بازدید 1509

آغاز بدون گل هفته سی‌ودوم بوندسلیگا

کد خبر: ۳۹۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ 26 April 2014
نخستین دیدار هفته‌ سی‌ودوم بوندسلیگا برنده و گلی در بر نداشت.

به گزارش ایسنا، هانوفر در نخستین دیدار هفته‌ سی‌ودوم بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای اشتوتگارت بود و در پایان با تساوی بدون گل امتیاز‌های این بازی خانگی را با مهمانش تقسیم کرد.

این هفته‌ از رقابت‌ها (شنبه) امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری می‌شود. بایرن قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها در آلیانس‌ آره‌نا میزبان برمن است. ولفسبورگ در خانه از فرایبورگ پذیرایی می‌کند. هوفنهایم نیز پذیرای فرانکفورت است. ماینتس در برابر تماشاگران خودی به دیدار نورنبرگ می‌رود. هرتابرلین در ورزشگاه خانگی خود پذیرای یاران دانیل داوری خواهد بود.

مهم‌ترین دیدار شنبه را هم لورکوزن و دورتموند برگزار می‌کنند.

این هفته‌ از رقابت‌ها یکشنبه با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد که در آنها آوگسبورگ و شالکه به ترتیب میزبان هامبورگ و مونشن‌گلادباخ هستند.

در جدول بوندسلیگا پس از بایرن‌ مونیخ 81 امتیازی، بوروسیادورتموند با 64 و شالکه با 58 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. لورکوزن هم با 54 امتیاز تلاش دارد خود را در میان یکی از سه تیم برتر بالای جدول جای دهد.

در پایان جدول هم اینتراخت براونشوایگ با 25 امتیاز همچنان برای ماندن در بوندسلیگای یک مبارزه می‌کند. بالاتر از این تیم نورنبرگ با 26 و هامبورگ با 27 امتیاز در مکان‌های هفدهم و شانزدهم ایستاده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست