بازدید 3629

ارزیابی ربیعی از رابطه دولت و رسانه ملی

کد خبر: ۳۹۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ 22 April 2014
وزیر رفاه، تعاون، كار و امور اجتماعی در جلسه شورای معاونان سازمان صداوسیما راهكارهای همكاری بین رسانه ملی و این وزارتخانه را بررسی كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست سید عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما و معاونان رسانه ملی با وزیر رفاه، تعاون، كار و امور اجتماعی، معاونان و مدیران‌ كل این وزارتخانه نحوه همكاری متقابل بین سازمان صدا و سیما و وزارت رفاه، تعاون، كار و امور اجتماعی را بررسی کردند.

علی ربیعی نتایج این نشست را مثبت ارزیابی و از رییس سازمان صدا و سیما برای میزبانی آن قدردانی كرد. وی گفت: خوشبختانه این نشست در فضایی بسیار خوب انجام شد و در خصوص موضوعات تغییر فرهنگ كار، اشتغال، تعاون و حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه بحث و تبادل نظر شکل گرفت.

وی با بیان این مطلب كه بحث آموزش مهارت‌های كار یكی از دغدغه‌های ما در وزارت رفاه، تعاون، كار و امور اجتماعی است، افزود: خوشبختانه در این باره با صدا و سیما به توافق رسیدیم كه شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی با تولید برنامه‌های متنوع به ما در امر آموزش حرفه‌ای كمک كنند.

ربیعی با بیان اینكه صدا و سیما تنها رسانه‌ای است كه می‌تواند فعالیت‌های این وزارتخانه را در بین جامعه انعكاس دهد، اظهار كرد: امروز تعامل دولت و رسانه ملی در حد بسیار مطلوبی است.

وزیر رفاه، تعاون، كار و امور اجتماعی همكاری سازمان صدا و سیما را در امر تبلیغ برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها ستود و افزود: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها صدا و سیما بسیار خوب عمل كرده است و همكاری بسیار نزدیكی با دولت داشته كه شایسته قدردانی است.

وزیر كار و امور اجتماعی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی كارگر گفت: برای قشر زحمتكش جامعه 2 طرح بسیار خوب داریم؛ یكی افزایش دستمزد كارگران بود كه انجام شد. دیگری را در سال جاری به‎ طور جدی دنبال خواهیم كرد که موضوع ما بهبود وضعیت روابط كار، كارگروه‌های تولیدی، مستمری‌بگیران، بازرسی و كنترل كارخانجات و كارگاه‌ها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی