بازدید 6551

انتقادآیت‌الله‌سبحانی‌ازشعار"فرزندکمتر،زندگی بهتر"

کد خبر: ۳۹۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸ 24 April 2014
آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که متأسفانه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر تبدیل به فرهنگ شده است، گفت: باید به گونه‌ای رفتار کرد تا مردم به ازدواج و تکثیر جمعیت تشویق شوند.

به گزارش رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی،‌ بر ضرورت توجه به دستورات اسلامی در باب غذا خوردن تأکید کرد و گفت: طبابت بعد جسمانی و دین بعد معنوی انسان را تأمین می‌کند. وی با بیان این‌که انسان باید از جهت جسمی و روحی سالم باشد، ابراز کرد: دین اهمیت ویژه‌ای به سلامت می‌دهد و این دو ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

این مرجع تقلید رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستان‌ها را اقدامی پسندیده خواند و اظهار کرد:‌ باید تا حد امکان زایمان‌ها به صورت طبیعی انجام شود و باید به سویی رفت که سزارین تنها در موارد اضطرار صورت پذیرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی بر ضرورت افزایش آمار جمعیت و ازدواج تأکید کرد و گفت: طبق آمارها در ازای هر دو مرگ یک و هفت دهم ولادت صورت می‌گیرد که این مسأله امری نگران کننده است. رییس مؤسسه امام صادق(ع) با بیا این‌که متأسفانه تحدید نسل در زمان تحریم‌ها بیشر شد، افزود: متأسفانه تولید جمعیت در استان‌های شیعه بسیار کاهش یافته اما در استان‌های حاشیه‌ای جمعیت رو به افزایش است.

وی بر ضرورت ممنوع کردن ابزار کاهش جمعیت تأکید و کرد و اظهار داشت: ادامه روند فعلی در مسأله جمعیت برای نظام اسلامی خطرناک است. حضرت آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که متأسفانه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر تبدیل به فرهنگ شده است، گفت: باید به گونه‌ای رفتار کرد تا مردم به ازدواج و تکثیر جمعیت تشویق شوند و در این صورت است که ایرانی آباد خواهیم داشت.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه از رییس جمهور به خاطر توجه به بخش کشاورزی تشکر کرد و افزود: توجه به بخش کشاورزی سبب می‌شود که نیازی به واردات در این زمینه نداشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی