بازدید 8122

افشای راز قتل ۲مرد جوان در مزرعه گندم

کد خبر: ۳۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸ 28 April 2014
 تجسس‌های افسران پلیس برای یافتن ۲مرد که برای فروش لوازم یدکی موتورسیکلت به استان لرستان سفرکرده بودند به افشای راز قتل آنها منجر شد.

به گزارش همشهری، تحقیقات اولیه نشان می‌دهد 5نفر با همدستی یکدیگر این دو را به قتل رسانده و پس از سوزاندن خودروشان، جسد آنها را در یک مزرعه گندم دفن کرده‌اند.

اردیبهشت امسال زن جوانی نزد مأموران پلیس یکی از شهرهای استان لرستان رفت و گفت از چند روز قبل شوهر و برادرزاده شوهرش به طرز عجیبی ناپدید شده‌اند.

 این زن که همراه خانواده‌اش ساکن ورامین است به مأموران گفت: «کار شوهرم خرید و فروش قطعات موتورسیکلت بود. او قرار بود با برادرزاده‌اش از ورامین به قم، اراک، بروجرد، خرم آباد، کوهدشت و در نهایت به اهواز برود و اجناسش را بفروشد اما چند روز است از او خبری ندارم. »

این زن ادامه داد: «آخرین‌بار ساعت 12شب اول اردیبهشت با او تماس گرفتم. شوهرم گفت همراه برادرزاده‌اش روبه‌روی پمپ بنزینی در یکی از شهرهای لرستان توقف کرده است اما از آن به بعد جواب تماس‌هایم را نداد. یکی‌دو روز از او بی‌اطلاع بودیم تا اینکه برای پیدا کردنش راهی لرستان شدم. در بین راه چون فکر می‌کردم ممکن است شوهرم تصادف کرده باشد به همه بیمارستان‌ها سر زدم اما فایده‌ای نداشت حالا نمی‌دانم چه بلایی بر سر او و برادرزاده‌اش آمده است.»

با اطلاعاتی که این زن در اختیار پلیس گذاشت تحقیقات برای یافتن 2مرد گمشده آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد مرد فروشنده از یکی از مشتریانش به نام امیر 8میلیون تومان طلبکار بود و تحقیقات بیشتر در این رابطه معلوم کرد امیر آخرین تماس‌ها را با مرد ناپدیدشده داشت. همچنین فاش شد امیر از افراد سابقه داری است که از سال 89توسط مأموران پلیس آگاهی کرج تحت تعقیب قرار داشت. همین موضوع می‌توانست سرنخ خوبی برای یافتن 2مرد گمشده باشد.

درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی محل زندگی امیر ادامه داشت، خودروی وانت مرد ناپدیدشده در اطراف شهر در حالی کشف شد که به‌طور کامل سوخته بود. این موضوع ماجرای ناپدیدشدن مرد فروشنده و برادرزاده‌اش را پیچیده‌تر می‌کرد. در چنین شرایطی 5نفر از کسانی که امیر را می‌شناختند و با او در ارتباط بودند به‌عنوان مظنون دستگیر شدند که در بازرسی از خانه یکی از آنها قطعات موتورسیکلت، پتو و گاز پیک نیکی کشف شد.

در این میان مادر امیر نیز تحت بازجویی قرار گرفت و به پلیس گفت: «چند روز قبل پسرم سراسیمه به خانه آمد. او شانه‌اش سوخته و خیلی ترسیده بود.» وقتی مأموران خانه امیر را بار دیگر بازرسی کردند معلوم شد فرش‌های خانه شسته شده است. مادر متهم در توضیح این ماجرا گفت: «همان روز وقتی به خانه آمدم چند لکه خون روی فرش‌ها دیدم. برای همین فرش‌ها را شستم.»

در چنین شرایطی تحقیقات مأموران با دامنه وسیع‌تر ادامه یافت تا اینکه در یک مزرعه گندم در حاشیه‌شهر یک تخته فرش قرمز رنگ کشف شد. وقتی مأموران اطراف فرش را بررسی کردند معلوم شد خاک آنجا به‌تازگی جابه‌جا شده و ممکن است 2مرد ناپدید‌شده در این محل دفن شده باشند.

زمانی که مأموران زمین را حفر کردند با جنازه 2مرد مفقودشده روبه‌رو شدند. قربانیان از ناحیه سر و صورت به‌شدت آسیب‌دیده بودند و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اصابت ضربات جسم سخت به سرشان علت اصلی مرگ‌شان است.

در همین حال سرهنگ قدرت‌الله دالوند رئیس پلیس آگاهی استان لرستان به همشهری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم یدکی موتورسیکلت مسروقه همراه با مبلغ زیادی پول نقد کشف شد.

وی همچنین از اعتراف متهمان به ارتکاب جنایت خبر داد و گفت: هم‌اکنون متهمان این پرونده در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات از آنان برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
فقط اعدام
بلاخره امیر دستگیر شد یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
نه ، آره ، نه ، آره ، نه ، آره... راستی منم نفهمیدم.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
نه هنوز .
امری داری بگو بیام خدمتت !!
فقط اعدام
به خدا پناه می بریم
چه مادري! به جاي تربيت بچه اش, در دزدي ها و قتلها, با مخفي كارياش, همراهيش هم ميكرده. واقعا كه.متاسفم كه همچين موجوداتي رو هم بايد مادر خطاب كرد.
چه خوب مهمان نوازی کردند.خوک های کثیف بخاطر 8 میلیون آدم می کشند.
شکنجه و اعدام
چند سال دیگه که اینها رو می خوان ببرن پای دار همین کسایی که نوشتن اعدام میان خواهش میکنن که ببخشیدشون و گذشته ها گذشته و ...
چقدر ما احساساتی هستیم و از روی احساس رای میدیم
انقدر زمان را می کشند و وقت را تلف می کنند که یا قاتل بزنه زیر همه چیز و یا با گذشت زمان تو رو در بایستی ببخشندش
سینماگران محترم،بازیکنان خوشنام،و ای خیرین عزیز بشتابید و امیر مظلوم که شاید دستگیر و پس از حدود ده سال کش و قوس محکوم به اعدام شود را نجایت دهید بخاطر دل مادر و فزرندانش بخاطر ثواب و بخاطر مظلومیتش ......>>>>>
کی آزاد میشه ؟
باید سنگ سار بشن تورو خدا زودتر تا چهلم این بنده خداها نیومده اعداممممممممممممممممم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست