بازدید 2680

بورگوس و مورینیو به روی هم شمشیر می‌کشند؟

کد خبر: ۳۹۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ 22 April 2014
رویارویی سرمربی چلسی و مربی دروازه‌بان‌های اتلتیکومادرید در دیدار امشب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یادآور جنجالی میان این دو در رقابت‌های لالیگا خواهد بود.

به گزارش فارس، مورینیو در این فصل دوباره به چلسی بازگشته؛ خانه‌ای که او خیلی به آن علاقه دارد و باشگاهی که در آن همیشه به او به چشم یک اسطوره نگاه می‌شود. زمانی که وی درهای پشت سرش را بست و به میلان سفر کرد، جای خالی‌اش در استمفوردبریج حس شد. بنرها، شعارها و تی‌شرت‌ها نام وی را فریاد می‌زدند و تصویر وی در زمان بازی‌های چلسی در لندن دیده می‌شد.

آقای خاص هیچ میراثی شبیه به آنچه در لندن باقی گذاشت را در مادرید که با خروج وی از اسپانیا بسیاری به خوشحالی پرداختند، از خود به جای نگذاشت. رکورد وی در رئال مادرید به سه جام در سه فصل رسید.

وی اولین جام را با مادرید با قهرمانی در کوپا‌دل‌ری کسب کرد و سپس عنوان قهرمانی در لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد و آخرین قهرمانی وی در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بود. لیگ قهرمانان فاکتوری به شدت علیه وی بود. او به رئال پیوست تا قهرمانی در لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان آورد اما نتوانست.

مورینیو خارج از دنیای فوتبال نیز درگیری‌های زیادی در زمان حضورش در مادرید به وجود آورد؛ چه در میان بازیکنان تیمش و چه خارج از تیم. تیم وی امشب به روی اتلتیکو مادرید شمشیر می‌کشد و شاید به یاد آوردن دعوای وی با بورگوس، مربی دروازه‌بانان اتلتیکو مادرید اهمیت داشته باشد.

این جنجال در رقابت‌های لالیگا در سانتیاگوبرنابئو اتفاق افتاد. مورینیو روی یک ضربه ایستگاهی با عصبانیت اعتراض کرد که افراد زیادی در محوطه فنی زمین اتلتیکو ایستاده‌اند. بورگوس به سمت مورینیو رفت و با اشاره به دعوای آقای خاص با ویلانووا در زمانی که دستیار گواردیولا بود، به او گفت: «من ویلانووا نیستم و سرت را می‌برم.»

چلسی و اتلتیکو امشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی