم می کند نباید تئوریهای دیگر حتی اگر علمی بنظر می رسند را جایگزین روشهای مزبور نمود. خدا کند این کارها از روی نا آگاهی باشد ون از روی ...
محمد بنا: من قهرقهرو هستم. این گویای همه چیز است.
آیا ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی فرنگی کاران که منافع ملی را زیر سوال می برد جای حمایت دارد لطفا دقت کنید. آقایان عزیز
اگه انتخابي نباشه انگيزه لازم برا ي كشتي گيرهاي ژشت خطي نمي مانه.از سوي خادم هم نبايد اين قدر خودش درگير جزئيات كنه.فرض كه بنا بره با يه كشور خارجي قراداد بنويسه بعد چه ميشه
حق با آقا رسوله باید انتخابی باشه نه انتصابی . . .
به نظر من این قهر کردن های تکراری جناب بنا به کشتی و مملکت و اعتبار ما ضربه میزند همان بهتر که برود
به نظر کار کردن با آدمی که با قهر کردن کار خودشو پیش میبره بسیار سخت است ومن اگر جای مسئولین مربوطه بودم دور محمد بنا را برای همیشه خط می کشیدم.همه جا قانون داره ومحمد بنا هم باید تابع قانون باشه
تاریخ ورزشی ما نشان می دهد در رشته های مختلف ورزشی هر مربی نتیجه گرفته برای خودش اصولی داشته و قاطعیت و ایمان کاری به این اصول توانسته نتیجه بدهد بنابراین تمام این تشکیلات برای این است که نتیجه بگیریم وقتی می بینیم که کسی با اصول خودش نتیجه می گیرد باید دست او را باز بگذاریم و به او کمک کنیم نه اینکه بگوییم که در هر صورت باید تشکیلات حفظ شود حال نتیجه خواه مطلوب ویا نامطلوب باشد در مدیریت علمی به این شیوه مدیریت " مدیریت اقتضایی " گفته می شود که در کشورهای پیشرفته تقریبا در همه موارد به آن عمل می شود
خادم در کشتی - دایی در فوتبال - بدبختی مملکت ما همین افراد از خود راضی هستند که دوست ندارن هیچ کس بالاتر از اینه باشد . همین آقای بنا کشورهای دیگه براش سرو دست می شکنند اون وقت توی این مملکت یکی مثل خادم او رو برکنار میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
یکی مثل خادم! تو حالت خوبه؟ در اندازه ای هستی که از بزرگی مثل ایشون این جوری نام ببری؟ از کوزه همان برون تراود که در اوست.
اگر علت قهر جناب بنا، پافشاري فدراسيون براي برگزاري مسابقات انتخابيست كه دليل خوبي نيست. قهرماني با تصميمات فردي فقط يك جرقه است. كار با برنامه و بلند مدت مهم است. برگزاري مسابقات انتخابي كاريست كه كشورهاي صاحب كشتي بر آن اتفاق نظر دارند.
استاد بنا و استاد خادم ، هر دو بزرگان کشتی ایران زمین می باشند .
ما بايد از سر مربي برنامه بخواهيم وقهرماني ، چرا در انتخاب كشتي گير دخالت ميكنند ، مگر يك سرمربي نامدار آبروي خود را از سر راه آورده كه بله قربانگو باشد
برادران خادم رابايد درآن زمانهايي ديدكه چگونه وارد اردوي تيم ملي شدند وباحمايت چه كس ياكساني شدند بازيكن تيم ملي وآن زمان خيلي ها بودن كه بهترازآنهابودند ولي بخاطر پدرشان وحمايتهاي سياسي كه ازپدرش بود ونيزالآن نيز هست برادران خادم اسم ورسم پيدا كردن ضمنا منكر كشيتهاي خوب آنان نيز نيستم ولي حداقل خودشون ميدانندكه به كجا وصل هستند وبه چه مقامي حمايت ميشوند ولي بناچي ؟ يك آدم جنوب شهري زحمتكش كه دردوران كشتي خودش بازحمت و لياقت براي اين مملكت افتخاركسب كرد ودردوران مربيگري نيز همينطور هردو خوبند ولي اين بادمجان دورقاپ چينها ومجيزگوها واين الوقتهاهستند كه براي تامين منافع خودشون كه معلوم نيست ازكدوم آبشخورامرارمعاش ميكنند اين اتفاقات نامبارك رادرورزش كشوربوجودآورده اند تا افتخارات اين بچه ها و زحمتكشها را بي ارزش كنند مديريت ارشد ورزش كشور بايد ببيند كه آيادرسايركشورها هم اينچنين مديريت صورت ميگيرد ياخير ايرادي ندارد بروند وياد بگيرند وضمناتازماني كه ورزش اين مملكت دردست يك عده سياسيون هست وضعيت بهترازاين نميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
جفنگ گفتی ولی جالبه نتونستی نگی: ضمنا منكر كشيتهاي خوب آنان نيز نيستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
نمي دونم سنت چقدره كه اينقدر راحت تهمت ميزني ولي برو روزنامه سال 1370 رو بخون كه رسول خادم تنها كشتي گيري در رده اميدهاي جهان بود كه بدون دادن حتي يك امتياز به حريفان قهرمان جهان شد
بدور از هرگونه قضاوتي بايد گفت بايد به بنا فرصت بدهند تا با تركيب مورد نظر خودش در مسابقات شركت كند .. بعد اگر نتيجه نگرفت بلا فاصله عذرش را بخواهند ... ايشان تا حالا كه كشتي فرنگي ايران را زنده كرده و نتايج درخشان و بي سابقه اي را براي ايران رقم زده است ...
محمد بنا در دل مردم ایران جای دارد لذا کسی نمی تواند وی را ضربه فنی کند
درود بر اقای خاص کشتی ایران .نتایج درخشان بنا این "سرمایه ملی" گویای تفکر و توانایی اجرایی این مهره ارزشمند است. لطفا منافع ملی را فدای منافع فردی -حزبی نکنید.
هی میگیم تو کشورهای دیگه برای مربیان ما چنین میکنن و چنان هر جا هم برن فدراسیون ها قوانین خاص خودشون رو دارند موفقیت یه مربی دلیل نمیشه هر کاری خواست انجام بده انتخاب ملی پوش بدون بازیهای انتخابی انگیزه رو از همه میگیره و همیشه باید منتظر بمونند کی همای بنا بر سر یه فرنگی کار بشینه و به تیم ملی دعوت بشه
با دروود وخسته نباشید بر محمد بنا که پهلوان بنام است ایشان به هیچ وجه با خادم نمی تواند کار کند چون خادمها تمامیت خواهند وبحق خودشان قانع نیستند اولی (رسول)همه چیز را درکشتی میخواهد ودیگری گیر به کل ورزش (معاون وزیر ) ودرصدد نابودی فوتبال قرمز وآبی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
تهمت زدن در کشور ما رسم شده ظاهرا. آقای داوود هروقت در ورزش به تمام مدراج و عناوین رسیدی و در عین حال محبوب مردم بودی و در تحصیلات هم موفق بودی، شما هم همین کارها را بکن....
متاسفانه شمشیر دست رییس فدراسیونه که باعث میشه زور حرف بزنه و منطق به حاشیه بره!
رسول خادم کار درستی می کند. انتخابی اگر نباشد کشتی گیر انگیزه ای برای تمرین ندارد. بنا فقط حمایت کشتی گیران مورد تایید خود را پشت سر دارد. روزی بالاخره بنا می رود، آن روز چقدر طول می کشد تا دوباره سیستم کشتی به حال اول خود برگردد.
آقاي بنا بدترين و زشت ترين كار ممكن را كه فقط براي اثبات خواسته خود انجام داده مرتكب شده ، بي احترامي به مردمي كه دوستش داشتند ، پس لطفا از مردم مايه نذارين كه اين كار فقط بي احترامي مردم و مملكت است كه ميشه بي ...
میخواستند دوبرادر تختی کشتی ایران بشند .تختی کجا اینا کجا اونیکی علی پروین اسطوره فوتبال را دور زد این یکی بنا را. چقدر زشته کسی که ادعای تختی بودن را داره خودش را به قدرت آویزان کنه
مگه قحطالرجاله كه همه ي پستها برا يه نفر باشه اخه اين حركت يعني چي جز تمتميت طلبي و اقتدار گرايي.درود بر بنا
گرفدارای بنا + بدن وطرفدارای خادم -
اگر محمد بنا مربی بزرگی هست پس بگذارید که دوباره برای مملکتمون بزرگی کند با ساز وکار خودش نه با فرایندها وشورای فنی شما که راه به جایی نخواهد برد
یاد حمایت محکم و بی ریا احمدی نژاد از بنا بخیر
به نظرم حق با بنا است و رسول خادم دارد همانند رضازاده در وزنه برداری عمل میکند ونتیجه اش یا فهر خادم است یا کوتاه آمدن از تصمیم گرفته شده ، در هر صورت مقبولیت بنا اضافه خواهد شد .
من علی رغم انکه برای اقای خادم به عنوان یک قهرمان ملی احترام قائل هستم ولی تا انجا که یاد دارم برادران خادم همیشه به دنبال این بوده اند که متفاوت تر از بقیه در جامعه مطرح باشند.به همین دلیل هم سر از سیاست دراوردند.هیچکس رفتار این اقایان را در زمان اقای برزگر فراموش نمیکند که پدر خودرا به عنوان مربی شخصی به تیم ملی تحمیل میکردند یا زمانیکه عباس جدیدی در اوج امادگی بود به خاطر اقا رسول اورا به زور به وزن بالاتر میفرستادند و ایشان هم تن به مسابقه انتخابی نمیداد.امروز هم اقا رسول تحمل سنگینی سایه بنا را ندارد و به هرحال باید اورا نابود کرد.به هر حال ما همیشه اسیر کیش شخصیتیم.در هر سی سال یک نفر مثل بنا ظهور میکند.راستی از اقای برزگر استاد اقای خادم خبری دارید
بنا جان، کشتی رو به حاشیه نکش تو رو جان مادرت این سکان کشتی فرنگی رو دست بگیر . اینقدر ناز نده. رسول هم با من. دیگه چی؟
خود خادم می داند بهترین مربی فرنگی در حال حاضر رنگرز می باشد چرا از ایشان دعوت نمی کند
اقای خادم کشتی فرنگی ایران را ضربه فنی کرده نه اقای بنارا
ما در همه ی عرصه های مدیریتی مون آلوده به این اختلافات داخلی شدیم و همیشه ضرر کردیم تو همه عرصه ها این یک چشمه کوچیکشه
علي دايي افتخار ملت ايران اقاي نا شناس به شناس
.......................
..علی دایی سفیر یونیسف، بازیکن سابق باشگاه‌های تاکسیرانی تهران، بانک تجارت، پرسپولیس، السد قطر، آرمینیا بیله فلد، بایرن مونیخ، هرتابرلین، الشباب امارات، صبا باتری، سایپا البرز و سرمربی کنونی تیم پرسپولیس تهران است. وی ۱۰۹ گل ملی در کارنامهٔ خود دارد و با فاصلهٔ زیادی بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان است. دایی سابقه عضویت در کمیته فوتبال فیفا را دارد.[۱]

دایی در سال ۱۳۸۳ از رئیس‌جمهور محمد خاتمی «نشان افتخار شجاعت» دریافت کرد.[۲] همچنین وی دارنده نشان بین‌المللی صلح از موسسه بین‌المللی صلح می‌باشد.[۳]
باغيرت
دوست داريم علي دايي با غيرت ....قرمزته

................................................
قلعه نوعي برو به مشكلات مالي داداش ات

برسه چي بگم بهت ...تضوير
اصلا حرفه ايي عمل نكرد.قديما بچه شيطوون كلاس را ميكردند مبصر.خب از اقاي بنا در هيئت مديره فدراسيون استفاده ميكردند.
در اصل مربیان قبلی فرنگی که هیچ افتخاری نداشتند حسادت کردند
اعوذ برب الفلق من شر حاسد اذا حسد
قهر وناز کردن هم حد و اندازه ای دارد ایشان دست دخترهای نازک و نارنجی را هم از پشت بسته!
به نظر من خود برتر بینی هر دو باعث بروز این مسایل شد تقوا پیشه کنید
ا
آقا رسول انسان شریف هستند و به لحاظ علمی و فنی سرآمد.
مشکل اینجاست مردم باندبازی های درون ورزش را نمی بینند و از کارهای آقای بنا خبر ندارند. به نظر آقای بنا به اشباع رسیده و دوست دارد اسطوره بماند و تعریف و تمجید بشنود، از باخت ناراحت می شود و از اینکه دوباره قهرمان نشود هراس دارد.
بهتر است واقع بین باشیم و ببینیم که در کشتی آزاد سیستم انتخابی جواب داده و جوانان آینده داری به تیم ملی رسیده اند و حتی نتیجه گرفته اند.
سیستم انتصابی یعنی تبعیض قائل شدن، آقایان چرا متوجه نیستند که حرف آقای خادم این است که باید برای ملی پوش شدن انتخابی بزاریم و همین و بس.
وقتی یک کسی پیدا شده و درست دارد کار می کند بدون اینکه شناختی داشته باشند انتقاد و تخریب می کنند، بنده هم اول از بیرون نگاه می کردم و وقتی یه نفر جاروجنجال می کرد فکر می کردم حقش خورده شده، بعد که وارد شدم و از درون ورزش به قضایا نگاه کردم دیدم آقایون باند درست کردن و چندتا سایت و روزنامه و خبرنگار رو خریدن و خبرسازی و جوسازی می کنند.
بنا دیگر به درد مربی گری در ایران نمی خورد و این موضوع را باید پذیرفت.
برادران خادم با سواستفاده از محبوبیت ورزشی که (البته حالا دیگه ندارن) همه جا ریشه انداختن
حیف که ما قدر بنا وبقیه مربیان خوبمون رو نمی دونیم و به راحتی اونها را از دست میدیم.آقای خادم درسته که شما اسطوره ای!!!اما محمد بنا اسطوره قلبها ودلهای همه ایرانی هاست.خواهشا قدرش رو بدونید.
بیبین وقتی خود کشتی گیرای تیم ملی در حمایت از بنا اردو رو ترک می کنند کاملا مشخص اوضاع چطور هست کاملا معلوم که حق با بنا و جرینی بقیه مربی ها ست هیچ کس مثل خود کشتی گیر ها تیم نمی تونه قضاوت کنه
اگر مواردی که در مورد اقای بنا در خصوص انتخاب کشتی گیران نوشته اید حقیقت داشته باشد . باید گفت ایشان خیلی دیکتاتور هستند .
بنا خيلي باهوش تر از اينه كه يك نفر مثل خادم كه با باند بازي و مافيا گري به قدرت رسيده بخواهد خرابش كند
دوستان؛ فراموش نكنيم محمد بنا يك نابغه در عرصه مربيگري كشتي فرنگي است. اين موضوع در كارنامه بسيار درخشان وي در دوران مربيگري اش ،براي همگان بسادگي قابل رويت است. بزعم كاربران محترم مسابقات انتخابي در دنيا بعنوان روشي جا افتاده در حال استفاده است. ولي بااستفاده از اين تئوري ، نميتوان خود را از خدمات شايسته اي كه محمد بنا به كشور عزيزمان داده و ميتواند من بعد هم بدهد ،محروم كنيم. يادمان باشد در تمامي اعصار رفتار نوابغ ، مورد پسندانسانهايي كه هم دوره اش بوده اند، قرار نميگرفته و گاها او را ديوانه هم ميپنداشتند.
كلا نوابغ اگر قرار بود مشابه با ديگران فكر و عمل كنند، نميتوانستند در زمره نوابغ قرار گيرند.لذا بهتر است اجازه دهيم تا محمد بنا با روشي كه خودش بلد است ، كارش را ادامه دهد. و ذره بين بدست بدنبال كشف نقاط ضعف از يكديگر نباشيم، كه گل بي خار خداست.
یک مربی خوب به نظر من باید از نظر فکری هم به اندازه ی فنی قوی باشد و شخصیت قهرمانی را به ششاگردانش القا کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی