بازدید 12111

نیلی: در آینده فشار روی مردم کمتر می‌شود

کد خبر: ۳۹۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲ 25 April 2014
مشاور رییس جمهور در امور اقتصادی افزایش قیمت 75 درصدی بنزین را نسبت به افزایشی که در دولت احمدی نژاد اتفاق افتاد و قیمت بنزین از 100 تومان به 400 تومان افزایش پیدا کرد را کند دانست.

مسعود نیلی مشاور رییس جمهور در امور اقتصادی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سئوال که آیا افزایش 75 درصدی نرخ بنزین شیب کندی محسوب می‌شود اظهار داشت: این افزایش در قیاس با افزایش قیمتی که در سال های قبل اتفاق افتاد و از 100 تومان به 400 تومان رسید شیب کندی است.

وی در پاسخ به اینکه آیا مقایسه بین بد و بدتر و توجیه افزایش بیش از 40 درصدی قیمت بنزین با یادآوری دوران دولت قبلی صحیح است، گفت: با توجه به اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی مطابق با قانون باید صورت می گرفت، دولت در شرایط اقتصاد کنونی افزایش 43 درصدی را برای بنزین آزاد و 75 درصدی را برای بنزین سهمیه‌ای مناسب ارزیابی کرده است.

نیلی در این خصوص که وضعیت بازار ملتهب است و بازار سوداگری از هم اکنون فعال شده است گفت: انشاءالله با توجه به تمهیداتی که دولت برنامه‌ریزی کرده است در کم‌ترین زمان فشار از روی مردم برداشته می شود و آرامش به بازار و جامعه برخواهد گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی