بازدید 2488
مدیریت فدراسیون هندبال باید در سطح جهانی باشد

تیم ملی هندبال در آستانه از دست دادن بازیکنانش

کد خبر: ۳۹۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ 22 April 2014
ملی‌پوش هندبال ایران با انتقاد شدید از رئیس فدراسیون گفت: اگر به نامه ما ترتیب اثر داده نشود کسی دیگر در تیم ملی بازی نمی‌کند.

الله‌کرم استکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: الان فدراسیون فوتبال می‌آید بعد از صعود به جام جهانی کی‌روش را برکنار کند؟ در والیبال هم ولاسکو خودش با عزت و احترام رفت. اگر نمی‌خواست برود فدراسیون هم نمی‌گذاشت برود. اما چرا برای رفائل حداقل احترام را رعایت نکردند؟ سوال من این است چرا باید رافائل بعد از صعود به جام جهانی هندبال برکنار شود؟

وی افزود: اشکان دژاگه برای تیم ملی زحمت کشید و تلاش کرد تا تیم ملی فوتبال به جام جهانی برود. حالا همین بازیکن حق دارد در جام جهانی فوتبال برای تیم ملی بازی کند. اما چرا در هندبال بازیکنانی که اصلاً سراغ تیم ایران را نمی‌گرفتند، حالا نامه دادند که ما تمایل داریم در این تیم بازی کنیم؟ آیا این کار حق بازیکنانی که تا به حال زحمت کشیدند را ضایع نمی‌کند؟

ملی پوش هندبال ایران خاطرنشان کرد: این حق رافائل است که سکان تیم ملی ایران را در جام جهانی در دست بگیرد. او حالا با سیستم هندبال ایران آشنا شده و نباید اخراج می‌شد. کوزه‌گری همه چیز را با هم قاطی می‌کند. کسی که برای تیم ملی زحمت کشیده است حق دارد در جام‌جهانی هم بازی کند. مجتبی حیدرپور گل صعود ایران را به جام جهانی زده است، حالا نباید او را کنار گذاشت.

استکی خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم در کار تیم ملی دخالت کنیم. وزیر خودش می‌داند وضعیت این ورزش چگونه است. اما می‌گوید سنگ روی سنگ بند نمی‌شود اگر کوزه‌گری را برداریم. یعنی خود شخص وزیر همه چیز را می‌داند. می‌داند که مدیریت کوزه‌گری ضعیف است. ما مدیریت در حد جهانی می‌خواهیم که برنامه‌ریزی و هدفگذاری درست داشته باشد. نامه ما حالت درد دل با وزیر دارد.

وی در ادامه گفت: اگر به نامه ما ترتیب اثر داده نشود کسی دیگر در تیم ملی بازی نمی‌کند. وقتی آقایان به فکر پست و مقام خودشان هستند و حرف ورزشکار را نمی‌شنوند خودشان هم بروند در زمین و بازی کنند. این چند مقامی را هم که در این چند سال گرفتیم حاصل کار و سرمایه گذاری مدیریت قبلی فدراسیون بود. بعد فدراسیون دست کوزه‌گری افتاد. حالا بروید ببینید که تیم‌های جوانان و نوجوانان در طول مدیریت کوزه‌گری چه مقامی آوردند؟ چرا تیم‌های بزرگ لیگ هندبال را ترک کردند.

ملی پوش هندبال تاکید کرد: کوزه‌گری لجبازی می‌کند. من می‌دانم که او ماجک را از روی لجبازی آورد. اگر دلش به حال هندبال می‌سوزد برود یک مربی در سطح اول بیاورد. کمیته ملی المپیک چرا با قرارداد مربی جدید موافقت می‌کند؟ نمی‌دانم پشت پرده چه اتفاقی افتاد؟ رسانه‌ها باید از حقیقت حمایت کنند و کاری نداشته باشند چه کسی پشت‌اش گرم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی