بازدید 34799
با تحریم افراد و مؤسسات جدیدی در ارتباط با ایران؛

آمریکا هدف خود از مذاکره با ایران را فاش کرد!

آمریکا همچنین سعید العقیلی، سهامدار و مدیر گروه العقیلی را در ارتباط با معاملات نفتی فریبکارانه با ایران هدف تحریم خود قرار داده است. انور کمال نظامی، «رابط و تسهیل کننده مالی» پاکستانی که در دوبی فعالیت می‌کند، از دیگر افرادی است که وزارت خزانه داری آمریکا، وی را به دلیل همکاری با شبکه‌های فعال در زمینه دور زدن تحریم‌های نفتی ایران در فهرست جدید خود قرار داده است.
کد خبر: ۳۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵ 29 April 2014
روز سه شنبه، نهم اردیبهشت، وزارت خزانه داری آمریکا افراد و مؤسسات جدیدی را به دلیل کمک به برنامه توسعه موشک‌های بالستیک ایران و همچنین همکاری با تهران برای دور زدن تحریم‌های نفتی در فهرست جدید تحریم‌های خود قرار داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از رویترز، این وزارتخانه می‌گوید هشت شرکت مستقر در چین مرتبط با شخصی به نام «کارل لی» که از نام «لی فَنگ وِی» نیز استفاده می‌کند، و به شکل صوری زیر عنوان «گروه شرکت سهامی بازرگانی و اقتصادی LIMMT» ایجاده شده‌اند، به دلیل صدور قطعات موشک به ایران تحریم شده‌اند.

در این بیانیه آمده است، در سال ۲۰۰۹ این بازرگان اماراتی در همین زمینه در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته بود.

وزارت خزانه داری آمریکا می‌گوید، پنج میلیون دلار جایزه برای هرگونه اطلاعات به منظور دستگیری یا محکومیت کارل لی اختصاص داده است.

دیوید کوهن، معاون امور اطلاعات مالی و تروریسم وزارت خزانه داری آمریکا در این زمینه گفته است: «وزارت خزانه داری چند سال پیش، کارل لی را به دلیل همکاری در زمینه تهیه قطعات مورد نیاز در برنامه موشکی ایران در فهرست تحریم‌های خود قرار داد و اقدامات امروز شرکت‌های پوششی وی را آماج گرفته است. به علاوه اینکه، ما امروز یک شرکت و چندین فرد درگیر در معاملات نفتی در سایه و فریبکارانه با ایران را تحریم کرده‌ایم».

وی افزود: «همان گونه که به روشنی اعلام کرده‌ایم، حتی همزمان با دنبال کردن امکان دستیابی به توافق نهایی درباره برنامه هسته‌ای ایران، تحریم‌های خود را با شدت هر چه بیشتر پیش خواهیم برد».

شرکت‌های «سینوتک»، «ام‌تی‌تی‌او»، «ترید لیمیتد»، «ساکسس موو لیمیتد»، «دالیان ژونگچون» و «کارات» از جمله مؤسساتی است که روز سه شنبه در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا قرار گرفتند.

آمریکا همچنین سعید العقیلی، سهامدار و مدیر گروه العقیلی را در ارتباط با معاملات نفتی فریبکارانه با ایران هدف تحریم خود قرار داده است. سعید العقیلی متهم است که با استفاده از شرکت‌های تحت پوشش خود در زمینه فروش نفت و فرار از تحریم‌ها به ایران یاری رسانده است.

فروش نفت برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فریبکاری در زمینه اعلام نام کشور فروشنده نفت برای فرار از تحریم‌ها، تجارت مداوم با تهران و معاملات مالی به نمایندگی از بانک مرکزی و بانک ملی ایران از دیگر اتهام‌های سعید العقیلی است.

انور کمال نظامی، «رابط و تسهیل کننده مالی» پاکستانی که در دوبی فعالیت می‌کند، از دیگر افرادی است که وزارت خزانه داری آمریکا وی را به دلیل همکاری با شبکه‌های فعال در زمینه دور زدن تحریم‌های نفتی ایران در فهرست جدید خود قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود، تحریم‌های جدید را نشانه تعهد واشنگتن به تشدید تحریم‌های کنونی علیه ایران به رغم تعدیل برخی تحریم‌ها در همراهی با برنامه اقدام مشترک بین تهران و گروه پنج به علاوه یک، عنوان کرده است.

بر پایه این بیانیه، اقدامات جدید دولت آمریکا برای جلوگیری از دور زدن‌های تحریم‌ها در آینده و با هدف جلوگیری ایران از دستیابی به فناوری‌های حساس همزمان با انجام مذاکرات برای رسیدن به یک توافق جامع و نهایی درباره پرونده هسته‌ای تهران است.

وزارت خزانه داری آمریکا هدف از مذاکرات میان ایران و گروه ۱+ ۵ را ایجاد مانع در مسیر دست یافتن ایران به بمب اتمی و اطمینان از اینکه برنامه هسته‌ای آن تنها ماهیت صلح آمیز دارد، دانسته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۷
انتشار یافته: ۲۰
تحویل بگیرید. نوش جوووون.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ببخشید میشه بگید چی رو باید تحویل بگیریم ؟!؟! اینکه هدفشون اینه که بمب اتم در ایران تولید نشه حتما از نظر جنابعالی بد هست دیگه ! نه ؟! حالا ببخشید مثلا چی عوش شده که باید تحویل بگیریم ؟!؟؟!؟! شما خوبی ؟!
دستشان درد نکند، روحانی مچکریم
Just don't sit there and watch. Any action by anyone in the world against a nation deserves a reaction. Try to stop anybody who work against you. Don't be neutralized.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
everybody listen and repeat:
down with USA :)
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
جانا سخن از زبان ما میگویی البته به انگلیسی!
این جنایتکار با چه قانونی بخود حق می دهد که اینگونه افراد و کشورها را غیرقانونی بزیر شکنجه برد؟
امروز ما در یک دنیای بدون قانون که به دست مشتی اوباشان، جنایتکاران ، نوکرصفتان و بچه کشان و غارتگران افتاده و برای برپایی "حکومت جهانی" که "اسراییل بزرگ " را در بر دارد بهر جنایت و پستی تن در داده و می دهند. امروز باید جبهه ای محکم از کشورهای چین - ایران - روسیه - هند - کشورهای آفریقایی و آسیایی علیه این اوباشان بچه کش تشکیل شود که بتوانند از خود در مقابل این صهیونیست های اوباش دفاع کنند و تا نابودی کامل تک تک این جنایتکاران و نژادپرستان از پای ننشینند. مرگ بر دشمن بشریت
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
خدا پدرت را بیامرزد ،هنداز همه جلوتر تحریم را اجرا کرد بعد به نوبت چین رسید بعد نوبت روسیه شد همه این کشورهائی را که نام بردید درتحریم ایران با آمریکا همکاری کردندوکرنه تحریم آنها بسیار کم اثر تر میشد.
محسن
| Thailand |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
مسئله یه خورده پیچیده تر از این حرفاست: انگلیس نه تنها دشمن بشریت است بلکه دشمن بسیار مکار و پلید تکامل و حیات سیاره زمین است؛ انگلیس تنها ابرقدرت واقعی دنیاست و امریکا و اسرائیل بخشی از انگلیس دو تا از چماق های انگلیس هستند؛ همجنین شوروی سابق، روسیه فعلی و چین تحت نفوذ کامل انگلیس قرار دارند؛ و احتمالا همه کشورهای جهان از غرب تا شرق و از شمال تا جنوب از جمله کشور خودمان تحت نفوذ و سیطره انگلیس قرار دارند در نتیجه جنگها و بسیاری از نکبتها و بلاهای جهانی ناشی از نمایشنامه نویسی و کارگردانی مزورانه انگلیس در صحنه تاتر سیاسی جهان است؛ حالا اگه توانستی یک نسخه واسه این بپیچ، اگه نتونستی یه خوره به من مجال بده از شر انگلیس کم کنم تا فرصت پیدا کنم با دستان توانمند رژیم فاسد انگلیس و دانشمندان ارجمند انگلیس (که شما می خوانی امریکا، انگلیس و اسرائیل) یه انقلاب مشت در آنجا و باقی جهان برپا کنم که ستمگر و ستمدیده در جهانی نه تنها در صلح و صفا بلکه سرشار از عشق، محبت و سعادت به همه عوامل حیاتی به زندگی شگفت انگیزی برسند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
هموطن ناشناس!!
پرچم امریکا را در کنار اسمت دیدم. از دو حالت خارج نیست یا آمریکا هستید و از نعمات زندگی در کشور غارتگران بهرمند و یا با وی پی ان آمریکایی وارد اینترنت شدید. در هر دو حالت محکوم به سکوت هستید. چون یا از امکانات آنجا استفاده می کنید و یا از تکنولوژی آنها . پس لطفا شعار ندهید
با تشکر
یک هموطن از ارومیه
ناشناس
| Taiwan, Province of China |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
ابر قدرت دنیاست، دلش میخواد و میتونه انجام میده!
شما هم اگه قدرتش رو داری انجام بده.....
روحانی مچکریم!
وقتی دولت از طریق قانونی مشغول رفع تحریم هست دلیلی ندارد کسانی نه در راه خدا بلکه با چاپیدن خون مردم بخواهند تحریم ها را دور بزنند و جیب خود را پر کنند
نگران نباش تا خریداری هست فروشنده ای هم پیدا خواهد شد
واقعا" تا این خواروذلیل شده ایم؟ چرا مذاکرات را ترک نمیکنیم وراه خودمان را نمی رویم؟ مگر نه این است که امریکا با تمام توان وبمب اتم وهیدروژن ونوترون خودش بما حمله خواهد کرد؟ مگر نبود شعار ما که" هیهات من الذله؟ چه شد؟
دیگه شورش رو درآورده بابا ما همیشه فکر میکردیم آمریکا دو دو تاش چهاره ولی دیگه داریم کلافه میشیم
مرگ برآمریکا
تحریمها را شدیدتر هم میکند و دولت ما برایش کف هم میزند یا اصلا بروی مبارک نمیآورد

گستزش تحریم مگر غیر از این کار است اصلا غیر از نفت و بانک دیگر چه چیز مهم دیگری را میتوانستند تحریم کنند.

این چه توافقی هست که ما کرده ایم ؟
اشتباه کردیم نباید مذاکره میکردیم ............وای بر ما.
این همه تحریم ظالمانه نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی که نشئات گرفته از خون هزاران شهیدان
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی